20.11.2015 14:49
 nii ja jos joku vaa haluaa ni saa kyllä ostaa ton maskin pois nurkista pyörimästä
  nii ja jos joku vaa haluaa ni saa kyllä ostaa ton maskin pois nurkista pyörimästä  

20.11.2015 15:25

. Eikös detsin tankki muovia ole...?
 . Eikös detsin tankki muovia ole...?20.11.2015 17:47
 Ja tohon detsiin ehkä orkkis tarrat niin vois olla hyvä.
 Ja tohon detsiin ehkä orkkis tarrat niin vois olla hyvä.  

20.11.2015 18:12

20.11.2015 18:45
ma$$i kirjoitti: Eikös detsin tankki muovia ole...?

20.11.2015 19:10
19jonsku kirjoitti:ma$$i kirjoitti: Eikös detsin tankki muovia ole...?
Detsin tankki on kyllä ihan peltiä

20.11.2015 19:24

20.11.2015 19:55

, joko ei tarroja ollenkaan tai sitte hillityt vakion tyyliset
 , joko ei tarroja ollenkaan tai sitte hillityt vakion tyyliset   

20.11.2015 20:20
 käyt kattoon finantun detsin ehostus topic alempaa jos haluat katsoa vaikka siitä jtn mallia
 käyt kattoon finantun detsin ehostus topic alempaa jos haluat katsoa vaikka siitä jtn mallia  

20.11.2015 20:26

ja vakioltaha se vähä tulee näyttää mut ainakinomaan silmään kelpaa paremmi ku nykyine
  ja vakioltaha se vähä tulee näyttää mut ainakinomaan silmään kelpaa paremmi ku nykyine  

20.11.2015 20:31
 btw mistä muute ostit valkoset takasivukatteet
 btw mistä muute ostit valkoset takasivukatteet  

20.11.2015 20:40
Jela99 kirjoitti:ja vakioltaha se vähä tulee näyttää mut ainakinomaan silmään kelpaa paremmi ku nykyine

20.11.2015 21:50
n3d kirjoitti:Jela99 kirjoitti:ja vakioltaha se vähä tulee näyttää mut ainakinomaan silmään kelpaa paremmi ku nykyine
Okei ymmärrän jos et haluu tehdä siitä mitään räväyttävän erilaista
Seuraillaan kuitenkin.
n3d kirjoitti:Jela99 kirjoitti:ja vakioltaha se vähä tulee näyttää mut ainakinomaan silmään kelpaa paremmi ku nykyine
 ja kylmä mää oon toho enemmänki tekemässä ku listas lukee. Mutta kattotaa mihi lopputuloksee päädytää
  ja kylmä mää oon toho enemmänki tekemässä ku listas lukee. Mutta kattotaa mihi lopputuloksee päädytää  

8.1.2016 14:02

Oon kyllä laittanu noi muut osat jo kiinni mutta en vaa löydä sitä kuvaa
 Oon kyllä laittanu noi muut osat jo kiinni mutta en vaa löydä sitä kuvaa  

mutta laitetaan puuttuvia kuvia sit ens päivitykseen. Seuraavaks sitte svingiä ja tankkia maalauksee ja takalippa vaihtoon sekä lisää kiillotusta
 mutta laitetaan puuttuvia kuvia sit ens päivitykseen. Seuraavaks sitte svingiä ja tankkia maalauksee ja takalippa vaihtoon sekä lisää kiillotusta  Ja sit vois asennella sen kiksinki... mutta ens päivityksee asti näkemiin!
 Ja sit vois asennella sen kiksinki... mutta ens päivityksee asti näkemiin!

13.1.2016 19:43

Ja Kaatumatapit on yleensä kierretangolla akseleiden läpi kiinni, jos akselit on ontot tai sitten itse akseleihin on teetätetty kierteet esim. sorvaajalla. Ja mustat tapit vois olla aika kliinit.
 Ja Kaatumatapit on yleensä kierretangolla akseleiden läpi kiinni, jos akselit on ontot tai sitten itse akseleihin on teetätetty kierteet esim. sorvaajalla. Ja mustat tapit vois olla aika kliinit.