Noniin kiitos rieska vinkeistä, vika löydettiin parin tunnin etsinnän jälkeen.
KIIRE kiire, jälleen kerran kasaus virhe. Ihmeteltiin kun ajossa kuumenee tuhottomasti. Syylärin yläpää kuuma ja alapää viileä. Nooh revittiin letkut irti syylärin läpi meni vesi hienosti. Mutta vesipumppu pyöri, mutta vesi ei kiertänyt kanteen asti... missä vika. Tätä testattiin useaan otteeseen puutarhaletkulla josta tuli paineella vettä talon seinästä. Klemmari kiinni ja kuis ollakkaan letkut vaan pullistu mutta vettä ei lentäny vesipumpulta, eikä toisinpäin kokeillessa kannen vesikannesta....
Ihmeteltiin siinä vähän aikaa ja sitten tuli mileen että mitäs jos olis kiireessä tullut laitettua alapään tiiviste sylinteristä väärinpäin.....
Koska siellä on vaan yks vesijärjestelmän reikä tiivisteessä vaikka sylinterissä kaksi reikää, toinen reika tukossa lohkossa. Minä fiksuna kiireisenä amattilaisena laitoin tiivisteen värinpäin katsomatta kummin päin se pitäisi laittaa. JOten tiiviste blokkasi vesikanavan sylinteristä vesipumpulle...... nooh eihän siinä, olin jo ottamassa sylinteriä irti, kun tuli mieleen että kansi ja sylinteri on nyt täynnä vettä, ja jos nyt otan tuon sylinterin ylös niin vedet valuvat siitä tiivisteestä, mikä tukkii kanavat, suoraan lattialla ja kampikammioon... eikun huomenna aikaseen pyörä taas jälleen kerran kaverin talliin JA paineilmalla putsaamaan ja puhaltamaan kaikki kuivaks ja miljoonasti öljyä joka paikkaan.... viisasta, joko nyt oppis tekemään oikein ajan kanssa???
Kun ei vaan opi...
Onneks ton sylinterin saa pois irroittamatta kantta, ja tiivisteenkin käännettyä sylinteri männästä irti, ei tarvi heittää sylkkää pöydälle...
Uutta osaa: ilmanohjurit ylös, ja sivuille, ja jotain pientä taraakin ettei olisi niin silmiin pistävän yksinkertainen sähellys, lämpöeriste nauhaa pakoputkeen kun tykkää käristellä pikku hiljaa maalit tuosta alakatteesta.
Ainiin, kerkesin ensimmäiset kiihdytykset tehdä ennen veden lämpenemistä, veti muute tolla squihilla hiton hyvin, nyt tuntu siltä jo että ylämäessä loppuu vaihteet kesken. Nyt vois jopa hiuppunopeuden testata uudestaan tällä kytkimellä ja yläpään setilla