Esittele projektisi etenemistä tai kommentoi muiden projekteja

Honda NSR -98 täystehoiseksi

9.5.2013 22:35

eli pitäs saada tosta nassesta kurit pois, eli TT putkea oon ostamassa, ja oon koittanu tota imukaulan ja lohkojen välisessä laipassa olevaa kuria ottaa pois eli suurentaa sitä aukkoo, ainoo ongelma on että en löydä sitä :D tai en ees osaa ettiä oikeesta paikasta, mitä nyt on tullu pakoputkee ja ilmanputsarii irrotettuu. Eli mistä ton laipan nyt sitte löytääkään? (Honda NSR 125 -98)
Ja pitäskö noiden kurittoman putken ja laipan jälkeen vaihtaa niitä suuttimia?

Ja sitte vielä et minkä verran tulee tehoja ja nopeutta lisää, ku mun kortilla on vielä reilu kuukauden se 25kW rajana.

Re: Honda NSR -98 täystehoiseksi

10.5.2013 18:20

Tämä taitas kuulua enemmänkin tonne mallikohtasen yleiskeskustelun puollelle, jos olet vaan TT:ks laittamassa. Imukaulan kurin löydät siitä imukaulan ja lohkojen välistä, jos nyt joku ei sitä ole sieltä pois jo ottanu. Tuossa ohjeita siihen selaa alaspäin http://www.motot.net/wiki/Honda_NSR_huo ... ten_poisto

Pakoputken ostat tai tyhjennät itse.

Suuttimia vaihat muutaman koon isompaan ja "projekti" on valmis. Ja tota 25 kw rajaa ei ihan heti tarvii pelätä. :D

Jos tarvii lisää infoo niin mene ja nuuski vähän noita nassen keskustelu topikkeja, tai tietopankkia.