Esittele projektisi etenemistä tai kommentoi muiden projekteja

Cagiva mito streetfighter projekti

24.4.2015 1:12

Juu elikkä tarkotus olis tehä -04 vm mitosta HIENO street fighter eikä mitää etupömpeli pois ja valmis..
Ja tosiaankin keskustelun loin tänne koska itse luin juuri vanhaa keskustelua 2tuntia putkeen missä joku rakensi mitosta streetfighterin ja tuli muute perkelee hiano! :eek: siinä vielä kuva tämän hetkisestä tilanteesta kun katteet irrotettu maalautusta varten, rungosta pitäisi irrottaa moottori sun muut hilppeet vielä
http://aijaa.com/sAVgHK

Re: Cagiva mito streetfighter projekti

24.4.2015 7:29

Lueppas ohjeet joilla saat kuvat tekstin sekaan niin elävöittää lukemista huomattavasti :) Kerro myös tekniikasta ja muusta suunnitelmasta hiukkasen enemmän :)

Re: Cagiva mito streetfighter projekti

26.4.2015 4:44

Luin ohjeet mutta ei toimi tabletilla ja
Tarkoitus olis laittaa viriosaa
- 38mm mikuni?
-ducatin sähköt
- 1-renkainen tasapää mäntä
- 200h kansi
Oisko jollai tietoo mistä noita kansia saisi kun olen koittanu ettii mutta ei lyödy oikee mistää ja mitä muuta virii vois pistää et tulis mahdollisamman tehokas?
Ja siinä kuvaa vielä tältäpäivältä kun sain purettuu takahäkin ja öljy- ja jäähdytin-neste säiliön, johdot sun muita pieniä osia ;)

http://aijaa.com/NS2TpA
http://aijaa.com/Tz7OYk

Huomenissa varmaan kirvotan loput osat rungosta
8)

Re: Cagiva mito streetfighter projekti

26.4.2015 4:50

Niin ja unohtus ulkonäkö jutut
Peräksi olis tarkoitus laittaa ktm rc-8 perä
Ja maskiksi kotari exc maski
Fattis
Xenonit
Katkeamattomat kahvat
Sun muuta osaa
Ja runko tulee varmaankin mustaksi ja katteet valkosiks
Niin ja myynnissä olis muute 3000km kiinni ollut 34mm dellorto BHBE jos joku olis kiinnostunut ostamaan :s

Re: Cagiva mito streetfighter projekti

26.4.2015 22:30

Erittäin samanlaiset suunnitelmat ku mulla, perä sama, maski sama yms, mutta eihän se haittaa kyllä Suomeen kevareita mahtuu ja tuskin kuitenkaan lopputulos tulee olemaan täysin samanlaine :D . Meinasitkos ostaa valmiin rc kotarin perän vai kuidutat ite? :eek:. Lisää vaan kuvia ja jos saisit vielä näkymään suoraan topicissa niin ois paljon mukavempi lukea 8) Onnea projuun! :)

Re: Cagiva mito streetfighter projekti

27.4.2015 15:45

200H kansia on myytävänä esim minulla. Fi hyllyssäni on jäljellä muistaakseni 1kpl. hinta 125e + pk't 9e

olen niitä myynyt ja tuonut maahan nyt 18-vuotta. siinä missä muitakin Evo1 viriosia jne..................................

Re: Cagiva mito streetfighter projekti

28.4.2015 20:23

Ai :eek: jollain yhtähyvä maku ku mulla :lol: mut eise mitää , toivottavasti ei iha samassa kaupunkissa asuta :D ja ihan valmiina meinasin ostaa , kun tuskin jos itte kuiduttaisin nii mitään tulis :D ja vai että on niitä myynnissä , pitää pitää mielessä jos jossain kohtaa vaikka tilais sellasen !

Re: Cagiva mito streetfighter projekti

28.4.2015 20:33

Nii ja tänään tuli irrotettua loputkin osat, vielä pitäis rungosta purkaa hilut poijes ni olis valmiina maalautusta varten, ja katteiden hiomisen alotin justiisa vaikkei mikää kiire olekkaan ja selvisi sylinterikin joka on siis mitaka :roll: ja siinä pari kuvaa vielä
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.

Re: Cagiva mito streetfighter projekti

8.5.2015 2:58

Juu tota sain muokkailtuu vähä kuvaa millane ois tarkotus mitosta saaha tehtyy , mitä muut on mieltä?
Ja katteita oon hionu jo suurimma osan että pia pääsee katteet maalattavaks! 8)
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.

Re: Cagiva mito streetfighter projekti

10.5.2015 0:14

Siis jos perästä saat ton näkösen niin hattu nousee katon läpi :eek:

Re: Cagiva mito streetfighter projekti

10.5.2015 3:45

No tarkotushan olis saada:D mutta sen näkee sitten 8)

Re: Cagiva mito streetfighter projekti

27.5.2015 4:18

Mitä porukka olis mieltä jos ostais 160cc polini ja sen kaveriks 38mm mikuni ja jollymoto corsan, meneekö tuo miton vakio kansi tuohon poliniin vai pitääkö joku muu kanso hommata, ja paljonko tosta setistä irtois heppoja? :s

Re: Cagiva mito streetfighter projekti

27.5.2015 14:40

Älä tuhlaa rahojasi tuohon poliniin, minkäänlaista tehollista hyötyä sillä ei saavuteta sekä alapään laakerit ei kestä koska mäntä on niin paljon painavampi kuin vakiona. Jostain italialaiselta foorumilta olin lukevinani, että kanavat ja aukotkin olisivat tismalleen samat kuin vakiosylinterissä. Kannattaa ennemmin katsella jokin Cagivan oma tehokkaampi sylinteri. En tiedä mikä kansi sulla nyt tässä on, mutta pelkällä 200H kannella ja 1-renkaisella tasalakimännällä saa jo huomattavasti paremman teho/hintasuhteen kuin tuolla polinilla.