Esittele projektisi etenemistä tai kommentoi muiden projekteja

Re: raptorstylez

11.2.2013 21:40

^^jaani^^ kirjoitti:Siistiltä näyttää!
Alakate ja pienempi mittaristo nii tosi hyvö :D Maski olis valkosena ehkä hyvä, tai en tii meneekö sit liia valkoseksi :)


piti tilata koson mittari,appiukolla on sellainen mitä kattelin, mut rahat loppu kesken :( no alakatteen otin koulusta mukaan et alan sovittamaan joku pv, ja niin ei välttämättä olis paha! :)

Re: raptorstylez

13.2.2013 11:00

tein ihan kunnon videon tosta projektista youtubeen :)

Re: raptorstylez

14.2.2013 0:01

komjahan neidosta tuli ;) kaipaa kyllä omaan silmään sen alakatteen vielä :P meinaakko tekniikalle tehä mitään?

Re: raptorstylez

14.2.2013 2:01

Blade_ kirjoitti:komjahan neidosta tuli ;) kaipaa kyllä omaan silmään sen alakatteen vielä :P meinaakko tekniikalle tehä mitään?


kiitti :) joo se on vähän orvon näkönen tuolta alhaalta, mulla on just se alakate mitosta, mut ei oo mitään kiinnikkeitä, enkä jaksais keksiä/väsätä mitään paikkaa niille, joten turhat on.. mut oon planetin alakatetta koittanut metsästää tuolta internetin avarasta ja monipuolisesta maailmasta, tuloksetta :( koska siinä o kiinnitykset jo paikallaan et menee heittämällä kiinni, joten sitä pystys pikkasen muokkaamaan :) KUNHAN SELLANEN LÖYTYIS :D kyl mä kaasaria oon kattellut (mikuni tm35) mut itkettää vaa ku katon lompakkoo joka koreilee tyhjyyttään :D en tie katotaa nyt millai kulkee ku ton putken vaihto.. kuitenkin kesällä laitan myyntii :D

Re: raptorstylez

14.2.2013 12:13

voisin ehkä luopuu kottaraisen 36mm kaasarista ;)

Re: raptorstylez

14.2.2013 12:31

Blade_ kirjoitti:voisin ehkä luopuu kottaraisen 36mm kaasarista ;)

mikä kaasari se on? ja sit tarvis imukaula sun muut ostaa vielä :D

Re: raptorstylez

14.2.2013 12:39

jeppemo kirjoitti:
Blade_ kirjoitti:voisin ehkä luopuu kottaraisen 36mm kaasarista ;)

mikä kaasari se on? ja sit tarvis imukaula sun muut ostaa vielä :D



keihin pwk 36s ag fk19

Re: raptorstylez

14.2.2013 18:17

Tää on kyllä ainut "faitteri" piikki mikä miellyttää meikän silmää. Mii likes! 8)

Re: raptorstylez

14.2.2013 22:22

ooosq. kirjoitti:Tää on kyllä ainut "faitteri" piikki mikä miellyttää meikän silmää. Mii likes! 8)

kiitti! siistiltä vaikuttaa myös sun mitotopic!

Re: cagiva raptor makeover

19.2.2013 1:57

Nätti tuli, valkoinen tasapainottaa vähän tuota faighttereiden äijämäisyyttä mut hyvä vaa, tosi nättii jälkee ja etuvalosta pisteet!

Re: cagiva raptor makeover

19.2.2013 5:40

kiitti. ja pääasia on se, että tosta tuli onnistunut, ja joukosta erottuva :)

Re: cagiva raptor makeover

19.2.2013 11:07

Joo erittäin hienoksi sait laitettua, todella kliinin näkönen ja erottuu joukosta!

Re: cagiva raptor makeover

20.2.2013 1:46

kiitos :)

Re: cagiva raptor makeover

24.2.2013 23:10

heeip, en tiedä onko mitossa, mut raptorissa ja planeissa ainakin löytyy tollanen
Kuva
kertokaas että mikä toi yks letku on, vähän etäämmällä mitä toi bensaletku.. tekeekö se jonkinsortin alipaineen tai muun vastaavan? koska mulla ei oo tällä hetkellä sitä, ja pärrä käy hetkenaikaa, sitten sammuu.. tulppa on uus, ja kaasarissakaan ei ole mitään paskaa. bensahanaa mulla ei oo kans eli menee tankista kaasariin bensa. mut vaikuttaako se mitenkään, ei mun mielestä? help pliis :|

Re: cagiva raptor makeover

24.2.2013 23:51

tankin korvausilma letku? :D