Varmaan kaikki unohtanut tän pelin jo, mutta taas se on otettava työn alle, kun illat pimenee. Viime kesä meni täysin ohi, mutta nyt on taas kaik hyvin, eli aikaa rojekteille
Tänä talvena tetsaria olis tarkoitus vähäsen virittää! Tzr lohkoihin siis pitäis istuttaa 125 yz pytty ja rakentaa sen ympärille jonkinmoinen setti. Jos sitä ens kesänä olis mahollisuudet kiesii tällä.
Tollasessa vanhassa yz:ssa on ilmoitettu takapyörätehoiksi aika laimeat 27hp. Kun ottaa huomioon, että
tämän mukaan vakiokamoillakin tzr potkisi 24,5hp verran (ja 170cc:llä 29hp), mutta tiedä häntä. Kyllähän tuo yz pytty näin mutulla vaikuttaa huomattavasti paremmin virtaavalta, kuin tzr ja dt:n. Pitäis oikeastaan koittaa laskea aika-aloja, jos siinä olis vaikka potentiaalia ottaa vähän enemmänkin voimaa ulos, mutta tuskimpa mitään ihmeitä saa aikaan, kun tuppaa noi 125cc krossit olemaan aikas kireitä jo valmiiksi.
-35mm mikuni mulla jo on. Se on samaa kokoa, kuin yz:ssa - Isommastakaan ei olis haittaa, mutta kelvannee.
-Läppärunko on vielä kysymysmerkki - Virtaako se varmasti tarpeeksi.. Epäilyksiä aiheuttaa se, että kyseisen yz:n läppärunko(joka mulla kans on) on huomattavasti isompi. Eikai ne turhaan siitä niin isoa tekis? Lohkoissa ei riitä materiaali työstää, että sen sais sopimaan.
-Putki onkin sitten kunnon mysteeri. Itehän se pitäs melkeen tehä, jos tosta jotain voimaa pitäis saada ulos. Ei muuta ole ku puikkohisti. Kyllähä silläkin väkisin sais tehtyä, mutta ei siitä hyvä tule. Pitää selvitellä mahollisuuksia. Kokeilla voi tietty ensin tzr vakioputkella, saa samalla jotain vertailupohjaa.
-Pakoaukonsäädin on yz:ssa mekaaninen, mutta olisi tarkoitus viritellä tähän tzr:n sähkönen servo.
Nyy ootellaan muutamaa osaa saapuvaksi ja suunnitellaan. Kuvapäivityksiäkin luvassa jos tää nyt lähtee rullaamaan ja saan hyväkuntosta palikkaa.