Tossa tänä aamuna sit joku innokas pistiki viestiä räsästä et tulis kattomaa huomenissa jote tuliki kiire sit pistää nää "pikkuviat" kuntoo. Eli siis penkin kiinnike tehty, Semmone ohuehko rauta"tanko" mikä on kuitenki väännettävissä voimalla nii pistettii bensatankin takakiinnikkeen reijästä ja sit siitä menee penkin etuosaa. Sit siihe tehtii vaa silmukka ja ruuvilla penkin pohjaa kiinni ja se pysyy siinä !
Siitä ei tarvi murehtia ja sit laitoin nopeusmittarin takas toimimaa eli yhistin 4 piuhaa, ei tuo sigman magneetti toimi jote vanhalla pitää mennä, ärsyttävä vaa pompuissa ku nopeus heittelee ku magneetin nurkasta enää pien pala jälellä... Noh toimii nyt kuitenkin.
Sitte kiekkamittarin asensin paikallee. Toimii kyllä ja numerot nousee ku kaasua antaa mut kierrokset on iha väärät
Jos kaasua antaa enemmä nii näyttää max. kiekoiks jotai 2 tuhatta
Katoin kyl ohjeista et siit voi valita jotai just toho kiekkamäärii liittye nii pitä nyt vielä irrottaa kerra tangolta ja kattoo saako näyttää oikeeta. Lähinnä tuo nyt vaa on koriste tossa ku ei siitä nää melkei mitää saatikka sitä edes seuraa, tai jos seuraa nii tietä ei kyllä katso sitten yhtää
Noh, tangolla ei kyllä enää tilaa ole kummemmi
Toiselle puolelle en peliäkää saanu ku ei mahu mihikää, mut eipä se nyt nii pakolline ole vaikka ois kyl omaa mielee hyvä. Noille johoille pitää keksii jotai ku paistavat silmää maskin takaa sekä kiekkamittarilta tulevat.
Niin ja loksu tuli sekä töötti, töötin asensin jo ja toimiiki, mut etuloksua en sitte kattonu sen kummemmi nii siin on vähä erilaine kiinnitys. Etupuolel on vaa yks kohta ja pumpu toisel puolel on toine, täs vanhemmas mallis on kummatki kiinnikkeet etupuolella. Jos räsä ei nyt vklp lähde nii pitää kokeilla mitenkä se pysyy kiinni