Noniin tosiaan kone on lyöty nyt täysin nippuun ja takaisin runkoon. Yhden kevyen muokkauksen tein CTS:n laippakoteloon joka myös tehdastiimin pyörästä löytyy, eli CTS laipan ylärajalukitus. Ongelma tuon muokatun laipan kanssa on se että ilman kyseistä lukitusta se nousee liian ylös.
Sylinterin ja kannen speksit niistä kiinnostuneille:
Pakoaukko 194°
Huuhtelut 131°
Apupakoaukot 186°
Squish 0,9
Puristussuhde 12,7:1
Näitä arvoja saatetaan vielä muuttaa myöhemmin jos vetoja ei ole tarpeeksi. Tosiaan myös sytytystulppana kokeillaan tällä kaudella tehtaan suosittamaa 10,5 lämpöarvon omaavaa tulppaa, tehtaan suosittama malli on järjettömän ylihintainen joten NGK R6252K-105 tulee sen tilalle.
Tosiaan kun moottori on nyt saatu valmiiksi niin päästään tekemään jotain muuta. Eli tarkoituksena olisi ehostaa ulkonäköä. Uusimpana hankintana on tullut metsästettyä ihan tehdasuudet kytkinpaneelit molemmille puolille sekä GP500 Cagivoista ja SP-malleista tutut erikoisen vohvelikuvion omaavat todella ohuet gripit. Erikoisuutena näissä gripeissä on muunmuassa turvalangalle oma ura. Samalla tuli tilailtua MP-racingiltä uusi tanko vasemmalle sekä läjä orkkispultteja.
Seuraavaksi ohjelmassa on muunmuassa katteiden korjailua lasikuidulla, matkustajan penkin korvaaminen lasikuitukuorella, ylivuotosäiliöiden letkujen vetämistä ja muuta puuttuvien osien haalimista esim. mittariston vaahtomuovi.
Tarkoitus on siis katteiden korjailun jälkeen pistää alkuperäiset Cagivan punaiset maalit ja myös alkuperäisten tarrojen pohjalta tehdyt replicat. Myös katepultit tulee olemaan alkuperäistä.
Viimeksi muokannut MX_125 päivämäärä 21.3.2019 20:27, muokattu yhteensä 1 kerran