Esittele projektisi etenemistä tai kommentoi muiden projekteja

Re: Cagiva Mito goes something X2. Ostetaan osia!

26.8.2014 16:08

On kyllä siisti. Taitaa olla ensimmäinen mito mitä oon nähny tuolla leikatulla etukatteella. Miksi te sen haarukan haluatte vaihtaa?

Re: Cagiva Mito goes something X2. Ostetaan osia!

26.8.2014 16:26

Kiitän Nikon puolesta :). Pidemmät haarukat tulis talven takia nii ois mukavempi mennä lintassa varsinki jos hommataa piikit/nastat :D

Re: Cagiva Mito goes something X2. Ostetaan osia!

6.11.2014 22:00

Siitä onki aikaa kun oon viimeks täällä kirjotellu.
Lähinnä ollaan Nikon kanssa mopojen kanssa touhuttu, koska tuntuu olevan Mitojen osat nii hirveän hintasia. Noh joka tapauksessa molemmat purettiin koneet vihdoin ku Niko väkerteli meille hienon ulosvetäjän.
Kuva
Niko siis vaihtaa petilaakerit, stefat ja ehkä jotain muita laakereita.
Kuva
Kuva
Mää joudun mahdollisesti vaihtamaan kaikki stefat, laakerit ja kampuran tai ainakin kiertokangen alapään laakerin ja männät tulee uudet molemmille (ja mulle se 7 vaihteinen loota :seko: )
Kuva
Pikkuhiljaa tää jatkuu, tosin jotkut on mopopuolella varmaan lukenu, että sain verot ja lähti kilvet, kortti yms. paskaa nii rahat aika vähissä. Silläpä saatte auttaa ja ostaa Derbin. http://www.nettimoto.com/derbi/senda/1775353
Kuva
Jossain vaiheessa talvea saan myös Miton lämpimään talliin tai omaan huoneeseen nii saa runkoa työstettyä. Näihin kuviin, näihin tunnelmiin.

Re: Cagiva Mito goes something X2. Ostetaan osia!

21.11.2014 19:24

Iltaa!
Taas on hetki jos toinenki vierähtäny viime päivityksestä. Suurimpana syynä on se, että molemmilla on mopoja jotka syö rahaa ja sitä ei muutenkaa oo liikaa varsinkaa ku mulle sattu tulemaa melkee 250€ veroja. Noh Niko on sentää saanu jotain aikaseks. Se on tilannu petarit ja vissii tälläkin hetkellä vaihtamassa niitä, se tarvii enää stefat nii saa alakerran nippuu. Niko on myös testaillu miltä Mito näyttäs jos pikkuse laskis keulasta ja nyt se siis näyttää suunnillee tältä.
Kuva
Kuva
Näyttäähän se vähän jännältä, mutta kyllä siihen tottuu :D Mun Mitolle ei oo tapahtunu mitää jännää paitsi huomasin semmosen positiivisen asian, että 7-vaihteisen koneen lohkoissa on kaikki laakerit ja stefat uusia ja jopa oikea tiiviste oli lohkojen välissä, joten multa puuttuu "vaan" mäntä ja kampura :D
Tämmöstä tällä kertaa! Moro!

Re: Cagiva Mito goes something X2. Ostetaan osia!

27.11.2014 21:40

Terve tännekki!
Kait tätäki sitte pitää päivittää. Elikkäs Niko sai hommattua ne petarit ja stefat ja nyt on alakerta kasassa. Vaan mäntä puuttuu.
Kuva
Tarkimmat huomaa, että tässä ei kyllä alakerta oo vielä täysin kasassa. Niko myös kiillotteli palotilan ku sillä oli tylsää :D
Kuva
Omaan Mitoon oon tehny ehkä eeppisimmän perän ikinä koska oli "hieman tylsää" toki se ei oo vielä valmis, mutta alustava kasaus jesarilla on tehty :D
Kuva
Näyttää lähinnä linnun nokalta, mutta aina ei voi voittaa :D. Katellaan taas myöhemmin lisää kun saan omaan Mitoon kampuran (kaks on nyt tiedossa ja ostan ainaki toisen niistä) Moro!

Re: Cagiva Mitot|Ei kahta ilman kolmatta ;)

23.12.2014 21:41

Hyvää iltaa taas pitkästä aikaa!
Otsikosta saattaa tarkimmat huomata, että jotain uutta on tapahtunut elikkäs Niko meni ja vaihto Derbillään toisen Miton.
Kuva
Kuva
Kuva
Tästä siis tulee semmonen käyttis pienen siistimisen jälkeen. Elikkäs tää on täystehonen arrowin putkella. Tulossa:
Katteitten kiillotus
Yleinen putsailu&kiillotus
Xenonit
Punaset valot mittariin
Takavalosta tummennus pois
Minivilkut
Uus takarengas
Änkkä maalataan, teipataan ja päädyt kiillotetaan.
Toisesta Mitosta tulee stuntti eli aikas paljon samaa kun mulle. Esim. Käppäri ja kaatumaraudat. Sekin on kohta ajokunnossa, kunhan mäntä tulee.
Kuva
Tässä vielä kuvaa molemmista paholaisista+orvosta Apikasta :D
Mun Mitosta en ees jaksa kertoa mitään, koska tulee vaan masennus kun miettii sitä tekemisen määrää. Mahdollisesti ja toivottavasti joulun jälkeen on tilanteena ei kolmatta ilman neljättä, elikkäs mullekkin tulee toinen tähän tietoon. Ei siitä lisää vielä ;) Hyvää joulua ja pitäkää itestänne&kavereista huolta uutenavuotena 8)

Re: Cagiva Mitot|Ei kahta ilman kolmatta ;)

24.12.2014 13:29

Jos pieniä ehotuksia kaipaatte nii toho uutee mitoo ehottaisin katevilkkuja etee syystä, että minivilkut on vain jotenkin orvon oloiset sinne. Taakse sitte minivilkut on sopivammat. Kai säilytätte vaimentimesta ton arrow logon tollasenaan ettette huitase maaleja päälle? Lisäks takapenkki jos ois mustana sekä keula teipattu mustaks niin sit alkais jo näyttää kohtuullisen hyvältäki ;)

Re: Cagiva Mitot|Ei kahta ilman kolmatta ;)

4.1.2015 0:05

Terve!
Ensinnäki kiitos DOGIlle ehdotuksista. Tuo Arrow logohan on niitattava peltilätkä joten tottakai se jää ton väriseks ;). Joo mutta Niko on taas ollu ahkera Miton kanssa ja väkerrelly kaikkea kivaa tuohon sen ensimmäiseena Mitoon:
Kaatumaraudat 30mm putkesta
Reikä takapenkkiin
Cliparit Renthalin fättiksesta
Umpiraudasta "keulintarauta"
Kuva
Kuva
Kuva
Seuraavana tähän tulee:
Vahvikkeet ja kiinnikkeet latasta kaatumarautoihin
Käppäri
Bmx tapit
Maalaus ja väristä ei vielä puhuta 8)
Kuva
Loppuun vielä tämmönen fiilistelykuva 8)
Mää oon ollu vähemmän ahkera oman Miton kanssa, toki oon ollu melkeen koko joululoman töissä. Tänä iltana kävin tekemässä dentin, että saa ees jotain juttua tänne mun Mitosta :D
Kuva
Kuvassa näyttää paljon vähemmän dentatulta kun oikeasti on :seko: . Kuvasta myös huomaa että kaikki ei menny niiku piti elikkäs tankinkorkki meni palasiks ja palaset tippu tankkiin seuraava ongelma onkin että miten ne tulee pois :lol: . Mahdollisesti määki saan nyt sen toisen Miton kunhan haen palkan huomenna(?) ja silleen. Mielellään kuunnellaan kommentteja ja mielipiteitä. Kiitos ja heihei! :)

Re: Cagiva Mitot|Ei kahta ilman kolmatta ;)

26.1.2015 20:45

pakko sanoo et huhhuh mitä säätöö :D tuntuu et tost mustast mitost ei tän projektin jälkee saa enää mitää vehettä:D no mut jospa se paranee loppuu päi :)

Re: Cagiva Mitot|Ei kahta ilman kolmatta ;)

26.1.2015 22:05

Äläs hätäile. Keskiviikkona luultavasti teen aika ison päivityksen tähän topicciin ja huomaat, että kyllä tästä vielä jotai tulee ;)

Re: Cagiva Mitot|Ei kahta ilman kolmatta ;)

26.1.2015 22:39

¥Aprilia¥ kirjoitti:pakko sanoo et huhhuh mitä säätöö :D tuntuu et tost mustast mitost ei tän projektin jälkee saa enää mitää vehettä:D no mut jospa se paranee loppuu päi :)

Lukenu melkein alusta asti topiccia ja samaa mieltä ollu viimisen 4kk XD

Re: Cagiva Mitot|Ei kahta ilman kolmatta ;)

26.1.2015 22:52

Pojatpojat keskiviikkona nähään ;). Nää n.4kk ollu rahatonta aikaa koska sakkoja, veroja, mopoja, autoja ymsyms :D. Oon itekki heittäny kirveen kaivoon aika monesti tän suhteen, mutta aina oon sen hakenu takasi ja jatkanu hommia hitaasti mutta varmasti :D

Re: Cagiva Mitot|Ei kahta ilman kolmatta ;)

26.1.2015 23:05

Kirveelläkö sä tätä teet :D
Iha nätti toi mito leikatuilla katteilla.

Re: Cagiva Mitot|Ei kahta ilman kolmatta ;)

26.1.2015 23:16

Kirveellä tehdyltä tää ainaski näyttää :D. Kiitoskiitos :) Kiva saada hyvääki palautetta ;)

Re: Cagiva Mitot|Ei kahta ilman kolmatta ;)

27.1.2015 12:52

miten ois sanoppa nikolle että maalaa miton kun näyttää olevan tämän mukaan olevan vielä punanen ;)