Esittele projektisi etenemistä tai kommentoi muiden projekteja

Re: Aprilia RS (PiikkiFighter) Goes ACS 2013!

19.3.2013 23:37

teemu96 kirjoitti:Oisko laikat vaan lopussa? :) Jos ei niin sitten en kyllä osaa sanoa :D
ei oo kyllä ainakaa laikat lopussa kun samalla menetelmällä hioin tankin korkin kun millä runkoa oon tehny ni tankin korkin kiillotin muutamassa kymmennessä minuutissa, ja runkoa hinkannu lähemmäs 10h yhteensä.

Re: Aprilia RS (PiikkiFighter) Goes ACS 2013!

19.3.2013 23:59

Onko sinulla muuten tämä vielä kuinka pahasti kesken? :)

Re: Aprilia RS (PiikkiFighter) Goes ACS 2013!

20.3.2013 19:48

hirvisorsa kirjoitti:Onko sinulla muuten tämä vielä kuinka pahasti kesken? :)
Loppusuoralla mennään, alakate, loksu ja maski löysi tänään paikkansa. Enempää en voinu tehä kun selkä on niin kipeä että istuminenki sattuu :/. no mutta ei tässä mikään kiire ole :)

Re: Aprilia RS (PiikkiFighter) Goes ACS 2013!

20.3.2013 20:00

Hyvä homma. :) Onhan sinulla vielä viikko aikaa. ;)

Re: Aprilia RS (PiikkiFighter) Goes ACS 2013!

25.3.2013 23:50

Noniin nyt on räsä näyttelyvalmis! torstaina sitte kohti helsinkiä. Kyllähän siitä ainakin omaan silmään tuli juuri visioitten mukanen, mutta maskin olisin kyllä halunnu jonkun vähän eksoottisemman tuolta rapakon toiselta puolelta, mutta hintaa oli niin paljon että ei millään olis ollu siihen varaa. Mutta näillä mennään! Tosiaan komia on ainakin omasta mielestä :D. Kaikki sit kattelemaan pääsiäisenä messukeskuksee :)

Re: Aprilia RS (PiikkiFighter) Goes ACS 2013!

26.3.2013 9:11

Itse olen ainakin tulossa lauantaina. :)

Re: Aprilia RS (PiikkiFighter) Goes ACS 2013!

26.3.2013 18:13

Tänä vuonna joutuu vissiin tyytyy kuvien ihailuun mototissa, ei valitettavasti pääse paikalle.. Mutta luultavasti tämä on hemmetin hieno :p kuvia odotellessa.

Re: Aprilia RS (PiikkiFighter) Goes ACS 2013!

26.3.2013 19:31

Jees, ensimmäiset kuvat tulee varmaan perjantaina tänne Mototin puolelle. Itsekkin lisäilen luultavasti viikonloppuna muutaman kuvan :). Ja olishan se aina kiva tuoda jonkun näkönen pysti kotia :).

Re: Aprilia RS (PiikkiFighter) Goes ACS 2013!

29.3.2013 15:57

oli semmosta sähläystä eilen ku vietiin pyörää näyttelyyn että huhhuijaa. Ensinnäkin kukaan ei kysyny missään vaiheessa kuka mä olen ja mitä mä olen sinne tuomassa. no pyörä piti viedä kutoshalliin niinkun aina ennenkin nuorirakentajat ovat olleet siellä, paikan päällä kun kävin kysymässä infosta että mihin pyörä viedään (eikä tässäkään vaiheessa kukaan kysynyt nimeä tai mikä pyörä kyseessä ynm) sanottiin että kolmoshalliin. No vein kolmos halliin ja vähän aikaa pyörittyäni totesin että kutoshallissahan on nuorirakentaja kevari. no kysäsin sitte järjestäjältä ja yheltä kevarin tuojalta että pitäiskö munkin pyörän olla täällä ja järjestäjä sano heti että "juu tottakai". no vein pyörän sinne ja lähdin kävelee sieltä, sit aloin himassa miettimään että mä mokasin... no eiköhän se tänään kun kävin siellä ni pyörä oli edelleen kutoshallissa muttei siinä ollut mitään lappua ja lappu oli hallissa 3. ja näyttelynhenkilökunta sanoi mulle vaan että itsepähän sähläsit... Eli pyörä on tällähetkellä ainakin hallissa 6 bomber osastolla. Ja toivottavasti näyttelynjärjestäjät sen siirtävät omalle paikalleen, mutta vahvasti epäilen.

Eipä tässä voi kun pääasiassa itseään syyttää sekä tätä kaveria joka minulle sanoi että tuo halliin 6. Toivottavasti edes ottavat mun pyörän huomioon kun palkintosijoja miettivät :D.

Että tällästä sähläystä mun osalta american car show:ssa. Mutta lohdutuksena että mun pyörä ei tosiaan oo ainoo mikä on väärässä paikassa :D.

Re: Aprilia RS (PiikkiFighter) Goes ACS 2013!

29.3.2013 20:31

vai sellasta sähläystä siellä :D Ois khyll mukava olla kahtomassa siellä ACS'ssä mutta ei täältä asti sinne nuivaa mennä :/ Ois kiva saaha jotain kuvaa jo pyörästä :roll:

Re: Aprilia RS (PiikkiFighter) Goes ACS 2013!

29.3.2013 22:31

Minä voin laittaa huomenna kun itse käyn siellä, jos vain saa laittaa. :)

Re: Aprilia RS (PiikkiFighter) Goes ACS 2013!

29.3.2013 22:48

naamakirjassapa on jo :P

Re: Aprilia RS (PiikkiFighter) Goes ACS 2013!

29.3.2013 22:55

Tänne kans ja vauhtia jo! Vitustako minä ton nimen repäsen :lol:

Re: Aprilia RS (PiikkiFighter) Goes ACS 2013!

29.3.2013 23:44

No laitetaan nyt porukoille vähä esimakua!
IMG_0298(2).jpg
Mutta tosiaan jos jollain on parempaa kuvaa niin lisäilkää ihmeessä, älkää kuitenkaan liian montaa :D. Parempaa kuvaa tulee alkuviikosta kun saan pyörän kotia! Kommenttejaki saa laittaa tottakai!
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.

Re: Aprilia RS (PiikkiFighter) Kuvia ACS!

29.3.2013 23:50

Jumalauta miten siisti :eek: