Jepjep, yllätyin positiivisesti, 1400kg/***hp ja mulla on joku 160kg/**hp
Laskeskelin tehopainosuhdetta, tietenkin n. arvo:
Subaru: n. 1400KG/265HP=0,1892... = 0,189
Tzr: n. 160kg/30HP=0,1875... = 0,188
Nooh näistä sitte voi päätellä että aikalähellä ollaan 30Heppaa. Mutta ei ikinä voi olla varma välitykset muuttaa asiaa
Onneks tuol kylillä pyörii yks vakio subaruki, ei vaa oo ikin hiillostamalla lähteny karkuun...
'
Tänään sitten ohjelmassa oli jäähdyttimen paisuntasäiliön uudelleen kiinnitys. Onnistu helvetin hyvin, mut alko sit vuotamaan kohta. Jouduin vetämään ton paisarin letkuliittimiin mitkä tulevat sivusta ulos, niin pultit niihin. Nooh toisen pultin liitos vuotaa... Ei paljo auttanu tuokaan jäähdyttimen modifiointi.
Normaalissa kyläpommituksessa lämmöt alkaa nousta yli 20 asteen ulkolämpötilan jälkeen, jäähdytin alkaa tunkee vettä paisariin mutta vedet eivät mene takaisin jäähdyttimeen jostakin syystä, vaikka säiliö olis kuinkapaljo jäähdyttimen yläpuolella. EN oikee ymmärrä, voisko johtua siitä että paisarissa pitäis olla paine joka vetää vettä takasin kun jäähdyttimessä paine laskee?? Mutta jos tätä painetta ei ole niin pasiuntasäiliö täyttyy mutta ei tyhjene??? wooot en tajuu...
Uskon et vaik ton saiski toimimaan nii kohta mulla on taas lämpö ongelmia, sen verran pieni tuo jäähdytin hiljasen vauhdin rälläilyyn, kun ei mitään katteita ole. Vois tietenki tehdä sellasen bomber ohjaimen jäähdyttimen puolelle et patopaineen sais helvettiin siitä edestä, menis viima hiljasessakin vauhissa läpitte...
Alle 60 nopeuksissa lämmöt tykkää nousta välillä jopa lähemmäs 100astetta, ja parikertaa mennyt yli jolloin moottorin joutunu sammuttamaan ettei nyt varmasti leipasis...