Esittele projektisi etenemistä tai kommentoi muiden projekteja

Re: Yamaha YZ Projekti Ekat savut otettu

28.4.2012 15:10

En vielä kun ei oo säädöissä nii ei viitti, ja ne valotki ois kivat että ei turhaa poliisit poimi letkasta pois. Ollaan ehkä tonterin kanssa pakkasella sillon ku miitti tulee sinne

btw. bilteman enskarenkaat on vit*umaisia vääntää vanteelle. Osaakin olla niin kovaa kumiseosta

Re: Yamaha YZ Projekti Ekat savut otettu

28.4.2012 15:49

SuolakurkkuJooseppi kirjoitti:
btw. bilteman enskarenkaat on vit*umaisia vääntää vanteelle. Osaakin olla niin kovaa kumiseosta

Tuo on varsin totta, mutta siellä on monesti erikovusia, eri erästä tulleita niin osa pehmeitä ja osa kovia :lol:

Re: Yamaha YZ Projekti Ekat savut otettu

28.4.2012 16:06

SuolakurkkuJooseppi kirjoitti:En vielä kun ei oo säädöissä nii ei viitti, ja ne valotki ois kivat että ei turhaa poliisit poimi letkasta pois. Ollaan ehkä tonterin kanssa pakkasella sillon ku miitti tulee sinne

btw. bilteman enskarenkaat on vit*umaisia vääntää vanteelle. Osaakin olla niin kovaa kumiseosta

Huitokaa ku bongaatte mäxän

Re: Yamaha YZ Projekti Ekat savut otettu

29.4.2012 11:10

Tuli tuolla miitissä eilen käytyä mutta vain pakastamolla. Kuva otettu ennen kuin miittiletka saapui paikalle
Kuva

Re: Yamaha YZ Projekti Ajossa!

29.4.2012 20:30

Siisti toi yz, mikä pyörä tos vieres on? :D

Re: Yamaha YZ Projekti Ajossa!

30.4.2012 0:12

Kiitoksia ja tuo toinen pyörä on kaverin piikkinen Kawasaki KDX

Re: Yamaha YZ Projekti Ajossa!

30.4.2012 23:39

Hyvältä näyttää! Ainut mistä en tykkää on tuo MMX, mutta muuten on kyllä priimaa. Minkälainen tommonen YZ on ajaa? Tehoa varmaan löytyy ihan mukavasti ainakin.

Re: Yamaha YZ Projekti Ajossa!

1.5.2012 0:38

Joo no toi mmx on vähän niin ja näin, livenä se ei edes näytä pahalta. Voishan sen vaihtaa ehkä joskus. Kyllähän puhetta oon kuullut tuollla mototin crossipuolella että kisakrossit olis koneeltaan räväkämpiä kuin kisaenskat mutta paha sanoa kun ite en oo pahemmin kotareilla tai muilla kisaenskoilla ajanut. Vissiin tehot on aika samoissa lukemissa kuitenkin crosseissa ja kisaenskoissa, koneen luonne vaan erilainen.

Viime vuonna oli kyllä niin paskoissa säädöissä, pakoaukonsäädin paskana, läpät raotti ja oli paska pipercross kiinni että en hirveesti viittinyt ajella. Harkat sain loppukesästä ja inssin sain varattua vasta syksyn vikoille inssiviikoille joten kortin sain jo sillon kun oli ne syksyn kylmät sadepäivät niin mielummin pistin pyörän palasiksi ja ajelin mopolla loppusyksyn niin ei tarttenu märällä pipercrossilla ajaa.

Voi sitä fiilistä kun nyt pyörä paremmin säädöissä (vielä hakemista).. saa hyvin ilmaa ja uudet kisaläpätkin niin lähtee aivan eri tavalla kuin syksyllä.

Mutta TOIVON, ettei tämä kirjoitus aiheuta nyt mitään monen sivun kinastelua aiheesta crossit vs. kisaenskat, joten jätetään ne kommentit kirjoittamatta ja kinastellaan sitten niistä vaikka tuolla offroad puolella ;)

Re: Yamaha YZ Projekti Ajossa!

16.5.2012 23:43

SuolakurkkuJooseppi kirjoitti:Voi sitä fiilistä kun nyt pyörä paremmin säädöissä (vielä hakemista).. saa hyvin ilmaa ja uudet kisaläpätkin niin lähtee aivan eri tavalla kuin syksyllä.

Sitku vielä saat lopullisesti kasaan ja kaikki nippelit ja nappelit kohilleen ni hyvä siitä tulee. :lol:

Re: Yamaha YZ Projekti Ajossa!

17.5.2012 13:26

Juuh kyllä:D.

Sähköjä katellut tossa ja pääsin avaamaan ton staattorin ja kattelemaan että laitanko ducatin sähköt vai kääminkö itse. Näillänäkymin taidan itse käämiä ja jos ei onnistu niin sitten laitan nuo ducatin romppeet kiinni.

Niin ja salamimestari tuun teille taas sitte laittamaan magneeton kasaan jos vaan käy :D

Re: Yamaha YZ Projekti Ajossa!

17.5.2012 14:01

http://www.hpi.be/applistlist.php?write ... ct=G&clr=c
http://www.electrexworld.co.uk/acatalog ... 4138L.html

Tuollainen oli siinä mun ja Grinin projekti YZ:tassa kiinni...
Mutta ei vissiin ole kauhean vaikea käämiä itse kai... :s

Re: Yamaha YZ Projekti Ajossa!

17.5.2012 14:57

Juu kiitoksia linkeistä. Ite oon noita joskus katellut mutta eri vuosimallin yz:talle. Mutta eipä sillä kai niin väliä vai? siellä on jonkinlaine valokäämi valmiiks jo mut ei kuulemma toimi kunnolla. Tais olla että ei anna tarpeeks virtaa, eli jos apinoin sitä vanhaa käämitystä ja teen uuden niin teenkö enemmän kierroksia vai paksummalla langalla vai molempia?:D

Re: Yamaha YZ Projekti Ajossa!

17.5.2012 19:40

Eikös se mennyt niin että ohuemmalla langalla enemmän kierroksia? (MUTUILUA)

Re: Yamaha YZ Projekti Ajossa!

17.5.2012 20:55

Kuva Tuosta pitäs löytyä.

Re: Yamaha YZ Projekti Ajossa!

17.5.2012 21:52

juu rieska tota oonkin moneen otteeseen aikasemmin lueskellut mutta kun mulla on ihan erilainen toi systeemi. Mulla on valoille käämitykset yks semmonen tappi minkä ympärille on kieritetty lankaa.