15.1.2013 22:56
15.1.2013 23:27
16.1.2013 0:02
16.1.2013 7:37
DOGI kirjoitti:Ja ei mitää numerokilpiä ku menee liia mopojonneilu puolelle Ja jos tehoa haluut nii nostata vakiopakoauko säädin ylös (joojoo alaväännöt menee mut mitä niil tekee) nii joha naukuu ja vinkuu ja kiertää Ja ostaisit mieluummi tavan tangon äläkä fättistä, ite en ainakaa arvosta fättiksii yhtää faittereis. Ja nii se tangon kiinnitys, ostat ne tangonkiinnikkeet ja jos ne on semmoset perusmalliset (eli niis on se alaosa sellane et sais johoki mopon tms. t-palaa kii) nii hiot ne iha tasasiks. Sitte asettelet ne siihe apikan t-palaa ja merkkaat niille paikat ja reikien kohat. Kannattaa myös varmistaa se et ei tanko mene vinoo ku reiät pieles Sitte vaa sormet ristii ja porakoneel jurautat t-palan läpi ja pistät tango kiinnikkeet kiinni läpipulteil ja tanko paikallee ja tadaa
16.1.2013 8:10
16.1.2013 14:43
16.1.2013 14:44
16.1.2013 15:45
16.1.2013 15:54
_rieska_ kirjoitti:Äkkiä se rave haukkuu hintansa kun vrt. laippa ylhäällä, nimittäin tuota naftaa menee reilusti vähemmän...
16.1.2013 15:57
DOGI kirjoitti:_rieska_ kirjoitti:Äkkiä se rave haukkuu hintansa kun vrt. laippa ylhäällä, nimittäin tuota naftaa menee reilusti vähemmän...
Seki voi olla Itel imi räsä sen tankillisen äkkiä tyhjäks ku oli korotettu pakoaukosäädin ja raven kans huomattavasti enemmä ajo Ajonautintoki paranee ku ei liikennevalois lähties tarvi olla jumalattomat kierrokset ja kytkime raiskaukset ja ylämäkee piikillä pitää ajaa Mut antaa tekijän päättää mitä tehoja haluaa, kyllähä sitä säädintä pystys iha pikkuse nostaa et vääntää ja kiertää sopivasti
16.1.2013 17:26
16.1.2013 18:45
16.1.2013 19:04
16.1.2013 19:35
16.1.2013 20:13