Esittele projektisi etenemistä tai kommentoi muiden projekteja

Re: Husqvarna El Toro rojo edition 125cc

10.3.2013 16:40

Tankin saa myös mustavahalla melko helposti tummaksi ;)

Re: Husqvarna El Toro rojo edition 125cc

10.3.2013 19:27

Tuo maalin pysyminen tankissa ihmettyttää minua,itselläni on cagivan planetti jossa on muovi tankki ja hyvin on spray pysynyt kunhan pohjat tekee kunnolla ja antaa sen maalin kuivua sen 7 vuorokautta niinkun purkin kyljessä lukee eikä vedä lakkaa heti päälle. onhan niitäkin mopoja nähty jossa on muovi tankki ja ne on maalattu ja maali lohkeillee mut itse luulen että niiden pohjatyöt ei vaan oo tehty hyvin,kun olen taas usealla kaverillakin nähnyt mopoja joissa on muovi tankki ja maali on pysynyt hyvin. mut ei kai se selviä kuin kokeilemmalla :)

Re: Husqvarna El Toro rojo edition 125cc

10.3.2013 22:27

lare_95 kirjoitti:Tuo maalin pysyminen tankissa ihmettyttää minua,itselläni on cagivan planetti jossa on muovi tankki ja hyvin on spray pysynyt kunhan pohjat tekee kunnolla ja antaa sen maalin kuivua sen 7 vuorokautta niinkun purkin kyljessä lukee eikä vedä lakkaa heti päälle. onhan niitäkin mopoja nähty jossa on muovi tankki ja ne on maalattu ja maali lohkeillee mut itse luulen että niiden pohjatyöt ei vaan oo tehty hyvin,kun olen taas usealla kaverillakin nähnyt mopoja joissa on muovi tankki ja maali on pysynyt hyvin. mut ei kai se selviä kuin kokeilemmalla :)


Ite nyt vähän kahden vaiheilla miten ton tankin suhteen tehdään. Tietty sitä vois kokeilla nii saa muutkin sitten kokeilla jos onnistuu. :)

No tänään käväsin vähän tallilla kattelees ja paisaria laittelin alustavasti kiinni. Sähköjä samalla kattelin. Tarkotus heittää se valo/vilkku/töötti ohjainmötikkä tangosta varastoon kerää pölyä. Ostan jonkun pienen vilkkukatkasijan ja laitan ohjaustankoon sen. valokatkasijakin pienempi hankitaan ja se rattilukon viereen. Tarkotus mahdollisimman vähän kamaa tangossa.

Tarrasarjakin nyt piirrusteltu ja viedään paikalliseen mainostoimistoon. Eli tankin, takasivu, jäähdyttimien suojat ja numerokilpi tulee tarrotettua.

Kuva

Sneak peakkii ei tuu tarroista. Vasta kun valmiit :D

Re: Husqvarna El Toro rojo edition 125cc

14.3.2013 12:38

lare_95 kirjoitti:Tuo maalin pysyminen tankissa ihmettyttää minua,itselläni on cagivan planetti jossa on muovi tankki ja hyvin on spray pysynyt


Oisko siinä vaikka 2 kerroksinen tankki?

Re: Husqvarna El Toro rojo edition 125cc

14.3.2013 16:11

jake--- kirjoitti:
lare_95 kirjoitti:Tuo maalin pysyminen tankissa ihmettyttää minua,itselläni on cagivan planetti jossa on muovi tankki ja hyvin on spray pysynyt


Oisko siinä vaikka 2 kerroksinen tankki?


Tuosta en ole sata varma mutta oman käsitykseni mukaan se ei ole ainakaan,kun kerta se ei kumise täytenä. jos olisi kaksi kerroksinen niin eikös siinä olisi sillon ilma tilavälissä ja se kaikuisi niinkuin tyhjä tankki. mut joo en ole asiasta 100% varma.

Re: Husqvarna El Toro rojo edition 125cc

14.3.2013 16:22

kyykkymallisen tankki on silti aivan erimaailmasta kuin nämä enskoissa ja smotoissa käytettävät...

Re: Husqvarna El Toro rojo edition 125cc

14.3.2013 23:03

Koko topic ollu tankista hölöttämistä :lol:
No pistetääs sille nyt lopullinen ratkasu tällekki talvelle. Laitan sitten kun pyörä lähestulkoon valmis nii bensaa tankkiin ja odotan kunnes maalit lohkee ja laitan sitten hiilariteippii näkyviin osiin ja hiilari teipissä pikku reikiä mistä höyryt pääsee läpi. Ihan vaan kun pitäis jossai vaiheessaki päästä ajaa :roll: Ihmetellää sit ens talvena kun aikaa riittää

Eipä tässä ole oikein ehtiny mitään kummempia tehdä. Maalaus paikka vanteille löyty lähistöltä, toinen änkkä laitetaan nyt tilaukseen , takaratas ostettu stormin poistosta, tanko ostettu (onkimadolla ilmoitus mototallissa ja suosittelen!)ja plasti dippiä laitetaan tilaukseen. maalaan sillä pumppujen alapalat ja korkin, jäähdyttimet ja vanteista pinnat ja puolet keskiöstä. Tarrasarja viedään huomenna firmaan.

Sitten vähän ollu miettimistä parin hifistely osan kanssa.

Mielipiteitä jarrulevyjen ja tangonpehmusteiden kannsa ;)

http://www.24mx.fi/motocross/p%7C396/ja ... ulevyt/k4/
http://www.24mx.fi/motocross/p%7C396/ja ... ulevyt/k4/
http://www.ebay.com/itm/NEW-FOX-RACING- ... 29&vxp=mtr
http://www.ebay.com/itm/NEW-PRO-TAPER-B ... 96&vxp=mtr
http://www.ebay.com/itm/Flag-Pro-Taper- ... 09&vxp=mtr

Oversized jarrulevy ois kivan näkönen mut hinta vaan liian suolanen toiseen verrattuna

Vähän asiaa, paljon tekstiä. Toivottavasti joku seuraa innokkaasti :)

Re: Husqvarna El Toro rojo edition 125cc

14.3.2013 23:33

Onko toi sun edellisen kuvan änkkä nyt sit jouten? Eikö toi Fmf Shorty oo? Vai joku muu?

Re: Husqvarna El Toro rojo edition 125cc

14.3.2013 23:53

http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_from= ... _PrefLoc=2

Tosta pikkasen halvemmalla noita jarrulevyjä

Re: Husqvarna El Toro rojo edition 125cc

15.3.2013 0:02

Petezyy kirjoitti:Onko toi sun edellisen kuvan änkkä nyt sit jouten? Eikö toi Fmf Shorty oo? Vai joku muu?


Toki käyhän tuo jos haluat ostaa poies nii neuvotellaa. Käyttämätön powercore 2. Hinnan osuessa tietenkin kohilleen ;)

Stål kirjoitti:http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_from=R40&_sacat=0&_nkw=husqvarna+320mm&LH_PrefLoc=2

Tosta pikkasen halvemmalla noita jarrulevyjä


Paljon kiitoksia :)

Re: Husqvarna El Toro rojo edition 125cc

16.3.2013 15:10

Tuommone toka oversize levy minkä pistit ois aika maukas, tää missä keskusta mustalla. Ja sit toi foxin pehmuste ois kans aika maukas!

Re: Husqvarna El Toro rojo edition 125cc

16.3.2013 19:46

GeiBoi kirjoitti:Tuommone toka oversize levy minkä pistit ois aika maukas, tää missä keskusta mustalla. Ja sit toi foxin pehmuste ois kans aika maukas!


Onhan se hieno mutta löyty kaks muuta oversizedlevyy kohtuu hintaan: 115e. Varmaan jompi kumpi näistä. Katsotaan kummalle vaaka kallistuu omaan mieleen
Kuva

Tänään tuli käytyä taas tallilla ja svingin laittelin kiinni. Alkaa näyttämään jo joltain! :D
Samalla otin pytyn auki ja ihmettelin sitä. Ihan hyvä kuntonen näyttää olevan ja hyvä niin. 9500 km tolla männällä kuljettu. Nyt varmaan joko wisecon tai wössnerin tilaan tilalle. Ens viikolla lähtee vanteet maalaukseen SEINÄJOELLE??? Ei ketään turun seudulla tee tuota sävyä ellei tilaa pelkästään mua varten ja sit tulee kalliiks. 100e sjoella maksanee ja ihan ok hinta mielestäni.

parit kuvat vielä

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

kuvat ovat mitä ovat. pienessä tilassa vähän vaikea mutta kai iPhonella laatu iha ok on ;)

Re: Husqvarna El Toro rojo edition 125cc

16.3.2013 23:08

Pulveriinko menossa Seinäjoelle? Lamse Oy? Suosittelen. 8)

Re: Husqvarna El Toro rojo edition 125cc

17.3.2013 0:21

Huhhuh kuin karstanen mäntä.. Ja itellä ei muutenkaan ikinä kyllä noin huonossa kunnossa mäntä ollu ollu, ohivuotanu/puhaltanu kyllä huolella kun sylkässäkin jälet, eli ihan liian pitkään ajettu!

Jos pulverilla maalaat niin jyväskylässä liike vetäs 80€ kaikki hussen osat, kaverin pelkät vanteet 30€ :D

Ja männästä voin vielä sanoa että ei oo kyllä runtua saanu, laita säädlt kohalleen ja kunmolla happea niin on kone puhas ja toimii hyvin ;)

Re: Husqvarna El Toro rojo edition 125cc

17.3.2013 1:06

k3mp0 kirjoitti:Huhhuh kuin karstanen mäntä.. Ja itellä ei muutenkaan ikinä kyllä noin huonossa kunnossa mäntä ollu ollu, ohivuotanu/puhaltanu kyllä huolella kun sylkässäkin jälet, eli ihan liian pitkään ajettu!

Jos pulverilla maalaat niin jyväskylässä liike vetäs 80€ kaikki hussen osat, kaverin pelkät vanteet 30€ :D

Ja männästä voin vielä sanoa että ei oo kyllä runtua saanu, laita säädlt kohalleen ja kunmolla happea niin on kone puhas ja toimii hyvin ;)


Joo itekki vähä pelästysin tota mäntää. Ku ajo tonne tallille viimesenä päivänä niin huomas kyllä että vetoja ei enää ollu ja voi siks olla onnekas ettei leipassu(sitä tarkotin ihan ok kunnolla :D). Nyt kyllä laitan totta kai niin hyviin säätöihin kun saa nyt kun aikaa löytyy siihen paljonkin enemmän. Ja kiitos maalauspaikan ehdotuksesta mut ei varmaan sieltäkään löydy näit erikoisvärejä, vaiko?

OziBo_ kirjoitti:Pulveriinko menossa Seinäjoelle? Lamse Oy? Suosittelen. 8)


Luopajärvelle jos tarkennetaan. Googlen mukaan parikytä kilometrii sjoelt jos oikein muistelen :D