Esittele projektisi etenemistä tai kommentoi muiden projekteja

Re: Husqvarna SM 2K8 blue-style ؟ACS? | Kasailua!

28.1.2013 18:52

No nuo on tossa vasta löysällä mut joku pv kiristän nuo pinnat kaverin kanssa ja jos ei mee suoraan nii vien tuoho liikkeeseen pinnotettavaks :D

Sv: Husqvarna SM 2K8 blue-style ؟ACS? | Kasailua!

28.1.2013 19:04

no oman kokemuksen mukaan en menis koskemaann ite, että jos toimii mee lottoamaan samalla :D

Re: Husqvarna SM 2K8 blue-style ؟ACS? | Kasailua!

28.1.2013 19:14

no herra jestas ei tuo nyt nii ydinfysiikkaa ole :D testaamista vaa et mihi suuntaan vääntää ja kääntää ja kattoo et pyörii suoraan jne jne.. katotaa mitä syntyy! :seko:

Re: Husqvarna SM 2K8 blue-style ؟ACS? | Kasailua!

28.1.2013 19:16

ite ainakin oon pinnottanu ties kuinka monet vanteet, aluksi tuli vähän käyrempää, mutta ei se mahoton tehtävä oo

Re: Husqvarna SM 2K8 blue-style ؟ACS? | Kasailua!

28.1.2013 19:16

Tästä tulee valehtelematta käyttäjän akra ktm mieleen. :D Oli muuten viimevuonna acs kans ;D

Kuva

Re: Husqvarna SM 2K8 blue-style ؟ACS? | Kasailua!

28.1.2013 19:30

tUnicorn edits kirjoitti:ite ainakin oon pinnottanu ties kuinka monet vanteet, aluksi tuli vähän käyrempää, mutta ei se mahoton tehtävä oo


Yli satasen vauhissa tuo "vähän käyrempi vanne" saattaa haitata :D:D: Mut katotaa mitä syntyy:)

Fencer: Joo samaa näköö on, ainaki vanteet ja runko samalla tyylillä vedetty mut eikai se haittaa :D

Re: Husqvarna SM 2K8 blue-style ؟ACS? | Kasailua!

29.1.2013 0:14

Tainnu olla laatuvärkki esikuvana tässäkin projektissa..Ja "ideat" syntyneet toisen pyörän kuvia kattelemalla. Kuva

Re: Husqvarna SM 2K8 blue-style ؟ACS? | Kasailua!

29.1.2013 0:29

Joo ja mitä sitten?

Saa kopioida vaikka joka ikisen mutterin ja letkun jos siltä tuntuu, ei sitä tarvi joka topikissa itkeä ja heti kun on sinistä pyörässä niin tottakai se on heti kopioitu akran kotarista. Pistää ketuttamaan tämmönen turhan päivänen kitinä.

Re: Husqvarna SM 2K8 blue-style ؟ACS? | Kasailua!

29.1.2013 0:34

Jep ja kai nyt saa omaan silmään miellyttävän pärrän rakentaa? ja hussejakaan hirveästi sinisellä teemalla ole, mun, extran ja pari kolme jota suomessa oon kuvia nähny tms. Puna valkosia husseja taas joka nurkalla melkeinpä.. Huoh..

Re: Husqvarna SM 2K8 blue-style ؟ACS? | Kasailua!

29.1.2013 0:37

No ihmiset on erilaisia ja tehkööt miten huvittaa.

Re: Husqvarna SM 2K8 blue-style ؟ACS? | Kasailua!

29.1.2013 0:52

Tää tehään omaan silmään ja jos kerran on samaa väriä joissain osissa nii se on kopioimista, asia selvä. Ei tartte tästäää riidellä enää

Re: Husqvarna SM 2K8 blue-style ؟ACS? | Kasailua!

29.1.2013 9:31

Joo itekki naureskelin samaa hommaa tosa wr-projussakin, että kun väriteema sininen niin saletisti matkittu siitä jonnejen märkä päiväuni kotarista :D Tuliki mielee et kaveril sinine pv, ootteko nyt aivan varmoja että se kotmi ollut siitä kopioitu? 8)

Eikö tärkeintä oo se että ite tykkää ja on tehnyt omaa silmää miellyttäen.

Re: Husqvarna SM 2K8 blue-style ؟ACS? | Kasailua!

29.1.2013 10:20

Joo ihan floppi äijä toi noussu kaverin ktm hattuun :idea: pien jonne :D . Asiahan meni niin että se sininen ktm kopioitiin mun valkoisesta husesta. Oli täysin samanlainen :D joo mutta täälä seuraillaan ja hyvältä näyttää. ;)

Niin ja älä nyt vaan vie sinistä pyörää acs, jonne ei tuu selviämään:Ddddd

Re: Husqvarna SM 2K8 blue-style ؟ACS? | Kasailua!

29.1.2013 11:50

Nyt -atte- jo valoja tauluu :lol:

Re: Husqvarna SM 2K8 blue-style ؟ACS? | Kasailua!

29.1.2013 14:09

Jep. -atte- on sitä mieltä, että ei voi olla hienoo, jos on vähän samanlainen kun joku muu. Aina täytyy olla erilainen että voi olla hieno. Ehkä se selittääkin miks hän pitää tommosia vanhoja skoottereita hienoina...