Iltaa kaikille Mototin lukijoille!
Mopo puolella joku saatto lukeakkin Derbin ajokiellosta, joten oli pilistelyn sijasta aikaa asennella Mitoa
Tässä joku päivä ennen viikonloppua leikkasin myös t-palan loppuun enää tarvii vaan hioa se lopulliseen muotoonsa:
Näyttää hyvältä tästä kulmasta katottuna, mutta eestä se on hirveän epätasanen yms.
.
Mutta joo pääasiassa oon viettäny aikani tuon uusimman Miton koneen kanssa elikkäs kannoin sen sisälle ja aloin purkamaan, kone oli hirveän mukava purkaa, koska ykskään pultin kanta ei ollu paskottu ja kaikki oli suht löysällä. Ainoa ongelma oli kaiken paskan takana olevat piilopultit
Juu elikkäs sain nakuteltua lohkot auki yms.
Toinen lohko. Outo tilanne sinäänsä, että kampura jäi toiseen lohkoon. Ainakaan ennen ei oo käyny nii. Noh olipahan helpompi hakata irti.
Toinen lohko ja kaikkea muuta hilpettä asennuspöydällä
Kampura... Hyvällä tuurilla saa vielä ajokuntosen.
Kiitos vaan edelliselle omistajalle, kun oli jättäny vissiinki just rempatun koneen ilman yläkertaa pihalle...
Noh ei auta muu kun laittaa uudet petarit tilaukseen kunhan saan lisää rahaa ja koittaa korjata kampura tunkemalla kaikenmaailman sooseja alapäänlaakeriin. Ja turha sanoa, että säästän väärässä paikassa. Ei vaihtoehtoja
.
Ensviikolla lisää päivitystä toivottavasti etenisin jollain tapaa rungon kanssa. Toivottavasti ees keksisin minkä peräkatteen laitan yms.
Moro!