Esittele projektisi etenemistä tai kommentoi muiden projekteja

Re: Husq SM 125 -07 proju

21.10.2015 21:45

Iltaa taas mototin väelle.

Vaihteeksi vähän turhempi päivitys mutta päivittelen topikkia miten itse tykkään lukea näitä..Eli tänään aloitin ton änkän siistimisen ja kiilloituksen. Tosiaan toi "pilli" lähtee tosta pois ka änkkää lyhennän jonkun verran silmään sopivaksi. Sit kiillottelen kokonaan ton ;)
Kuva
Paisaria vähän kattelin että enimmät öljyt ja paskat puhdistelin pois ja mietin kannattaako tota kiilottaa ihan metalpolishalla kun fmf:hän on kromattu etteis mene se pinta pilalle?..Mites on laitanko lämpökäärettä tohon putkeen?
Kuva

Maalauksista sen verran että maalaaja sanoi että siellä on tällähetkellä kiire joten menee jonkun aikaa kun osat saan takaisin..Toivottavasti hiekkapuhalletut osat saan tälläviikolla jotta saisin ne kiikutettua postiin kh coatingille...

Myykäähän joku se pikakaasu ja joku kansi oikeasti! :itku:
Viimeksi muokannut santerii päivämäärä 26.10.2015 10:05, muokattu yhteensä 2 kertaa

Re: Husq SM 125 -07 proju

21.10.2015 21:55

Kyllä toi värisävy mun silmään ainakin sopii hyvin. :) kyl tästä tulee nätti husse :P
Autosolin metal pholissi tais olla myös chrome pholissia jos ny oikein muistan eli sillä vaan. :D

Re: Husq SM 125 -07 proju

21.10.2015 21:57

Alkykäyrään lämpönauhaa nii hyvä tulee :D

Re: Husq SM 125 -07 proju

21.10.2015 23:30

Väristä en mene mitään sanomaan kun osaksi värisokea oon :D :lol: mutta laita alkukäyrään valkosta lämpökäärettä 8)

Mikäs änkkä toi on? Ja ootko kattonu täältä mototista onko mitään kansia myynnissä? Jos ei löydy mitään vhm/ bud niin osta toinen hussen normikansi ja sen viet koneistamolle ja käsket ottamaan hitusen tavaraaa pois että kansi laskee ;)

Re: Husq SM 125 -07 proju

21.10.2015 23:51

Paljolla ostasit mun wr hussen kannen?

Re: Husq SM 125 -07 proju

22.10.2015 1:12

Väri näyttää todella hyvältä :) Paisaria voit ihan huoletta metalpolishilla kiillotella ja hapettumat pinnasta saat parhaiten pois hienolla teräsvillalla ja metalpolishilla hinkaten ;)

Re: Husq SM 125 -07 proju

22.10.2015 5:54

SaleB22 kirjoitti:Kyllä toi värisävy mun silmään ainakin sopii hyvin. :) kyl tästä tulee nätti husse :P

ilee123 kirjoitti:Väri näyttää todella hyvältä :)



Noniin kiitoksia paljo! 8)

Autosolin metal pholissi tais olla myös chrome pholissia jos ny oikein muistan eli sillä vaan. :D

Paisaria voit ihan huoletta metalpolishilla kiillotella ja hapettumat pinnasta saat parhaiten pois hienolla teräsvillalla ja metalpolishilla hinkaten ;)

Juu,eli käy chromepolish hyvä,täytyy tänään vetästä toi putki sillä ;)

ma$$i kirjoitti:Mikäs änkkä toi on? Ja ootko kattonu täältä mototista onko mitään kansia myynnissä?


Änkkä on uudenmallin Wr hussen änkkä,ihastuin tohon niin etsin sitä monta kuukautta kunnes löysin :lol: Kaikki käytetyn tavaran myyntisivut selailtu läpi useaampaan kertaan,kysytty purkuosista jne ei tunni mistään löytyvän.. :s

Re: Husq SM 125 -07 proju

24.10.2015 17:06

Juu päivää kaikille.

Noille koiranluun palikoille tulis keksii jotain. Kiillottelenko vai maalaanko valkeaksi/mustaksi? Pesin ne tänään saippualla ja vedellä jotenkin muttamutta täytyy soodapuhaltaa noi myöhemmin. Eli olisko ehotuksia?
Sain päähänpiston että jos suunnittelen tarrasarjan itse ja Tapesnake vain tekisi sen :lol:
Kuva
Kuva
Kaikki kiillotetaan vikisemättä ;)
Kuva

Jepjep ja tossa siitä tarrasarjasta "raakakuvaa" eli tossa vaan perusidea, toki tohon lisätään vielä logot jne tekstit mutta kuhan ideaa. Ajattelin tänä iltana kokeilla piirtää koneella (paintilla :lol: ) ton ja editoida kuvaan. Saas nähdä :P mitä mieltä? annanko Tapesnakelle valtuudet vai oisko tossa ideaa?
Kuva

Sitten tollane puhelimella otettu panoraamakuva tallista :D
Kuva
Viimeksi muokannut santerii päivämäärä 26.10.2015 10:10, muokattu yhteensä 3 kertaa

Re: Husq SM 125 -07 proju

24.10.2015 19:21

Käy bilteman valkosessa purkissa olevaa vannepesuainetta. Saa auton vanteista kaikki paskat pois niin luulisin että lähtis koiranluista ja takahaarukasta yms. Maksaa ehkä 6 euroa ja siihen paketti halvimpia pesusieniä. Ei tarvii soodapuhallella

Re: Husq SM 125 -07 proju

24.10.2015 20:32

Monkesi kirjoitti:Käy bilteman valkosessa purkissa olevaa vannepesuainetta. Saa auton vanteista kaikki paskat pois niin luulisin että lähtis koiranluista ja takahaarukasta yms. Maksaa ehkä 6 euroa ja siihen paketti halvimpia pesusieniä. Ei tarvii soodapuhallella

Juup,meneehän toi siinä samalla kun muita osia soodapuhaltelen ja kerta on mahdollisuus soodapuhaltaa on niin :lol:

Re: Husq SM 125 -07 proju

24.10.2015 23:54

Siis ehottomasti piirrät ite tarrasarjan jos meinaat tehdä itelle etkä myyntiin. Sit voi ihailijoille kertoo huoltiksella että itse tein (ja säästin :lol:)

Re: Husq SM 125 -07 proju

25.10.2015 9:53

n3d kirjoitti:Siis ehottomasti piirrät ite tarrasarjan jos meinaat tehdä itelle etkä myyntiin. Sit voi ihailijoille kertoo huoltiksella että itse tein (ja säästin :lol:)

Hahah joo! 8) :lol:

Re: Husq SM 125 -07 proju

26.10.2015 21:27

Joko tilasit tarrasatsin? IMO tekisin jotain vähän massasta poikkeavaa eli katteisiin joku muu tyyli kuin punavalkomusta ja joku numero takasivukatteisiin :lol: On vaan omasta mielestä aika perus semmoinen punatyylinen husse. Tyylikäs olis juuri runko ja muuta vannetta punasella mut katteisiin jokin punasen kanssa mätsäävä tyyli

Re: Husq SM 125 -07 proju

27.10.2015 6:59

Monkesi kirjoitti:Joko tilasit tarrasatsin? IMO tekisin jotain vähän massasta poikkeavaa eli katteisiin joku muu tyyli kuin punavalkomusta ja joku numero takasivukatteisiin :lol: On vaan omasta mielestä aika perus semmoinen punatyylinen husse. Tyylikäs olis juuri runko ja muuta vannetta punasella mut katteisiin jokin punasen kanssa mätsäävä tyyli


Tarrasarjaa en vielä ole tilannut.Omasta mielestä tollanen simppeli ja kliini tarrasarja olis parhain. Vaikka nykyään vähän yleinen onkin kun tilataan 250e maksava tarrasarja välittämättä miltä muu pyörä loppupeleissä näyttää.

Tilaan varmaan tarrat joulukuussa että on aikaa miettiä ja ehdotuksia saa antaa! ;) :D

Re: Husq SM 125 -07 proju

27.10.2015 14:23

Ehkä vähän myöhässä oon, mut koiranluut ehottomasti mustaks! :D Jajaja tarrasarjan teet vaan itelles sopivaks, jos ei myyntiin mene. :)