Esittele projektisi etenemistä tai kommentoi muiden projekteja

Re: Cagiva Raptor Fighterstyle

30.11.2012 8:27

Nice! ;)

Re: Cagiva Raptor Fighterstyle

30.11.2012 13:43

Se ois muuten aika hyvä idea, btw näin offtopikkina multa löytyis semmosia ledejä jotka sopis tohon.

Re: Cagiva Raptor Fighterstyle

2.12.2012 12:53

Uutta takakumia vailla.. nykynen takakumi kesti muutaman kuukauden.. Tietääkö ketään nettisivua missä myydään normaalia mp-liikettä halvemmalla takakumeja? linkkiä tulemaan jos tietää :)

lieneekö tässä syy takanakin kulumiseen? HD:na kiitos :)

Re: Cagiva Raptor Fighterstyle

2.12.2012 16:03

Katoppas jos löytyy oikeeta kokoo, niin täältä: http://www.mc-scatter.com/poistotuottee ... =3&sort=3a poistohintaan, ja hyviäkin renkaita :) On kyllä nätti gagiva! ootko ajatellu pitää tuon synkän värimaailman vai meinaatko maalailla sitte kun perä valmis yms.? :)

Re: Cagiva Raptor Fighterstyle

2.12.2012 17:10

https://mprenkaat-store.com/ Kannattaa tuolta kattoa, postit hiukan tyyriinpuoleiset joten kannattaa jonkinmoinen kimppatilaus tehdä.

Re: Cagiva Raptor Fighterstyle

2.12.2012 17:29

kyllä vaihtuu väri,ja on jo suunniteltu värejä, päätetty ei! :D

Re: Cagiva Raptor Fighterstyle

2.12.2012 20:37

http://www.rengas-online.com/Moottoripy ... nkaat.html

hintoihin kuuluu postikulut ja verot ;)

Re: Cagiva Raptor Fighterstyle

3.12.2012 0:52

tuli vaan mieleen, että kesän aikana myyn pois tämän, ja aikomus olis siirtyä isompiin mopoihin :) esim. http://www.nettimoto.com/suzuki/gsx-r/1312849 tollasiin.
hintakaan ei varmaan hurjimmista päästä tule olemaan, kilsoja nyt 12tkm, mäntä vaihdetaan ennen kevättä, ja tuskin tulee 3 tuhatta km enempää, et jos joku on kiinnostunut vaihtamaan mopoa hienoon piikkiin tai jotain ni tässä on sitte kesään mennessä yks kaunokainen :)

Re: Cagiva Raptor Fighterstyle

3.12.2012 0:58

Eihän tommosella enää saa pikku a:lla (A2) ajaakkaan ellet ennen 19.1.2013 saa korttia. Vai kilvetöntä stunttipeliäkö meinasit? :)

Re: Cagiva Raptor Fighterstyle

3.12.2012 3:28

MiniMies kirjoitti:Eihän tommosella enää saa pikku a:lla (A2) ajaakkaan ellet ennen 19.1.2013 saa korttia. Vai kilvetöntä stunttipeliäkö meinasit? :)


Siis ei saa ajaa jos rekisterö alle 25kw? Siis joutuuhan siihen jotain teoriatunteja sekä ajotunteja vissiin suorittaa, että saa ajaa.. En minä muista. Täytyy ettiä se kirje jostain ja lukea läpi :D rahat vaa köyhiltä viedään..

Re: Cagiva Raptor Fighterstyle

3.12.2012 7:55

Se tehoraja muuttuu 35kilowattiin mutta se ei saa olla kuristettu yli 2 kertaa tehokkaamasta :roll: . Siinä pitää käydä muutama tunti opetusta, mutta mitään teoria tai ajokoetta ei tarvitse suorittaa

Re: Cagiva Raptor Fighterstyle

3.12.2012 16:19

Tuo gixxeri taitaa olla täystehosena yli 70kW joten sitä ei saa uudella kortilla ajaa. Ja ei saa alle 35kW papereihinkaan enään koska ei saa kuristaa yli 2 kertaa tehokkaampaa kun tuo 35kW. Nythän jos se on kilvissä alle 25kW niin saa käsittääkseni olla mutta kortti ei riitä kuitenkaan ajamaan koska yli 70kW pyörästä kuristettu.

Näin itse olen tuon käsittänyt. Jäi munkin haaveet pyörästä 18 vuotiaana siihen, tuppaa nimittäin melkeen kaikki 600cc-> kyykyt olemaan yli 70kW, ja alle 600cc ei saa mitään viisasta. Sm/enska ois kuitenkin vielä yks vaihtoehto.

Re: Cagiva Raptor Fighterstyle

3.12.2012 17:41

MiniMies kirjoitti:Tuo gixxeri taitaa olla täystehosena yli 70kW joten sitä ei saa uudella kortilla ajaa. Ja ei saa alle 35kW papereihinkaan enään koska ei saa kuristaa yli 2 kertaa tehokkaampaa kun tuo 35kW. Nythän jos se on kilvissä alle 25kW niin saa käsittääkseni olla mutta kortti ei riitä kuitenkaan ajamaan koska yli 70kW pyörästä kuristettu.

Näin itse olen tuon käsittänyt. Jäi munkin haaveet pyörästä 18 vuotiaana siihen, tuppaa nimittäin melkeen kaikki 600cc-> kyykyt olemaan yli 70kW, ja alle 600cc ei saa mitään viisasta. Sm/enska ois kuitenkin vielä yks vaihtoehto.


ei jumalauta mitä paskaa -.-

Re: Cagiva Raptor Fighterstyle

3.12.2012 18:00

WTF, Welcome To Finland.

Noinhan se menee niinkuin MiniMies kerto. Aika sekavaa toi on kun minä saisin kuitenkin ajaa tuota gixxeriä alle 25kw papereissa koska saan korttini ennen 19.1.2013.

Re: Cagiva Raptor Fighterstyle

3.12.2012 21:19

turhaa sontaa..