Esittele projektisi etenemistä tai kommentoi muiden projekteja

Re: Aprilia Sx 125 kunnostusta ja remppaa!

27.12.2015 23:00

Kiitos! :D

Re: Aprilia Sx 125 kunnostusta ja remppaa!

27.12.2015 23:28

Hienooo 8)
Komppaan edellä olleita tosta swingistä :D ;)

Re: Aprilia Sx 125 kunnostusta ja remppaa!

29.12.2015 15:26

Kiitos matti! ;) Kyllä siitä ihan kiva tuli joo 8)

Re: Aprilia Sx 125 kunnostusta ja remppaa!

30.12.2015 23:30

Näin sopivasti oon vähä osia ostanu ja laitellu. Elikkäs 400g kevennetty vauhtipyörä on tullut, ja niinkuin kuvasta huomaa siitä on otettu reilulla kädellä.. :seko: Myös biltemasta hain lämpökäärrettä ja nuo käsisuojat josta otan muovit pois. Putken myös kiillotin pikkasen enemmän ku ei oikeen mielyttäny :lol: Runko pitäs saada tällä viikolla kotia niin silloin kasaus alkaa. Ja jos huomisen juhlimisten ennen ehtin etukatteet laittaa niin siitä ehkä tulee kuviakin ;) Eipä tälläkertaa muuta ja jos kellään on ylikoko pyttyy näihin rotaxeihin myydä niin olisin kiitollinen 8)

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Re: Aprilia Sx 125 kunnostusta ja remppaa!

5.1.2016 19:02

Pikku postaus näin joululoman lopun kunniaksi. Rungon sain haettua tänään ja ai että ku on hieno :seko: Ja HALPAA oli, vain 80€ 8o . No kohta pääsee kasaamaan ;)
Tuon sigman upotin jotenkin sinne pehmusteeseen mutta pitää vähä tehä paremmin ku ei vielä istu ihan hyvin. Ja moottorin kanssa oo miettiny jos maalaan harmaaksi tai mustaksi? jos jaksaa niin voi antaa mp siitä että on helpompaa valita :lol:
Eipä muuta katteet on kohta valmiit ja vanteet pitää maalaa tässä lähiaikana :)
Ja kiitos 6000 näyttökertaa! :lol:
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Re: Aprilia Sx 125 kunnostusta ja remppaa!

5.1.2016 23:09

Harmaaks ilman muuta 8) , sillä bilteman moottorimaalilla.

Kansise vesikansi, ei palotilan :lol: niin punaseksi tai mustaksi

Ja eeeehkä se muovinen magneetonkoppa mustaksi(?)

Re: Aprilia Sx 125 kunnostusta ja remppaa!

6.1.2016 21:09

Juuri sitä harmaata oon miettinykki koska finnandrein koneessa näytti tosi hyvältä ;)
Tosissaan vesikansi ja magneetonkoppa ovat jo mustia 8)

Re: Aprilia Sx 125 kunnostusta ja remppaa!

6.1.2016 22:41

Joo tota harmaata voin kyllä tosiaan itekki suositella! :lol: Tuli muuten hyvää jälkee maalaamolta :eek:

Re: Aprilia Sx 125 kunnostusta ja remppaa!

17.1.2016 18:29

Pitkästä aikaa nostellaan tätäkin röpelöä :lol: On tullu tehtyä ainakin vähäsen mutta hiljasta on ollu koulun takia... T-palat, öljypumpun suojan, jarrusatulat on saatu nyt maalattua ;) Itse olen todella tyytyväinen sävyyn ja kiiltoon 2-K lakka tuo ihmeitä. Jarrusatulat maalasin hammeriteillä ja ihan hyvin sekin kesti kun koitin jarrunesteen kanssa :lol: Kasauskin on alkuvaiheessa ja pitäs vielä ainakin puhdistaa se motti ja ehkä maalaakin riippuu kuinka innostus sen kanssa riittää :lol:. Maskin ja loksun suhteen voi olla että ne vaihtuu sxv maskiin ja vakioloskuun jos järkevällä hinnalla löydän 8) Eipä nyt muuta tälläkertaa ja pitää yrittää olla aktiivisempi tallilla että tää pärrä joskus kasaantuu 8)

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Re: Aprilia Sx 125 kunnostusta ja remppaa!

18.1.2016 0:44

Vau että näyttää hyvältä! :eek:

Re: Aprilia Sx 125 kunnostusta ja remppaa!

18.1.2016 8:30

Kiitos 8)

Re: Aprilia Sx 125 Projekti --> kasausta päin!

31.1.2016 22:37

Moro mototinväki näin pitkästä aikaa. :D Apikkaa oon pikkasen saanu kasattua enemmän ja sillai. Vielä ku sais männän ostettua niin yläkerran voisin lyödä kiinni ja varmaankin tänä viikkona tilaan PJME:ltä tavaraa niin siinä samalla sitte 8)
Kuva
Kuva

Oon myös ostanu sxv umpion tuon ktm maskin tilalle, elikkä nyt tulee kunnon aprilia osia tään eikä sitä jonnemaista ktm maskia ja loksua :lol:. Myös aliexpressistä oon tilannu tuommoset punaset protaper tupit niin saa nähdä jos ikinä tulevat perille :s
Kuva
Kuva
Pitäs tässä vielä race-stylellä pistää viestiä niistä tarroista mitä tähän tulee ja vanteet maalailla niin alkaa melkeen olla kaikki valmista :3

Re: Aprilia Sx 125 kunnostusta ja remppaa!

31.1.2016 22:42

Innolla ootellaan tän kaunokaisen valmistumista :seko:

Re: Aprilia Sx 125 kunnostusta ja remppaa!

31.1.2016 23:47

Sitä odotan minäkin :lol: Mutta kai tää vielä joskus :seko:

Re: Aprilia Sx 125 kunnostusta ja remppaa!

1.2.2016 16:52

Pikkuhiljaa se sieltä näköjään tulee 8)

Tykkään erityisesti tosta sun vaihdepolkimest :D :lol: