Esittele projektisi etenemistä tai kommentoi muiden projekteja
29.6.2011 7:38
jansmakko kirjoitti:Tai sitte jos taidot ja jaksamine riittää, ni muokkais sen väilin vähä paremman näköseks. Tyyliin
Husaberg,
Johani o mun mielestä hyvi onnistunu siinä.
Oli muuten hyvä pointti, ei oo tullu mieleenkään itellä tommonen vaihtoehto:D.
Mutta sillon ilmanputsarin sijoitus jää ongelmaksi, nimittäin meinaa nykysessä paikassa mennä hetkessä pölyiseksi.
Muutenkin tuosta kyllä tullaan siistimään, mutta kelasin tehä ihan levyt tohon sivuille ja sitte kurakaaren. Sillon sais tommosen vaahtomuoviputsarin tonne piiloon imurin letkun välityksellä. Olis ees vähän vähemmän pölysessä paikassa.
Talvella sitte ehkä uutta takahäkkiä ja ilmanputsarinkoteloa
30.6.2011 23:11
Nooniin tänään tuli sitte tilattua jammulle se pakoaukonsäädin
6.7.2011 21:21
Kuullu juttua että tehot olis vanhan yz koneesta laskenu uudella putkella verrattuna vakioputkeen. Eli mikäs fmf fatty olis hyvä tuohon ysikakkoseen?
15.7.2011 8:41
Tässä vähään aikaan ei ole paljoa tapahtunut, pakoaukonsäätimen olen saanut korjattua. Pitäs vielä viimeistellä se.
Jotain tarrasarjaa pitäs katella, ehdotella saa. Varmaankin jotain orkkis/sinne päin eli ei mitään monstereita.
Semmosta olis mielessä että vois jättää enskaksi vaan. Mutta ei smotot täysin pois suljettu idea ole, mites muuten, onko kukaan muutoskatsastanut smotoja valkokilpi yz:taan?
15.7.2011 12:00
Mjoo, pidä ihmeessä enskat. Enska vanteet vaan mustaksi ja joku tarrasetti nii tulee olemaan helvetin komia!
Kyllähän näissä enskat pitää olla
15.7.2011 17:38
Tuo muutoskatsastus on ihan helppo homma. Motot alle vaa ja konttorille. Maksaa sen 50€/riippuu konttorista.
Ite ehdottaisin sinisiä enskoja ja jos haluu kunnon sähkösinistä niin ei se elaksointi varmaan hirveästi maksa(?) ja kyllä kestää =)
Ja sitte vielä kunnon rouhijat alle =)
15.7.2011 18:02
Kompromissi, enskat sini/mustiksi?
15.7.2011 23:59
Ei enskoja kaks väriseks
ei toimi!
16.7.2011 0:21
Etuvanne siniseks ja takavanne mustaks? Joo ehkä ei.
16.7.2011 10:55
varmaankin jos maalaan niin mustalla, pitää nyt miettiä.
Eilen vesisateessa ajeltiin biltemaan parin kaverin kanssa. Tuntimittari oli hakusessa, ketjunpesuharja mikä lie tarttu mukaan:D, tuntimittarit kuulemma poistettu myynnistä.
Ja sitte vielä semmosta että ens viikolla varmaankin alan noita "muoveja" väsäilemään. Duunissa (peltiseppänä) saan kuulemma tehä noita juttuja firman piikkiin:D työajan ulkopuolella niin mikäs siinä kun pääsee kunnon koneilla työstämään, peltisakset on kaveri;) . Eli kurakaaren runko rosterista ja siihen päälle kumimatto.
Sitte ne sivulevyt toho tankin ja takakatteiden väliin. Nekin vois tehä pellistä ja jotain muovia päälle tai sitte pellistä pelkät kiinnikkeet muovilevyille. Pitää katella.
16.7.2011 11:52
wilzun kirjoitti:Ei enskoja kaks väriseks
ei toimi!
Miksei toimisi? Olisivat ainaki uniikit enneku joku 97-mosterijonne tulee ja maalaa paukulla samanlaaset... mutta mielipide kysymys ja niistähä ei voi kiistellä vai häh
E: Kuiduta ne sivulevyt tankin ja takatteiden väliin?
16.7.2011 12:44
no vaikka keskiö siniseksi ja kehä mustaksi, itellä on sillai pösössäni ja ihan hieno on.
16.7.2011 13:34
-Gazzu- kirjoitti:no vaikka keskiö siniseksi ja kehä mustaksi, itellä on sillai pösössäni ja ihan hieno on.
Pisteet tälle, ois varmaan aika pirun siistit!
16.7.2011 13:57
joo ainakin jos smotot hommaan niin siniset navat, mustat kehät. Mutta en tiiä jaksaako hirveesti panostaa enskoihin ku tulis maksamaan taas. Ei oikeen jaksais viedä kasattavaksi kun ei oikeen uskalla pinnottaa uudestaan kireelle. Toki voihan laittaa vaan pinnat ite kiinni ja viedä fillariliikkeeseen kiristettäväksi.
16.7.2011 15:26
Niin kyllä silleen toimis et ois navat ja kehät eri väriset mut tarkotin ettei toimi enskoissa puokiks maalatut