Pahoittelut heti viestin puutteellisuudesta joka johtuu ukrainalaisen lapparin kaytosta, tietenkaan kaikkia suomalaisia kirjaimia tassa koneessa ei ole.
Nyt kun tyot on ohi niin on enemman aikaa keskittya taan pieneen pirulaiseen, joka ongelmien kautta on viimeisen ajokerran aikana todettu tekniikaltaan toimivaksi, jaahdytin hengitti hyvin, puristusten noston takia tehot olivat halutut perstuntumalta kokeillessa. Kuitenkin ylapaan neulalaakeri petti, ja aiheutti vaurioita sylinteriin jota on vaikea korjata halvalla. Yritetaan nyt sitten kuitenkin korjata, jos onnistuisi.
Sen voin jo sanoa etta sylinterin seinamia huuhtelukanavien kohdalta on hieman viilattava..
Toivon ettei nama viilaukset tunnu perstuntumalta mutta pelkaan pahoin. Saa nyt nahda mita tasta tulee, rahan laittaminen tahan py;raan loppuu koska ensi kesana autokortin hankinta, ja talla hetkella kortti ei mikaan halpa ole, joten toita tullaan tekemaan ja paljon.
Jos kaikki menee ketuiksi nii laitan vanhan sylinterin kiinni ja mick abbeyn sylinteri jaa projektiksi tuohon ei niin kaytettyyn projekti dt:seen.
Ketuttaa vaan kun pyoraa tehty 2 vuotta ja kun kaikki toimii niin 18km jalkeen mikaan ei taaskaan toimi, voitte kuvitella tunteen, ajokausi jaa lyhyeksi ja pyora paasee halliin muutosten kohteeksi juuri ennen kesaloman loppumista...
Ensimmaisena yritan saada tuon porautettua moposportilla ja hommattua ylikoko mannan, sitten kuutioita se 130. Mantaan ajattelin tehda syvennykset huuhtelua varten, etta kestaisi pidempaan eika leikkaisi ihan niin helposti.
Mahdollisimman halvalla ajattelin selviytya operaatiosta, ensikesana jos olisi joku halpa turbo auto alla niin tallaset mopo projektit unohtuu pariksi vuodeksi samantien... saa nyt nahda mita aika tekee.
Jos jotain kommentoitavaa tai ideoita niin kertokaa toki.