Esittele projektisi etenemistä tai kommentoi muiden projekteja

Re: Yamaha WR125X '12 // Musta-Vihreä // Valmis

28.2.2015 18:54

Kyllä tästä näemmä muutkin suomalaiset kuin motottilaiset tykkää kun MopoTuning FIN - facebook ryhmässä tuli tämän kuvalle n. 3700 tykkäystä 8) Mutta joo, tässä nyt niitä aiemmin luvattuja kuvia joihin koitin vähän enemmän panostaa, nuo aiemmat kun tuli otettua vähän kiireessä.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Tässä vaiheessa kiitän kaikkia, jotka on pitkin projektia kommentoineet ja jaksaneet seurata, siitä saa aina motivaatiota :) Suht innokas valokuvaaja kun olen niin kevään mittaan varmasti tulee otettua pyörästä jonkun verran kuvia, joten niitä voi satunnaisesti vielä tähän ketjuun tulla ;) Muuten tämä projekti on nyt done 8)

Re: Yamaha WR125X '12 // Musta-Vihreä // Valmis

28.2.2015 20:16

Tälle voisi jo lätkäistä ihan hyvällä omatunnolla suomen hienoimman weeran leiman! ;)
Mites tolle sun kotarille kävi? Menikö se löytymisen jälkeen lunarii?

Re: Yamaha WR125X '12 // Musta-Vihreä // Valmis

1.3.2015 0:48

Kiitos! :) Kotari ei menny lunariin vaan on seissy nyt vajaat 4kk tuolla tallin nurkassa ja nyt olis aika ruveta sitä laittamaan taas kuntoon kun tämän sai valmiiksi ;)

Re: Yamaha WR125X '12 // Musta-Vihreä // Valmis

1.3.2015 2:38

Tee ihmeessä siitäkin topicci, koska on niin hyvin kirjoitettu nämä ja kuvatkin loistavia! ;)

Re: Yamaha WR125X '12 // Musta-Vihreä // Valmis

1.3.2015 15:28

Voipi olla, että kotarista tuleekin topiccia ;)

Re: Yamaha WR125X '12 // Musta-Vihreä // Valmis

1.3.2015 22:37

Sitä ootellen! ;)

Re: Yamaha WR125X '12 // Musta-Vihreä // Valmis

25.3.2015 18:29

Niinhän tässä nyt kävi, että laitoin vajaat kaksi viikkoa sitten weeran myyntiin lähes kokeilumielessä aika korkealla hinnalla ja äsken se lähti kohti Turkua uuden omistajan matkassa :) Itse en siis kerennyt ajella tällä kuin ~250km, hyvin se toimi ja käänsi katseita missä vaan ajelinkaan 8) Tässä nyt viimeiset, eli sunnuntaina otetut kuvat pyörästä :)

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Ja vielä kaikista viimeisin kuva eli pyörä peräkärryssä juuri lähdössä :)

Kuva

Mun puolesta tämän voi pistää lukkoon, antaa olla nyt jonkun aikaa vielä auki jos joku haluaa kommentoida :)

Re: Yamaha WR125X '12 // Musta-Vihreä // Valmis

25.3.2015 20:40

ei mulle kuulu mutta paljonko sait :O 4k?? on nättiä!!! :) minkä ajattelit tilalle laittaa?

Re: Yamaha WR125X '12 // Musta-Vihreä // Valmis

25.3.2015 21:34

kertakaikkiaan onnistunut projekti 8) ja on kyllä kieltämättä suomen hienoimpiin weeroihin kuuluva yksilö :seko:

Re: Yamaha WR125X '12 // Musta-Vihreä // Valmis

26.3.2015 10:21

Kiitos molemmille!

anttu:

Sanotaan niin, että sain lähes sen tuosta mitä halusinkin ;) Tilalle tulee nyt ensin auto. Pitää laitella tuo kotari vielä kuntoon ja kunhan sen myyn niin hankin kesäksi jonkun 500-600cc smoton 8) Siitä tulee kyllä jotain juttua tänne motottiinkin ajallaan :)

Lukitellaan topicci pyynnöstä.
jonicc