Detsin maski ei omaa silmää nappaa edes detsissä itsessään
Mut jooh, mitähä sitä taas tuli hommattua... Nimittäin taas uus aprilia tekniikan luovuttajaks
Tosin täl kertaa kyseessä on aprilia red rose -91. Koneena on vanhakunnon rotax 123 joka omas räsäs on alkuperäsenä joten se saa sitten kelvata. Koneesee on alakerta remppailtu jossai vaiheessa (ei lukenu kilometrimäärää missä vaiheessa) josta on kuitti + sen jälkee vaihettu pytty sekä mäntä mitakan laatuun. Pyörä kuitenki ollu vähäisellä käytöllä ja 29tkm yhteensä ajettukkin joten olettaisin et iha jees kuntosta osaa vielä.
Tuommone pärrä tosiaanki. Ehkä hiuka kyllä harmittaa purkaa moinen, mut pakkoha se on
Hintaa en sano mut sanottakoo et vielä halvempi ku tuo edelline romuläjä mikä haettii ja tää on jopa käyntikuntone
Mitä nyt tossa kesärenkailla linttailtii kadulla nii vääntöä riittää yllinkylli ja taitaa tässä olla taas se yks pakoaukolline pyttyki ku ei kierrä taaskaa 10 tonnia pidemmälle ja ottaa tehot erittäi alhaalta, hyvä näin kun omaa mielee mukavempi ajaa !
Koneen siirron alotan vklp/ensviikolla ja koneen etummaiset kiinnikkeet näyttäs oleva erikohas ku edellises rotax 123 konees ja työharjottelupaikalla lupasivat et voi hitsata jos tarve vaatii
Noh, sitte tuli räsästä itsestää irrotettuu keula t-palojen maalausta varte. Huomenna lasikuulapuhallus ja sit maalaus.
Sitte tuli hommattua tangonpehmuste ja vaihoin ne edelliset kiinnikkeet iha uusii bilteman 1 pulttisii raisereihi. Paremman näköset ja ei tarvi törkeitä koropalojakaa
Pahoittelen kuvien laatua
Joku voiki huomata et on talliaki hiema siivoiltu ja järjestelty + edelline pöytä alko näyttämää nii banaanilta ku taipunu joten tekastii sitte uus ja isompi
Seuraavaks on siis tehtävän alla nuo t-palat, koneen kiinnitys ja sit pitäs tilata räsän rotax 123 koneelle tarkotetut sähköt ja sit jännitteesäätimet yms. pitää napata red rosesta. Red rosessa on hiema erilailla sähköt ja akkuki tulis takaosaa joten parempi hommata oikeenlaiset nii ei tarvi pahemmi sähköhommia alkaa tekee.