Esittele projektisi etenemistä tai kommentoi muiden projekteja

Re: Husq Sm 125 -09 Projekti! OSAT MAALAUKSESSA

23.4.2014 19:32

kaikkee pitää kokeilla ;)

Re: Husq Sm 125 -09 Projekti! OSAT MAALAUKSESSA

24.4.2014 10:43

Noniin tässä just kohta lähen hakemaan osia maalaamolta! Saa nähä mimmosta jälkee tuli ;) jaja mun molemmat postipaketit on jumissa tai kadonnut oon laittanu tänää aamulla viestiä että mihin on paketit kadonnu...

Re: Husq Sm 125 -09 Projekti! OSAT MAALAUKSESSA

24.4.2014 22:03

Noniin pojat ! Haettiin tänään vanteet swingi häkki ja tanko pulverista! Hintaa kerty erittäin vähän ;) mutta siis olen itse helvetin tyytyväinen vanteisiin ja muihinkin osiin! Nyt on sellanen fiilis että tästä tulee hieno :3 mutta nauttikaa tässä kuvia ! huomenna käyn hakemassa laakerit sun muut ja lauantaina aamusta alkaa kasaus ! saa nähä saako AR miittiin valmiiks ;)
Kuva
Kuva

Re: Husq Sm 125 -09 Projekti! KASAUSTA 90% valmista

26.4.2014 15:39

noniin yksinpuhelu jatkukoon :D mutta asiaan elikkä aloin tuossa eilen kasaamaan pyörään ja ihan suhkot hyvällä mallilla! :) ongelmia tuli tietenkin matkaan elikkäs swingin holkit on kadonnut pulverin ja hiekkapuhalluksen yhteydessää.. ostin käytetyt toivottavasti tulee ensi viikolla että pääsen ajelemaankin pian! Maanantaina ois tarkotus käydä isän työpaikalla laittamassa laakerit etu ja taka vanteisiin sitten sen jälkeen käyn heittämässä kumit vanteille! Maanantaina käyn myös hakemassa 24mx paketin vihdoin! Siellä siis jarru ja kytkin kahvat siniset tupet sinistä bensaletkua ja kaikkee pientä! Sitten tiistaina mposista on tulossa etujarrulevyn ja takajarrulevyn pultit uus eturatas 13p ja neulalaakerit swingiin! Sen jälkeen saan swingin paikoilleen ja alkaa pyörä olla aikalailla kasassa! Tarrasarjan liimaus on tässä viellä edessä.. mutta muutamat katteet oonjo teippaillukkin! Ja pakko sanoo että tarrasarja on just bueno omaan makuun ;) mutta tässä taas hieman kuvia!
Kuva
Kuva




Elikkäs pyörässä on nyt laitettu sähköt kunnolla ja silleen! pitäis viellä laittaa öljyt lootaan ja kaasari paikoilleen niin saa sauhut ulos! Mutta maanantaina jatkuu! Kertokaas mielipidettä hieman :)

Re: Husq Sm 125 -09 Projekti! KASAUSTA 90% valmista

26.4.2014 20:56

Komia tulee! :)

Re: Husq Sm 125 -09 Projekti! KASAUSTA 90% valmista

26.4.2014 21:41

kiitosta!

Re: Husq Sm 125 -09 Projekti! KASAUSTA 90% valmista

27.4.2014 20:02

Nättiä tulossa! Meinasitko noihin takakatteisiin laittaa mitään tarroja tai tekstejä?

Re: Husq Sm 125 -09 Projekti! KASAUSTA 90% valmista

27.4.2014 20:52

En oo viellä päättäny ! Mutta luultavasti tohon tarrasarjaan kuuluvat takakate tarrat tilaan! tai sit jotain muuta ! Mutta se maksaa 60e niin en nyt viellä niitä ostanu :p

Re: Husq Sm 125 -09 Projekti! KASAUSTA 99% valmis

8.5.2014 20:53

Dodiin husse alkaa pikkuhiljaa olla valmis! Kuvissa puuttuu takakatteet ja pumpun suojat mitkä just maalasin! Sitte viellä koneesee pienii sinisii yksityiskohtia ja sun muuta! laittakaas toki mielipidettä ja ehdotuksia viellä pyörästä!
Kuva
Kuva
Kuva

Re: Husq Sm 125 -09 Projekti! KASAUSTA 99% valmista

9.5.2014 16:56

Komiata komiata! ;)