Esittele projektisi etenemistä tai kommentoi muiden projekteja

Derbi Senda 125SM Honda CRF450 look

18.11.2013 23:35

aattelin tehä projektitopicin niille ketkä jaksaa lukee aina kerran kuussa kun oon saanu derbiin laitettua taas yhden kohdan valmiiks :lol: no ehkei nyt iha sentää..

Derbi Senda 125SM Honda CRF450 look

18.11.2013 23:39

eli pyörän lyhyt tarina ostosta nykyhetkeen. Pyörä vaihtui minun omistukseen Torstaina 5.9. mäntsälän nesteen pihassa. tehtiin kaimapojan(kai sitä kaimaks voi sanoo jos etu ja sukunimessä yhteesä 1kirjaimen ero) päiväretki isukan pakulla ja käytiin hakemassa terpi kotiin. viikonlopun yli olin latviassa bikernieki:n moottoriradalla drifting kisoissa huoltomiehenä ja kotiin palatessani maanantai aamuyönä pääsin derbiä ulkoiluttamaan ekaa kertaa, no hyvin pelitti ja hurmoksissani ajoin koko maanantai aamuyön/aamun bilistä ympäri joroista ja jatkoin matkaa suoraan kouluun. seuraavana päivänä(tiistai) ajettiin koulukaverin kanssa meilleppäin "kilpaa" ja kone rupesi pitämään rajua kolinaa ja laahaavaa kahinaa ja tiesin että nyt ei selvitä aukasematta konetta joten yritin varovasti ajaa vaan kotia päin,noh kun se 170 itse ajamani kilometrin jälkeen junttas kiinni aattelin että voi soppakauha mistäs niitä varaosia tähän koneeseen saa kun tuntu suomessa kivenalla olevan, pari päivää selattua törmäsin sivuun: http://www.partzilla.com/ josta kaikki osat löyty, osat tuli kolmeen viikkoon jonka aikana kerkesin runkoa ja osia putsailla/hifistellä kuntoon ja hieman siistimmäks ja yllätys yllätys koneremontti karkas "vähän" lapasesta ja alusta meni vaihtoon ja katteet meni vaihtoon jonka seurauksena ei runkomuutoksilta ja muilta pikku jutuilta vältytty... jäihän siihen entistä satulan rungon etuosa, tankki, päärunko, valomaski ja etuvanne :D kuvia lisäilen pikkuhiljaa kun rojekti edistyy, huomenna ois postista käytävä stage6 monitoimi näyttö

Re: Derbi Senda 125SM Honda CRF450 look

19.11.2013 17:18

Miä en saa mitään selvää tosta ajatuksen virrasta, ei vaan riitä aivokapasiteetti noin pitkän puheoksennuksen sisäistämiseen. Mitä jos tekisit ihan listan vaihdetuista osista, kuvat ennen ja jälkeen ja tottakai tää tarina siihen alkuun ja kaikki nämä kirjottasit alotusviestiin, eikä alotusviestiks "Eli voisin juu topikin kääntästä", sen voi ajatella ihan omassa päässään, kyllä se huomattiin että topikki on syntynyt...

ASIA PROJEKTI MUUTEN!