29.4.2014 21:38
 Enitenhän tässä kiehtoi se että vuonna 2008 jolloin tämä yksilö tuotiin Saksasta Suomeen ja rekisteröitiin oli rekisteröinti hetkellä Suomen ainut laatuaan, lieko vielläkin?
 Enitenhän tässä kiehtoi se että vuonna 2008 jolloin tämä yksilö tuotiin Saksasta Suomeen ja rekisteröitiin oli rekisteröinti hetkellä Suomen ainut laatuaan, lieko vielläkin?  
 


 
			
				29.4.2014 22:24
 
			
		29.4.2014 23:16
30.4.2014 7:15
 
			
		30.4.2014 9:24
 
   voi olla ihan kiva vehje ! onks mitään tietoa millasia tehoja tästä saa? :o
  voi olla ihan kiva vehje ! onks mitään tietoa millasia tehoja tästä saa? :o
			
		4.5.2014 18:16
 Toinen vaihtoehto olisi tehdä itse subframe joka mahdollistaisi taaksepäin suunnatun kaasuttimen käytön. Stage6 valmistaa näitä jokseekin suolaiseen hintaan, malli ja toteutus siis suurinpiirtein tiedossa ja mietitty..
 Toinen vaihtoehto olisi tehdä itse subframe joka mahdollistaisi taaksepäin suunnatun kaasuttimen käytön. Stage6 valmistaa näitä jokseekin suolaiseen hintaan, malli ja toteutus siis suurinpiirtein tiedossa ja mietitty..   Katsotaan mitä tulee. En tiedä mitä tuolla pidentämisellä ollaan haettu.. Voiko tosiaan olla että parantaa ajo-ominaisuuksia vai onko kyse vain ulkonäöstä? Tuskin menee katsastuksestakaan läpi vaikka on jykevästi tehty ja asiasta tietämätön voisi luulla alkuperäiseksi..
 Katsotaan mitä tulee. En tiedä mitä tuolla pidentämisellä ollaan haettu.. Voiko tosiaan olla että parantaa ajo-ominaisuuksia vai onko kyse vain ulkonäöstä? Tuskin menee katsastuksestakaan läpi vaikka on jykevästi tehty ja asiasta tietämätön voisi luulla alkuperäiseksi.. 
 
			
		4.5.2014 22:48
5.5.2014 17:01
 Osat on uudenkarheita ja kuuleman mukaan käymiskuntoon saattamiseksi ei pitäisi kauheasti painia.. Saa nähdä
 Osat on uudenkarheita ja kuuleman mukaan käymiskuntoon saattamiseksi ei pitäisi kauheasti painia.. Saa nähdä   
			
		5.5.2014 20:04
 Mielenkiintone proju seurantaan menee!
 Mielenkiintone proju seurantaan menee!
			
		5.5.2014 20:07
 
			
		6.5.2014 23:56
 Kaasuttimen koosta en osaa sanoa yhtään mitään, sen näkee kun tämä läjä käyntiin hyrähtää.. Jos jollain sattuisi olemaan stafe6 taaksepäin suunnattu imukaula niin saa ehdottaa kauppoja.. Edelleen uusina nuo osat maksavat kunajaa..
 Kaasuttimen koosta en osaa sanoa yhtään mitään, sen näkee kun tämä läjä käyntiin hyrähtää.. Jos jollain sattuisi olemaan stafe6 taaksepäin suunnattu imukaula niin saa ehdottaa kauppoja.. Edelleen uusina nuo osat maksavat kunajaa..   
 
 Hitsaamaan en toistaiseksi viellä lähde.. Mietitään nyt ensin ne liimat sun muut lukitteet!
 Hitsaamaan en toistaiseksi viellä lähde.. Mietitään nyt ensin ne liimat sun muut lukitteet!
			
		7.5.2014 2:05
12.5.2014 20:43

 
			
		13.5.2014 13:37
 
			
		15.5.2014 23:24
 En tiedä mitä oltiin haettu mutta imukaula osoitti noin 30 astetta  vinoon joten suodattimen kiinni ollessa olisi näyttänyt vähintäänkin typerältä.. Lisäksi putken sisähalkaisija ja pohjalevyssä oleva reikä eivät menneet 1:1 ja siten muodosti n. 5mm kynnyksen ennen läppiä.. Putken sisäpinnassa myös reilusti kipinöitä
 En tiedä mitä oltiin haettu mutta imukaula osoitti noin 30 astetta  vinoon joten suodattimen kiinni ollessa olisi näyttänyt vähintäänkin typerältä.. Lisäksi putken sisähalkaisija ja pohjalevyssä oleva reikä eivät menneet 1:1 ja siten muodosti n. 5mm kynnyksen ennen läppiä.. Putken sisäpinnassa myös reilusti kipinöitä   Saattoi olla vähän silmät kiinni ja sinnepäin suhastu, anteeksi tekijälle jos hän tätä nyt lukee
 Saattoi olla vähän silmät kiinni ja sinnepäin suhastu, anteeksi tekijälle jos hän tätä nyt lukee   
  Ohessa muutama kuva imukaulasta ja kaasuttimen asennosta!
 Ohessa muutama kuva imukaulasta ja kaasuttimen asennosta!


