Esittele projektisi etenemistä tai kommentoi muiden projekteja

Re: vanhanliiton DT:n ehostusta

28.1.2014 23:04

Nyt kyllä suoraan sanoen vituttaa! :paha: . Pinnasmotoista oli joku tarjonnu 350e :( . Pinnasmotot edelleen siis hakusessa. Tai jos joku haluaa vaihtaa noi puolat pinnoihin? :roll: (huoh)

E: Sain jo sovittua kaupat toisista smotoista :D jotka peräsin kasawiasta. Levyt ja ratas hyvässä kunnossa ja kumitkin melkein uudet. Hintaaki tulee vaan 180e + postit ;) .

Re: vanhanliiton DT:n ehostusta || Pinnasmotojen odottelua

30.1.2014 22:49

Terve!

Smotoja odotellaan ja niitten pitäis tulla postiin ens viikon aikana. Osia oon alkanu kiillotteleen ja katteet pitäis valmistella maalausta varten ja hakea ensinnäki ne maalit :D .

Suunnitelmat olis siis tällä hetkellä semmoset että katteet, tankki ja muita osia kiiltävän mustalla. Vanteet metallinhohtopunasella ja pikkuosia punasella ja kaasarin letkut punasella. Sanokaas olisko nätti jos laittais YZ:n sen 2014 vuosimallin numerokilven ja jonku pienen lisävalon? Myös muita ehdotuksia otetaan vastaan. Ja jos joku on ihmetelly miksi en tee koneremonttia on siksi että vanha omistaja oli rempannu koko koneen ja osilla ajettu max. 50km.

edelleen myynnissä olis noi puolasmotot,V-face ja detsin tyhjätty vakioputki. Ja itse tarvisin pumpunsuojat,änkän ja yz:n takakatteet voin halvalla ostaa jos jollain ylimääräsenä pyörii nurkissa :lol: .

Motonetistä kävin hakemassa vilkkureleen ja liittimiä.

Kuva

Putkesta vedin ensin maalit pois tollasella laikalla ja porakoneella ja sen jälkeen pikkusen alustavasti hioin.

Kuva
Kuva

Pitäiskö toi putki maalata kuumankestomustalla vai kiillottaa peiliksi?

Pikkuosia ja änkkää kiillotin vähä myös. Saisko tosta änkästä vielä jotenki hienon vai hommaanko vaan uuden? :D

Kuva


Eipä tässä muuta tällä kertaa. Smotoja odotellaan kuumeisesti. Laittakaa jotain kommenttia että meneekö tää nyt aivan päin pyllyä tää projekti vai kuinka?

Re: vanhanliiton DT:n ehostusta

31.1.2014 0:22

Hyvään suuntaan on menossa :) Ja onhan se peili aina hienompi vaatii vaa enemmä huomiota että se pysyy siedettävän näkösenä :lol:

Re: vanhanliiton DT:n ehostusta

31.1.2014 18:30

Sullahan on siis athenan änkkä josta puuttuu se muovinen pää, en usko et niitä päitä saa mistää mutta voithan sä aina tehdä oman? ;) itelläki näytti änkkä viime kesänä tolta ku meni vähä ympäri mut sain viel korjattuu :D

Re: vanhanliiton DT:n ehostusta

31.1.2014 21:01

sitä oon kyllä miettiny että on varmaan ollu joskus joku pää tossa :lol: . Mutta jotenki oon saanu sellasen vaikutelman että tälläki pyörällä on keulittu vanhojen omistajien toimesta koska kilpikin oli keskeltä poikki kun tuli mulle :D . Seki on pyöriny mieles että tekis ite tohon pään. Tai sitte niin että lyhentää tota pilliä? Auttaisko se :D . Pitää muutenki avata toi änkkä koska se reikäputki sielä sisällä hölskyy ja heiluu miten sattuu :P .

MYYKÄÄ JOKU MULLE PUMPUNSUOJAT, ÄNKÄN VOIN MYÖS OSTAA, YZ:n NUMEROKILPI JA JONKU PYÖRÄN TAKAKATTEET. PUOLAVANTEET MYYNNISSÄ JARRULEVYJEN KANSSA TAI ILMAN SEKÄ V-FACE JA DETSIN TYHJÄTTY VAKIOPUTKI MYYNNISSÄ! :)

Re: vanhanliiton DT:n ehostusta

31.1.2014 22:46

Teet päädyn tuohon änkkään ja kiillotat alusta loppuun uusiksi nii sen saa pelastettua ;) Kyllä tästäki vielä hieno tulee! 8)

Re: vanhanliiton DT:n ehostusta

31.1.2014 23:05

Pitää varmaan koittaa tehä ite pääty tohon :) . Ja kiitosta yritetään tehdä edes jonkunnäkönen :D . Mutta sopisko tuohon joku numerokilpi ja lisävalo? Vai joku valomaski? Oon niin kyllästynyt tohon v-faceen :|

Re: vanhanliiton DT:n ehostusta

2.2.2014 16:08

Juu teet siihen ite vaan pään ja kiillotat kokonaa nii näyttää hyvältä! Äläkä ainakaan mene pilaamaan tätä millään numerokilvellä ja lisävalolla :roll: Hommaa vaikka UM detsin maski, ei toimi detseissä missää numerokilpi, eikä minkään muunkaan merkin maskit (husse ja ktm). Milläs väreillä tää laitos tulee?

Re: vanhanliiton DT:n ehostusta

2.2.2014 18:03

Joo päädyn teen ite. Ite en tykkää yhtään uudenmallin maskista :D. Mites ufo firefly? Tai racetech Genesis? Ja väreiksi tulee vanteisiin metallinhohtopunanen ja kaikkia pieniä osia punaseksi ja katteet ja tankki sekä jotain isompia osia kiiltävän mustalla.

Re: vanhanliiton DT:n ehostusta

3.2.2014 18:49

Tai sitte katot tuolta mun ilmotuksista WR 450f valomaskin! Vähä sirompi ku DTn vakio maski nii näyttää paremmalta :D Takasivukatteita, pumpunsuojat ja takalippa löytyy kans! :)

Re: vanhanliiton DT:n ehostusta

3.2.2014 20:06

Iltaa vaan kaikille!

Paljoakaan ei oo edistytty koska smotoja odotellaan ja rahaa ei tällä hetkellä oo hakee maaleja ta yleensäkkään paikkaa missä maalata ainakaan katteita. Noita pienempiä osia vois kyllä maalaill vaikka pannuhuoneessa :D . Mutta isompien osien maalaus ei onnistu tällä hetkellä. Sitten kun vanteet tulee niin käyn hakemassa maalit.

Mutta tuon kaasarin repäsin irti ja vaihdoin suuttimen. nyt sielä on siis 240 pääsuutin. Myös rikkinäisen tiivisteen otin pois ja askartelin itse sinne uuden :D .

Kuva
Kuva

kaasari kokonaisena

Kuva

rikkinäinen tiiviste

Kuva


Laitetaas vähä listaa mitä pitää hommata:

- Musta tummennuskalvo umpioon
- Maalit vanteisiin,katteisiin ja muihin osiin
- Änkkä(?)
- Pumpunsuojat
- Jonkun pyörän takakatteet(?)
- Racetechin smotoloksu(?)

Päivitellään uudestaan kun smotot tulee.

Re: vanhanliiton DT:n ehostusta

4.2.2014 19:06

Miten musta tuntuu, että toi 240 suutin on aivan liian pieni sinne :D varsinki ku sul on tollane "power"filter

Re: vanhanliiton DT:n ehostusta

4.2.2014 19:30

Voi olla koska luin että jo tyhjätyllä vakioputkella Pitäis olla 240 ja mulla on Athena ja toi filtteri. Mutta ei oo kova homma vaihtaa mutta minkäskokosen sinne laittais? 270(?)

Re: vanhanliiton DT:n ehostusta

4.2.2014 19:37

Itel oli detsis 270 arrowin teharil ja vakio putsaril ja kävi laihal.. männän keskel reikä :lol: varmaa vaikutti ku olin porttaillu pyttyy ja viilannu männän helmat ja muuta hauskaa :P

Re: vanhanliiton DT:n ehostusta

4.2.2014 23:27

katotaan ny minkä kokosen suuttimen laitan :) .

Jotain sain tehtyäkin. Putkea siis kiillotin ja laitoin kiinnikkin. Smotot oli myös tullu postiin mutta en saa haettua niitä ennen perjantaita kun tulee palkka :x .

Sitten kun en yhtään osaa sanoa tuosta kaasarista mitään mutta pitääkö siitä muka lähteä vain se paksu letku joka menee öljysäiliöön ja kaasuvaijeri? :eek: vai pitäiskö siitä lähteä jotain muita letkuja? älkää suuttuko tietämättömyydestäni :D . Vai voisko se olla vaan niin että on niin vanha pyörä? :idea: .


Kuva

Siinä paisari kiinni.

Kuva

Lähikuva paisarista ja laadun takaa nokia lumia 820 :lol: .

Kuva

Tossa olis kuvaa tosta takahäkistä. Näyttäis että on vaan lyhennetty?

Kuva

Melkonen sähköhelvetti :D .


Sitte oon miettiny noita osia mitkä tulis punaseksi:

- etujarrunestesäiliön kansi
- eturitilät
- jarrusatulat?(pomppaako liikaa silmille?)
- vesipumpun koppa
- punaset tupit
- vanteet(metallinhohto)
- jarrulevyjen keskiosat
- ketjuohjuri
- jotain muita osia? mitä?

pumpunsuojat,joku änkkä jos halvalla saan ja jotkut takakatteet(tai yz:tan koko katesarja,penkki ja tankki) voisin ostaa ja mieluiten mustana ja samalta myyjältä.