Esittele projektisi etenemistä tai kommentoi muiden projekteja

Re: Yamaha YZF-ighteR125 -12

19.1.2013 0:12

Koskas tällänen projekti on tänne tullu? Menny aivan sivusuun.. Pakkohan se on seurailla kun lempparikyykkyä laitetaan. ;) Putkeksi ehdotan Gianellia, sen saa kiiltämään nätisti ja äänet on todella hyvät. Naapurin oma paukuttaa moottorijarrulla putkeen vaikka on db-killeri paikallaan.. Nää Fighterit ei kovin usein oo mun mieleen mutta seuraillaan. Hyvin tehtynä tulee varmasti komee.

PS. toivottavasti meet tämän kans vähän pitemmälle kuin linkittämäsi vihreä YZF-R.. Hirveen näkönen.

Re: Yamaha YZF-ighteR125 -12

19.1.2013 15:46

Kolmetoista kirjoitti:Koskas tällänen projekti on tänne tullu? Menny aivan sivusuun.. Pakkohan se on seurailla kun lempparikyykkyä laitetaan. ;) Putkeksi ehdotan Gianellia, sen saa kiiltämään nätisti ja äänet on todella hyvät. Naapurin oma paukuttaa moottorijarrulla putkeen vaikka on db-killeri paikallaan.. Nää Fighterit ei kovin usein oo mun mieleen mutta seuraillaan. Hyvin tehtynä tulee varmasti komee.

PS. toivottavasti meet tämän kans vähän pitemmälle kuin linkittämäsi vihreä YZF-R.. Hirveen näkönen.


Kiitos ehdotuksesta :p
Joo no ei tuo vihreä olekkaan enään niin hieno kuin se vuosi sitten näytti.. Johtunee varmaan omista visioista ja tavoitteista omani suhteen. :D

Re: Yamaha YZF-ighteR125 -12

19.1.2013 17:57

Minä en ainakaa tykkää noinkin leveistä valoista tuommoisessa rimpulakeulassa, jos olisi jokin vähän sirompi valo tms. ;)

Re: Yamaha YZF-ighteR125 -12

19.1.2013 17:58

Tänään menin talliin, laitoin valoja päälle eri katkasijoista ympäri tallia, valot syttyivät, tuijotin Yzäriä.. "Ei tänää".. Laitoin valot pois ja lähdin tallista..
MISSION FAILED..

Re: Yamaha YZF-ighteR125 -12

19.1.2013 17:59

Markus Kämäräinen kirjoitti:Minä en ainakaa tykkää noinkin leveistä valoista tuommoisessa rimpulakeulassa, jos olisi jokin vähän sirompi valo tms. ;)


Valot eivät oikeasti ole kovinkaan isot, näyttävät vain kuvassa :p

Re: Yamaha YZF-ighteR125 -12

19.1.2013 21:10

http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/su ... 50/id8494/ olisit vastaavanlaisen valon pistänyt siihen melkein tangon korkeudelle.

Re: Yamaha YZF-ighteR125 -12

21.1.2013 3:01

Tänään saatiin projua vähän eteenpäin, paisteltiin makkaraa tallissa .. Tai ainakin kovasti yritettiin, käräytettiin sulake, uusi sulake tilalle ja ihmeteltiin miksei mikään vieläkään toimi.. 5-10 minuutin ihmettelyn jälkeen huomattiin, että liitin ei ollut kiinni, josta seurasi lievä naurukohtaus Polinin katteiden maalailua, epäonnistuminen haisi taas vahvasti, Mankin öljyt vaihdettua ja mitä kummallisempaa sekoilua, kuten sunnuntait aina teettävät.

Tänään siis saimme ohjauslaitteet paikoilleen, kytkinvaijerin ja jarruletkun vaihdettua ja valojen sähköt kuntoon.

Kuva
Ajovalot

Kuva
Parkki-/päivävalot

Ainiin.. Ja vanha kunnon vanha torvi oli pakko asentaa ;)
Kuva

Kuvien laadusta muuten vastaa tällä hetkellä Asus Padfone..

Tänään ei sen kummempia 7 tunnissa keretty tekemään.. Lisää tulee kun etenee taas.
Kiitän Piilorasva2:sta tämänpäiväisestä seurasta ja avusta.
Minä lähden nyt nukkumaan, koska koulu saatana.
Näkemisiin.

Re: Yamaha YZF-ighteR125 -12

6.3.2013 0:35

Joko tämä proju kuoli?

Re: Yamaha YZF-ighteR125 -12

7.3.2013 16:24

Yaaamaha kirjoitti:Joko tämä proju kuoli?


Ei ole kuollut. :)
Ei oo ollut aikaa jatkaa :(

Re: Yamaha YZF-ighteR125 -12

12.6.2013 14:42

onko nyt kuollut? :(

Re: Yamaha YZF-ighteR125 -12

4.7.2013 0:59

MiksuDe kirjoitti:
Kolmetoista kirjoitti:Koskas tällänen projekti on tänne tullu? Menny aivan sivusuun.. Pakkohan se on seurailla kun lempparikyykkyä laitetaan. ;) Putkeksi ehdotan Gianellia, sen saa kiiltämään nätisti ja äänet on todella hyvät. Naapurin oma paukuttaa moottorijarrulla putkeen vaikka on db-killeri paikallaan.. Nää Fighterit ei kovin usein oo mun mieleen mutta seuraillaan. Hyvin tehtynä tulee varmasti komee.

PS. toivottavasti meet tämän kans vähän pitemmälle kuin linkittämäsi vihreä YZF-R.. Hirveen näkönen.

Joo no ei tuo vihreä olekkaan enään niin hieno kuin se vuosi sitten näytti.. Johtunee varmaan omista visioista ja tavoitteista omani suhteen. :D


hehheh, kaverin entinen , en tiijä onko vielä kyseistä menopeliä :lol: Livenä tuo näyttää paremmalle ;)