Esittele projektisi etenemistä tai kommentoi muiden projekteja

Re: Tzr125 2-tahti pornoa: Y.P.V.S toimii, kytkin luistaa. T

9.5.2012 18:44

Tottakai vesipumppu toimii jos normitiivisteitä käyttää. Vesipumppu ei nyt liity kytkimeen mitenkään, lipesin vaan aiheesta :)

Re: Tzr125 2-tahti pornoa: Y.P.V.S toimii, kytkin luistaa. T

9.5.2012 20:43

Joo kyl nyt tajuan ku myöhemmin alko aattelemaan et mitääkhän helvettiä :DD
Eli mitään ongelmaa ei ole kun kaiken tekee niinkuin kuuluukiin ja käyttä normaaleja tiivisteitä :D
Nyt ajettu 498km, nyt voi sitten alkaa rääkkäämään hieman enemmän. Huomasin tuossa ettei kauan kestä ajaa kaasu elällään ku lämmöt nousee kannen lämpötilamittarissa, vaikke termostaatti ole kiinni. Näyttää sen verran pahalta että joutuu ehkä hommaamaan isomman jääähdyttimen, varsinkin jos kuuma kesä tulossa... :| :| Alkaa kyllä mennä jo aika säätämiseks tämä... mut tätä se sit on, minkäs tekee :seko: :seko:

Re: Tzr125 2-tahti pornoa: Y.P.V.S toimii, kytkin luistaa. T

9.5.2012 21:01

Ettei vaan laihalla kävis?

Re: Tzr125 2-tahti pornoa: Y.P.V.S toimii, kytkin luistaa. T

9.5.2012 22:04

Voi olla joo mahollista kun suuttimia vähän pienentelin. Mutta en kuitenkaan jaksa uskoa, koska viime kesänä oli kiinni 160 pääsuutin, oli kylläkin huomattavasti lämpimämpi....
Jos nyt tuolla +4 asteessa ajelee niin Voi olla mahollista et 170 on liian pieni...
En kuitenkaan antanu ämpöjen nousta liian korkeelle vaan annoin jäähtyä ja ajoin sitten kotiin kun vähä viileempi sylinteri oli.

Kuva

Kuva

Kuva

Viimeksi muokannut kymefighter päivämäärä 10.5.2012 0:14, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: Tzr125 2-tahti pornoa: Y.P.V.S toimii, kytkin luistaa. T

9.5.2012 22:05

Jos otat pyörästä kuvia niin älä tunge niihin samoihin kuviin takkeja ja kypäriä :lol:

Re: Tzr125 2-tahti pornoa: DT:n kytkin tulossa, ULKOILU KUVI

9.5.2012 22:08

Kuinka korkealle ne lämmöt nousee?

Re: Tzr125 2-tahti pornoa: DT:n kytkin tulossa, ULKOILU KUVI

9.5.2012 22:12

Pasikiainen kirjoitti:Jos otat pyörästä kuvia niin älä tunge niihin samoihin kuviin takkeja ja kypäriä :lol:


Niimpä, tajusin jälkeempäin :pp

TooByAas kirjoitti:Kuinka korkealle ne lämmöt nousee?


Kannen lämpömittarin mukaan kävi jo sadassa yhessä vaiheessa...
Siitä ylemmäs en päästä. En oo viel testannu paljo toi mittari kusee.

Re: Tzr125 2-tahti pornoa: Y.P.V.S toimii, kytkin luistaa. T

9.5.2012 22:37

LaneKit kirjoitti:Ootko sie täält lappeenrannast päi vai muute vaa mainitsit ton lpr kentän? :D

Hyvältä kuulostaa meno, näissä vanhoissa japsipeleissä on vain sitä jotain mitä ei eurovehe voi antaa ;)


No ei nyt voi sanoa et lappeenrannasta päin olisin. Mut sieäkin kesälä varmaan tuee käytyä :p
Taavetin / Luumäen ¨lähellä¨, asun itärajan vieressä :D :D
Joo ei mun mielestä missään kotarissa samoja fiiliksiä saa vaikka tehoa on ihan eri tavalla. Tällä on muutenki pelottava ajaa :D

Re: Tzr125 2-tahti pornoa: ONGELMIA: kannen tiiviste vuotaa!

16.5.2012 12:51

Tällä viritys asteella työskennellessä ei voi välttyä miltään...
Olin tossa äsken täyttämässä jäähyttimen paisunta säiliöötä kun huomasin nesteen olevan tavallista tummempaa. Siinä tuli sitten kokeiltua sormella että mitäköhän vittua.
Öljyähän siellä oli, ja bensan haju taisi olla vielä mukana.
Eli todennäköisesti se oma modifioitu kannen tiiviste vuotaa, Kannessa normaalisti niittaus menetelmällä toimiva kolmi osainen peltilevy tiiviste. Tällä hetkellä kannen alla on vain keskimmäinen levy, siten saimme squish alueen mahdollisimman hyväksi. Tiiviste silikoonia laitoin väiin ohuen kerroksen, luulen ettei se kestänyt ja sen takia alkoi vuotamaan. Tiiviste silikonin ohjeessa vieläpä luki ettei sovi käytettäväksi bensiinin kanssa. Mutta nyt kun kilometrejä kannella ja moottorilla jo lähes 800 on ilmeisesti bensiini tehnyt tehtäväsnsä ja syönyt tiiviste silikonit pois ja näin ollen seos pääsee jäähyttimeen.
toivottavasti oon selvinny pienillä vahingoilla....
Eli eiku sylitneri irti ja samalla männä/sylinterin putken tarkastus.
Tuli sitten kunnolla ohjelmaa kerraksi, Mitä tiiviste silikonia kannattaa käyttää, mikä kestää bensiiniä skä kuumuutta??

Re: Tzr125 2-tahti pornoa: ONGELMIA: kannen tiiviste vuotaa!

16.5.2012 14:23

Eiköhän nuo loctite tuotteet oo parasta mitä rahalla saa, eli meeppä paikalliseen etraan/etolaan kysymään onko sopivaa eli lämpöö, bensaa ja öljyy ja vissiin jäähynestettäkin pitäs kestää ja jos ei löydy ni tuskinpa muiltakaan valmistajilta löytyy.

Re: Tzr125 2-tahti pornoa: ONGELMIA: kannen tiiviste vuotaa!

16.5.2012 14:37

Prätkä jätkä kirjoitti:Eiköhän nuo loctite tuotteet oo parasta mitä rahalla saa, eli meeppä paikalliseen etraan/etolaan kysymään onko sopivaa eli lämpöö, bensaa ja öljyy ja vissiin jäähynestettäkin pitäs kestää ja jos ei löydy ni tuskinpa muiltakaan valmistajilta löytyy.


Tossa laatikossa oli loctite 5922 tervan väristä tavaraa. Taso tiiviste kestää +200c, mutta muuta ei lue, tietääkö kukaan kestäiskö tossa??

Re: Tzr125 2-tahti pornoa: ONGELMIA: kannen tiiviste vuotaa!

16.5.2012 14:48

Ei tietoa tosta sun aineesta, mutta iteltä löytyy (olikohan KING nimistä ainetta) joka tarkoitettu +300C ja kestää bensaa, öljyä yms. Tarkoitettu tiivistemassaksi auton moottoreihin ;) . Jos tarviit kuvan tuubista niin nakkaa YV:llä!

Re: Tzr125 2-tahti pornoa: ONGELMIA: kannen tiiviste vuotaa!

16.5.2012 15:15

Nyt on sitten tiivistetty kansi. Toivottavasti toimii... Loctite 5922 vedin, kestää ohjeen mukaan +200c ja kestää poltto öljyä, bensaa jne. Nyt luulis toimivan, toivotaan parasta. :seko: :seko:

Re: Tzr125 2-tahti pornoa: ONGELMIA: kannen tiiviste vuotaa!

16.5.2012 15:46

Miksihän abbey ei tehnyt o-rengas tiivistystä kanteen/sylkkään.. Pitäis paljon paremmin!

Jos ei kestä tuolla, niin ei muutaku viet pytyn ja kannen johonki koneistamoon ja käsket tehdä o-rengasuran ;)

Re: Tzr125 2-tahti pornoa: ONGELMIA: kannen tiiviste vuotaa!

16.5.2012 16:29

Meinasin myös ehdottaa o-rengasta, vaikka varmasti saisit vakiotiivisteelläkin kestämään. Tuli vaan mieleen, kun oon joskus omaankin pyörään suunnitellu yhtä settiä, saisko tuon ilman uraakin pelaamaan. Vaikka ensin "liimaamalla" tiivistemassalla rengas sylkän ylätiivistepintaan sen verran, että se pysyy siinä ja sitten varovaisesti kirien kannen, jotta se pysyy paikoillaan. Tiivistykseen ton ei pitäis juuri vaikuttaa(koska onhan toinen puoli aina ilman uraa), mutta toi paikoillaanpysyminen kiriessä saattaa vaatia tosiaan pientä patentointia.

Tosin uran jos annat koneistaa niin ainahan se parempi tai ainakin helpompi on. Loput kyllä pitäis hoitua ihan tiivistemassalla, että kahta uraa ei tarvitse, ellei välttämättä halua.