Esittele projektisi etenemistä tai kommentoi muiden projekteja

Re: DT 170 R -90 ja TZR 125 -89

26.9.2012 10:00

mulla maalattiin kahteen kertaa esim vanteet.
Jos nyt pitäis valehella jotain niin ottaisin: 3purkkia pohja maalia runkoo varten, ja kolme mattaa, yks lakka varmaan riittää, vanteisiin ja moottoriin ei laitettu pohja maalia pelkkää mattaa ja ohut lakka. Matta 2kpl ja lakka 1kpl
Tankki, matta ja lakka, maskiin jämistä.
3pohjamaalia, 6matta, 3lakkaa (karkea arvio = yläkanttiin) ;)

Re: DT 170 R -90 ja TZR 125 -89

27.9.2012 13:44

Detsiin laitoin tilauksen vetämään, sisältäen enskakummit ja hilumiinialumiini käsisuojat. Kauhee kuumotus että pääsis kunnolla möyrimään paskan sekaan ja nyt se toteutuu kunhan renkaat tulee ;)

Re: DT 170 R -90 ja TZR 125 -89

27.9.2012 15:41

Kun kumit tulee niin pääsee möyrimään paskan sekaan.... Jaahas... Kuvii renkaista, mikä malli ja merkki? Mul on tuol hallis kans uudet kumit :p
mite vaikeeta oli purkaa tuo moottori ja runko irti, takahaarukka ku maalasit nuo?

Re: DT 170 R -90 ja TZR 125 -89

27.9.2012 17:59

Innovat tulee alle ja käsisuojiksi ne bilteman rimpulat. Eihän se paha homma ole pyörää purkaa, oikeestaan ainoa huomionarvoinen asia on se että koneen kun irrottaa niin takahaarukkakin irtoo, eli jätä keula paikoilleen loppuun asti niin on paljon helpompi purkaa kun mopo ei keiku miten sattuun siinä pukilla. Kasaaminen on työläämpää, mutta toisaalta mukavampaa kun on puhtaat osat ja näkee millainen tulee ;)

Kuva

Kuva

Tetsariin perän suunnittelua. Melko erikoinen ilmestys kylläkin :lol:

Re: DT 170 R -90 ja TZR 125 -89

27.9.2012 21:13

"no more fiberglass, we need medal!"

Asennetta ainakin on :seko: Kaikki mattamustat M.A.D kuusaa tyyliin, toki älä sä menetä pyörääs rikospoliiseille, toisinku eräät ;)

Takavalo ei oikeen iske, mutta kun tää on valmis niin saattaa jopa toimia ;)
Et vieläkää päässy hitsaamaan?

Re: DT 170 R -90 ja TZR 125 -89

28.9.2012 16:43

Melkonen reissu tuli taas tehtyä... Aluksi lähdin hankkimaan matkahuollosta opiskelijakorttia (matkaa 25km) ja sitten hoksasin että yks jantteri kauppaa pevetin juminutta konetta halvalla ja lähdin sitten sen luokse. Ostinpa sitten pv koneen ja kotiinkuljetus tapahtui mun repussa, lastin kokonaispaino 16kg ja matkaa tuli 30km kotio :lol: Detsi pelas, mitä nyt kaasarin säädöt on turhan rikkaalla.

Re: DT 170 R -90 ja TZR 125 -89

21.10.2012 21:35

Suurin ongelma detsissä on putki, joka selvästi kuristaa tehoja, Suunnitelmissa olisi tehä ainakin yksi putki ite ja samalla reenata putken tekoa tulevaa s1 rääkkiä varten. Blairexhaustilla jo pyörittelin yhen mallin, sen julkistan sitten kun siitä on malli in real life. Asetyleeni pullo on pari viikkoa sitten viety täytettäväksi, joten luultavasti tässä päivän, viikon tai parin viikon sisään voi taas pillin sytyttää!

Sitten noista koneen arvoista, sain seuraavia:
Pakoaukon ajoitus 196 astetta,
pakoaukon halkaisija 3.1cm,
pakokanavan pituus 5 cm

Tuon pakakanavan pituuden mittaamisesta en ollut ihan varma, mutta mitan otin keskeltä reikää männänkyljestä pakoaukon loppuun.

Re: DT 170 R -90 ja TZR 125 -89

21.10.2012 21:51

Sitte teet ainaki korkeelta kiekuvan putken kun kohtuulliset väännöt jo saat tuost padasta :)

Re: DT 170 R -90 ja TZR 125 -89

22.10.2012 17:27

Mulla oli TZR:ssä mulle tullessa pakoaukon asteet 207 :lol:
MIck abbey sano et on 4mm liian korkee :D

Ethän tee siit putesta sitten liian yläkireet?? meinaakun tuo sytkä ei varmaan anna paljoo periks :s

Abbeyn porttaama pakokanava: 7,5-11krpm
Leveys 45mm korkeus 27 (asteita en oo mitannu)

Re: DT 170 R -90 ja TZR 125 -89

22.10.2012 19:03

Bike-equipmentin mukaan athenassa paon asteet 194, jommin kummin:D Itellä oli abbeyn jälkee pakoo tasan 200astetta kun haluttiin huipputehot 11500rpm :D

Re: DT 170 R -90 ja TZR 125 -89

22.10.2012 20:53

Joo, voi olla että mun mittaus heittää hitusen. Mutta perkeleen perkele ku oisin tienny että jossain on valmiiksi mitattu tuo ajoitus :x . Ei ole putkesta tulossa kovin yläkiertoista, tarkoituksena olis siihen 10krpm paikkeille sijoittaa huipputehot, hauskinta on se ettei mulla ole mitään hajua kuin menestyksekkäästi siinä onnistun :lol:

Re: DT 170 R -90 ja TZR 125 -89

23.10.2012 7:21

No tekemällähän oppii parhaiten näihä se menee :D

Re: DT 170 R -90 ja TZR 125 -89

23.10.2012 14:43

JOs tulee värän lainen niin otat irti, rälläkällä halkaset sen pituus suunnassa ja lyöt vähä suikaletta lisää, onhen se homma mutt kyl se kannattaaki ;)

Re: DT 170 R -90 ja TZR 125 -89

29.10.2012 21:01

Eilen tuli vaihdettua nastat alle ja voi sitä riemun määrää kun pääsee perse rinnalla vetämään mutkat :lol: . Kaasupullo on vielä matkalla kun sen perään soittelin jospa se kohta tulis.... Putkea en ole ehtinyt suunnitella loppuun, mutta eiköhän sekin tässä jossakin välisää tehdä.

Re: DT 170 R -90 ja TZR 125 -89

8.11.2012 15:33

:eek: Eipä mennyt edes kauaa kaasupullossa :lol: , eilen soitettiin ja sanottiin että nyt vois hakia pois. On se onni omistaa oma pullo.