Joo, elikkä tuli pari (kymmentä) kuvaa napsittua. Kävi vaan pikku vahinko, olin nimittäin alottanut purkamisen ennen kuvien ottoa. Noh, kyllä te tiedätte miltä vakio-Mito näyttää
Joo, tässä kuvia ja vähän selitystä:
Eli vähän kokokuvaa. Mitä mieltä olette, pitäiskö ottaa noi redbull-tarrat pois? Ite oon vähän sen kannalla, mutten oo varma kuinka nuo saa nätisti pois ilman että maali kärsii alta... Vinkkejä siihen otetaan vastaan. Saatan myös maalata nuo mustat pienet keskikasteet uudestaan mustaksi. Mitä mieltä, nuo tarrat on vähän tylsän näköiset, ehkä kirkkaan musta pelittäisi.
Elikkä jarruvalo ei pelittänyt, välillä toimi, välillä ei, välillä vilkkui vaikkei painanut jarrua ja niin edespäin. Luulin että vika on siinä anturissa mikä ottaa sen etujarrulta. No, sen vaihto ei auttanut. Sitten huomasinkin että jarrukahvaan on kulunut pienen pieni kolo, ja se ei ottanut anturissa olevaan nappulaan, joka vapautuessaan laittaa jarruvalon palamaan. Vaikea selittää, mutta kahvaan laitoin vähän kemiallista metallia, jotta anturi ottaisi kunnolla. Pitää vielä testata alkaisko pelittää. Jos alkaa toimimaan niin pistän uuden maalin vielä niskaan tuohon kohtaan missä tuo mälli.
Uutta etunakkia kaipaa, Michelin Pilot Poweri varmaan tulee kuten tuo entinenkin on.
Viikonloppuna tarkoitus tiputtaa kone.
Maski kaipaa korjausta, ei ole tarkoitus maalata vaan korjata niin että jää näkymättömiin korjaukset. Jos ei onnistu niin pitää maalauttaa
Vanha kate, joka monesta paikkaa rikki, ja muutenkin nuhruinen, sen paikalle tulee tämä jossa näkyy upea korjaukseni myös:
Tankinpehmuste vähän finaalissa
Mitenhän tuon vanhan liiman saa vahingoittamatta alla olevaa maalia?
Tiukassa on paska takavanteessa...
Eikö tuo ylä t-palan saa pois ilman että tarvii koko etupäätä purkaa? Ohjausiskari on tossa vissiin kiinni mutta tuosta nuo kolme kuusiokolo ruuvia niin se on sillä auki eikö?
Pystyykö maskinvisiiriä hinkkaamaan silleen että ei näy naarmut, ilman että menee ihan pilalle tuo pleksi?
Rungosta vielä, tuo tasainen kohta tarkoitus hinkata ja tuo karhea vaan puhdistaa hyvin.
Ja nyt kun ennen en ole kiillottanut mitään kunnolla, niin eikös se mene vaan että vesihiomapaperilla 400-600-800-1000-1500-2000 ja metal polishit?
Vai tarviiko tuo edes niin karheaa kuin 400, ei hirveän pahasti hapettunut...
Tarkoitus hinkata vielä jotain muita pieniä osia lisäksi mutta niistä sitten lisää kun on sen aika
Tuli myös mieleen että saatan laittaa xenonit ainakin lyhkäsiin valoihin, pitää harkita.