Siis eikö tuo D-koko oo näin järjellä ajateltuna vitusti liian iso? Jos arvioit että sylkällä on ajettu 10k niin siinä vaiheessa luulis olevan vielä A-kokoa oleva mäntä... Nuo pinnotetut sylinterit kun eivät paljoa kulu, vrt. mulla näsärissä yli 50k ajettu ja C-koon mäntä. Mittauta se sylinteri ja männän tilaat sen mukaan.
Sylinterissä ja männässä on molemmissa koko merkintä (A,B,C,D) ja näiden tulisi vastata toisiaan elikkäs mun sylinterissä on D-merkintä niin silloin männänkin pitää olla D-merkinnällä varustettu. Ja jos se sylinteri ei oikeesti kulu mihinkään niin silloinhan tuo D mäntä on juuri passeli. Edit: tilasin siis eilen jo tuon D-kokoisen männän joka on jo postitettu suomeen päin..
Näissähän polineissa ollu sitä ongelmaa että on ollu liian pienellä välyksellä mäntä ja leikannu kiinni. Varmaan siks laitettu c-koon mäntä d-pyttyyn. Mutta sinuna veisin vielä johonkin sitten mittautettavaks sen pytyn ja männän ja kysyt että paljon se välys on niin säästyy turhalta työltä ja rahalta.
Tota joo eli nyt on kone kasassa ja ensimmäiset savut otettu pihalle ja tässä on siitä video:
Nyt enää valot ja vilkut kytketään kiinni ja joitan muuta pientä ja sitten alkaa olemaan valmis tämä projekti Laitan kunnollisia kuvia sitten kun kaikki on kasassa Miltäs käyntiäänet kuullostaa teidän mielestä? Suuttimen koko, liian iso? liian pieni? Koska tuo ei todellakaan käy puhtaasti mutta pääasia oli se että lähti yleensäkkään käyntiin ja säätöjä ruvetaan hakemaan myöhemmin
Niinno se tietysti Mutta jos toi nyt tekee silleen että ei pysy käynnissä ilman että antaa kaasua tai pitää ryyppyä päällä ja kun kaasuttaa niin röpöttää Mihin suuntaan pitäis vaihtaa suutinta?
Pitäis tollaset nro 9 neulalaakerit vaihtaa http://www.easyparts.nl/showdrawing/407 ... orber.html onko kenelläkään mitään ohjeita miten onnistuis parhaiten niiden vanhojen poistaminen ja uusien paikalleen laittaminen ilman silkkaa voiman käyttöä?
Puristimella/ruuvipenkillä ja sopivilla hylsyillä prässäät vanhat pois, uudet laakerit pariksi tunniksi pakastimeen ja lämpöä puhaltimella sille jutulle mihin ne tulee ja prässäät puristimella sen sinne takaisin
Noniin elikkäs ulkopuolisesti tämä alkaa olla valmis mutta säätöjä ja sellaista pientä vielä pitää tehdä ja jotain pientä hifistelyä tulee vielä Takajarrulevy pitää ostaa ja ne neulalaakerit sinne linkkuun...
Viimeksi muokannut Jazzeish päivämäärä 19.5.2013 21:10, muokattu yhteensä 1 kerran
Re: Aprilia RX 125 Talvi-projekti [VIDEO! Ulkopuolisesti val
29.4.2013 17:10
Nättiä nättiä!
Re: Aprilia RX 125 Talvi-projekti [VIDEO! Ulkopuolisesti val
29.4.2013 18:58
Nätin näköinen!
Re: Aprilia RX 125 Talvi-projekti [VIDEO! Ulkopuolisesti val
29.4.2013 19:24
Oho!
Re: Aprilia RX 125 Talvi-projekti [VIDEO! Ulkopuolisesti val