Esittele projektisi etenemistä tai kommentoi muiden projekteja

Re: Husq WR 125 -99 || osat valmiina maalaukseen || Koneremp

26.1.2014 0:11

Kaveri muokkas mulle nyt sitten fotarilla tämän näillä violeteilla osilla, mitä ootte mieltä meneekö jo liian häröks? :lol: Ihan siedettävä tämä vielä on omasta mielestä, eipähän joka nurkalla hyökkää samanlaista vastaan! :roll:

Sitten hussemiehet, mulla on ongelma. Kuinka moni on itse vaihellu näitä koropaloja husseen? Kun tuo Y-pala pitäisi saada poissa tuosta ja ei hemmettisoikoon millään meinaa lähee, sevaan on kiinni tossa eikä hievahda mihinkää... :s Onko ehdotuksia?
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.

Re: Husqvarna WR 125 -99 || Maalailua || Koneremppaa?

26.1.2014 13:45

Iskarinvarresta varovasti kiinni (ihan koropalan juuresta), kuumaksi y-palan juuresta niin että liimat sulaa ja sitten itse paukuttelin vasaralla y-kappaleen haaroihin molemmin puolin aukeamissuuntaan.

Re: Husqvarna WR 125 -99 || Maalailua || Koneremppaa?

26.1.2014 15:04

Meinasitko jättää osat violetiks? Koska minulla oli suunnitelmissa että maalautan vanteet ja tangon candy violetilla:D ja jos jätät violetiks nii en malauta kun sit olis joensuussa 2 violeteilla vanteilla:D omistan valko/vihreen hussen peltolasta:)

Re: Husqvarna WR 125 -99 || Maalailua || Koneremppaa?

26.1.2014 15:20

nizcoo kirjoitti:Meinasitko jättää osat violetiks? Koska minulla oli suunnitelmissa että maalautan vanteet ja tangon candy violetilla:D ja jos jätät violetiks nii en malauta kun sit olis joensuussa 2 violeteilla vanteilla:D omistan valko/vihreen hussen peltolasta:)


Todennäköisesti joo, jätän. :) Ja aivan, öljypisteen tarra siinä oli jossaki? :lol: Mutjuu, muutaman kerran nähny ku poletat amiksen suoralla hidastetöyssyistä :lol: Joskus oot ajanu vastaanki ku mopolla oon ajanu. ;) Sori meni vähän offtopic mut eise kai hirveesti haittaa... :nolo:

Re: Husqvarna WR 125 -99 || Maalailua || Koneremppaa?

27.1.2014 13:55

JiiÄl kirjoitti:
nizcoo kirjoitti:Meinasitko jättää osat violetiks? Koska minulla oli suunnitelmissa että maalautan vanteet ja tangon candy violetilla:D ja jos jätät violetiks nii en malauta kun sit olis joensuussa 2 violeteilla vanteilla:D omistan valko/vihreen hussen peltolasta:)


Todennäköisesti joo, jätän. :) Ja aivan, öljypisteen tarra siinä oli jossaki? :lol: Mutjuu, muutaman kerran nähny ku poletat amiksen suoralla hidastetöyssyistä :lol: Joskus oot ajanu vastaanki ku mopolla oon ajanu. ;) Sori meni vähän offtopic mut eise kai hirveesti haittaa... :nolo:

Nii oli swingissä, nykysi ei oo kun pumpunsuojassa:) pitänee sitten funtsii joku toine colori:D nii no voi olla:D

Re: Husqvarna WR 125 -99 || Maalailua || Koneremppaa?

28.1.2014 21:49

Jees tänään ja sunnuntaina kävi taas postimies, tälläkertaa tuli vähän jotain muutakin kun osia. :P

Elikkäs smc lähetti tupit ja mp racingiltä tuli kypärä, mg kiila ja kaverille imukaula! Takki on kyllä ollut jo jonkinaikaa mut heitin nyt samaan kuvaan. Ollaankohan sitä pikkuhiljaa tarpeeksi merkkiuskollisia? :lol:

Edelleen swingi odottaa pohjamaaleissa tallissa, en oo kauheemmin kerennyt laitella ku vähän muutakin ollu nyt. :roll: Voisin vaikka putken kiillotuksen alotella... toistamiseen :lol: ,tossa huomenissa vaikka.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.

Re: Husqvarna WR 125 -99 || Maalailua || Koneremppaa?

29.1.2014 17:52

komea on tulossa liila sopii hyvin! mistä tilasit maalit?

Re: Husqvarna WR 125 -99 || Maalailua || Koneremppaa?

29.1.2014 21:32

timitolvanen kirjoitti:komea on tulossa liila sopii hyvin! mistä tilasit maalit?


Kiitos! Striwelliltä tuli maalit. :)

Re: Husqvarna WR 125 -99 || Maalailua || Koneremppaa?

1.2.2014 0:18

Vihdoin tuli tarrat, hetki niissä vierähtikin mutta nyt on. :P Aloin jo hieman laittamaan, asettuivat ihan ok, aluksi oli vaan vähän räpeltämistä toisen etukatteen tarran kanssa mutta kyllä sekin oman aikansa jälkeen siihen jotenkuten asettui. :) Seuraavana maalaan varmaan pumpunsuojat, jotta pääsen sitten laittamaan tarrat niille. Täytyy myös kehitellä miten saisin nuo syylärinsuojien tarrat nätisti asettumaan tohon, kun ei oikeen natsaa tarrat nuitten uusien wr alakatteiden kanssa, joten saa nähdä laitanko niihin tarroja ollenkaan.

Swingi on maalattu ja MP messujen jälkeen alotan työstämään runkoa, täytyy muutama katkennut pultti kaivaa poissa ennenku pääsee maalailemaan. :lol: Päivittelen sitten kuvaaa kun runko ja swingi ovat molemmat maaleissa.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.

Re: Husqvarna WR 125 -99 || Maalailua || Koneremppaa?

7.2.2014 23:32

Päivitetääs taas, vaikkei juurikaan mitään ole tapahtunu. :D

Noh, sanoin aikasemmin että laitan swingistä samalla kuvaa ku runko on valmis mutta en ole vielä alottanut edes maalaamaan runkoa joten laitetaas tässä väliin kuva swingistä. Tosiaan lakkauksen vaatii, jollonka alkaa tuo värikin paremmalle näyttämään ku rupiaa kiiltämään. :)

Nos sitten kokeilin taiteilla nuita tarroja nuihin ilmanohjaimiin, tarrat oli siis katulaiskan ilmanohjaimille joten piti vähän muotoilla että sai nätisti tohon, ei tosin ihan vielä oikeen miellytä ku jäi tolleen tyhjää tonne, mutta pitänee siihen käydä mustaa kiiltävää tarrapohjaa niin alkaa näyttämään paremmalle. :)

Eilen maalasin syylärit mustiksi, ja alotin kiillottamaan niitä "päitä". Vähän tarvikkeet loppu kesken joten täytynee käydä kaupoilla tässä viikonloppuna jotta pääsee jatkamaan. Oon tosin kyllä miettinyt kokonaan uusia syyläreitä, senverta paskassa kunnossa nuo nykyset. :roll:

Mut näillä mennään tälläkertaa, päivitellään taas kun jotakin tapahtuu! Hitaasti edetään toivottavasti myös varmasti :lol:
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.

Re: Husqvarna WR 125 -99 || Maalailua || Koneremppaa?

8.2.2014 0:03

Millä maalasit swingin? Aattelin et kestäiskö hussen swingissä ja rungossa 2k maali spraypurkista?

Re: Husqvarna WR 125 -99 || Maalailua || Koneremppaa?

8.2.2014 0:19

Trgg| kirjoitti:Millä maalasit swingin? Aattelin et kestäiskö hussen swingissä ja rungossa 2k maali spraypurkista?


Ruiskulla olen kaikki osat maalannu.

Re: Husqvarna WR 125 -99 || Maalailua || Koneremppaa?

8.2.2014 20:57

Tästä tulee kyllä niin sitä jotain ;) Kyllä voin lyödä lukkoon, että tulee suomen komeinpia! ellei jopa komein 8)

Re: Husqvarna WR 125 -99 || Maalailua || Koneremppaa?

9.2.2014 0:33

Apamies kirjoitti:Tästä tulee kyllä niin sitä jotain ;) Kyllä voin lyödä lukkoon, että tulee suomen komeinpia! ellei jopa komein 8)


Huuiii nyt on paineita! :lol: Kiitti vaan! ;) Sunkin proju seurannassa!

Joo elikkäs nyt otin itteeni niskasta kiinni ja hioin ja puhalsin rungon loppuun ja vetäsin pohjamaalit, ja tähän jäätiin tänään! :) Täytynee huomenna vielä yksi kerros ainaki tohon päälle maalata. :roll:
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.

Re: Husqvarna WR 125 -99 || Maalailua || Koneremppaa?

9.2.2014 0:42

aij että olin just tulos kysymää facessa, että onko runko maaleissa, mutta siltä näyttäää :) perhana komeeta jälkee 8)