SuolakurkkuJooseppi kirjoitti:Hyvä että jotkut käyttää myösjärkeä näissä projekteissa
, välillä näkee näitä projekteja missä isketään vaan kaiken maailman viripalikat kiinni miettimättä niiden soveltuvuuttaan keskenään.
Ja toivottavasti saisit ennen ajokausia kuntoon? Vai meinasitko talvella ajaa?
Meinasin ajaa talvella jos saan kuntoon silloin.
Niin tuosta järjen käytöstä tässä viestssä myöhemmin lisää.
Kuvia saavutuksista.
Imukaula nyt aika tarkalleen 30-32mm sisältä, hienosti dremielillä onnistuu tuo avarrus. Boost bottlena pidän vakion, laskeskelin tuossa bimotionilla että toimii parhaiten juuri ennen 7500rpm, eli ennenkuin y.p.v.s aukeaa. Tilavuus oli n.315cc, ulosulon halk. 7mm ja pituus 23mm.
Virtauksien testausa.
Aika suorassa linjassa on, vaikka kaasuttimen ja vakio imukaulan välille jää pieni rako, kuitenkin bensa suoraan siitä menee, rako on siis tuon liitosletkun kohdalla kaasuttimen ja imukaulan välissä.
Tässä oikeen veljen paparazzi kuva. Siis oikeeta jären käyttöö.
Muute ihan hyvin tuo moottorin peseminen meni MUTTA.
Toiselta puolen sylinteristä puuttu y.p.v.s se suoja vitun palikka.
Ja niiinku joku jo osaakin arvata y.p.v.s on rikki joten akselia ei ollut sisällä. Eihän siinä sitten, mukavasti pesin moottoria kun muutaman minuutin kuluttua silmät osu siihen reikään mistä näkee melkeen kampi kammioon asti. NOH eihän tietenkään ollut eddes mäntää kiiinni, joten kaikki vesi valui suoraan kampikammion...
Siinä sitten veljen kanssa (lähinnä minä) kirottiin, ja kaadettiin helvetin öljystä bensaa kampikammioon, pois ja uudet tilalle pois ja uudet tilalle tuo miljoona kertaa ja sitten kun väri alkoi olla normaali, eikä helmeilyä ilmentynyt, heitin kunnon satsit öljyy tuonne ja pyörittelin kiertokankea. Nyt jumalauta jos tuo kilahtaa niin voitte uskoa... MIten voi onnistua laskemaan vettää kampikammioon kolme kertaa vuoden sisällä? No en tosiaan tiiä, mut onneks sentään joka kerta on ollu eri syy... Oon varmaankin väärällä alalla.
Tästä jatkamme sitten huomenna, tai lauantaina, tai ehkä jopa vasta sunnuntaina. Nyt tarttee vähän hermolomaa.