Juuuu jonkin verran on saatu aikaan, mistäs alottaisin?
No tankista, eli tosiaan sen "dippasin" tolla bilteman maalilla. Viitisen kerrosta siihen suihkin ja annoin päivän kuivua, jonka jälkeen oon pitänyt siellä vähän bensaa, mm lämpenevässä saunassa ~50 asteessa pari tuntia eikä ole yhtään maalit siitä kärsinyt, katotaan mitä tykkää kun saa mopon liikenteeseen..
Stongaan kasailin jo pieniä hilppeitä mitä siihen nyt kuuluu ja melkein kaikki on saanut uuden maalin päällensä.
Kiillotuksetkin on hoidettu, kun motivaatiota sai puuhata aurinkoisena päivänä maan alla.
Eli swingiin ja jarrupolkimeen vedin vielä kerrokset metalpolishia laikan avulla. Vanteet kiillotin molemmat, etummainen oli huomattavasti helpompi operaatio, siinä päästiin pesulla 1000-1200 papereilla ja metalpolish & laikka yhdistelmällä.
Takavanne taasen oli hapettunut joten se vei aikaa yli kaksi kertaa enemmän kuin etummainen. 320-600-800-1000-1200 ja polish & laikka oli tämän kohdalla ratkaisu.
Putkulakin saatiin valmiiksi, loppuosa putkesta meni mattamustalla kuumankesto maalilla ja paisariosan hioin samoilla menetelmillä kuin takavanteen. Enää tarvitsisi jostain löytää lämpökääre alkukäyrään, nyt oon sitä 4 päivää ettinyt varastoista..
Kaikkea muutakin pientä on tullut tuhrattua, mm. skeittilaudan renkaita soviteltu akselien päihin.
Tälläsistä kuvia myöhemmin ja näistä isommista hommista kuvia huomenna! Siihen asti hyvää yötä mototti!