Taas "pikkasen" eri asia.. pistäs Kotariin yhtä monella tonnilla viriä, niin ei ole tollakaan "DT":llä mitään jakoa
Nimittäin saattaa tossa DT:ssä olla "vähän" korkeempi viritteinen kone ja kotarissa varmaan ihan oma peruskone
6.2.2011 18:30
En usko että tohon virittämiseen menny ku max reilu 1000€. Kuitenkin 525vsBB DT 125 mopon rungolla
6.2.2011 19:25
eihän tuohon oo tarvinnu ku tyyliin mäntä, kiertokanki, kaasari, läpät ostaa ja loput on ite työstetty, pytty, kansi, kaasari porattu, putki hitsattu. jos mietitään koneen puolesta.
E: laskin joskus että tuossa oli joku ~187cc
Viimeksi muokannut Johani päivämäärä 9.2.2011 2:26, muokattu yhteensä 1 kerran
6.2.2011 21:33
Kyllähän pyöriä voi vertailla, mutta minusta vertailu pitäisi tehdä samalla viivalla niin sanotusti. Eli, joko molempia muunneltu, jotta ollaan saatu jotakuinkin sama etu tai sitten molemmat vakiona. Pointtini siis vaan on, että turha verrata korkeaviritteistä ja lähes tehdaskunnossa olevaa pyörää. Ja yleensäkkin turha verrata kahta niin ääripään pyörää (vakio - viritetty) ellei vertailua tehdä samasta pyörästä, jolloin nähdään konkreettinen ero.
Tämmöisellähän videolla saadaan helposti joku pyörä huonoon/hyvään valoon. Voihan tätä verrata siihen, että SinäTuubi sisältää monta videota, jossa viri-mopo vie vakio nelari-kemmun, mutta montakos toisinpäin, eli kevari veisi mopon.
Toivottavasti joku ymmärsi pointtini ja toivottavasti en aiheuttanut paheksuntaa OT:lla.
6.2.2011 22:05
Näissä videoissa todistetaan vaan 2tahdin potentiaali 4tahtia vastaan. Mun mielestä 2t pitäis ajaa vielä kisaa isoissa luokissakin.
6.2.2011 22:06
Joo eiköhän tonki videon idea oo näyttää että mihin tollanen piikkinen 2-t pystyy
6.2.2011 22:33
Niimpä kyl 2 tahti on kaiken a ja o ainaki 125cc asti mutta onks jollai yz:an koneen räjätyskuvii tarttis saada kytkimen puolelle kuva et näkee miten noi kaikki pikku lirputtimet laitettaan takasi D
6.2.2011 23:20
Täysin samaa mieltä Gilerasc125:n ja Ihasproblem:n kanssa, enkä kyllä usko, että tossa mikään 125 pytty ole.. taitaa olla aika samaa tasoa suhteessa tonkin DT:n viritysaste, kuin joku ProRace mopo.. eli koneesta periaatteessa kaikki uusittu, eikä varmana millään tonnilla olla päästy, mutta turha siitä on tässä topicissa kinastella
temexian: Onnea projuun! Kyllä tolla YZ:n tekniikalla pitäs jo kotarit sun muut piestä
6.2.2011 23:25
joo kiitos ens kesän sit näkee et mitkä jää ja -sp- asia puhetta
7.2.2011 20:31
Noni nyt on sitte laakerit tilattu koneeseen ja pitäis tulla keskiviikkona ja tänään soitin maalarille tänään maalasi katteet ja huomenna lakat ja keskiviikkona voi hakea katteet takasin eli sillon uusia kuvia
8.2.2011 21:09
Jos hommaan pinnasmotot ni minkäs väriset ? mietin et tollaset siniset navat ja kultaset kehät vai mitkä olis hyvät ? D
8.2.2011 21:39
Sellaset vanteet varmaa aika passelit toho väriteemaan
11.2.2011 21:09
Joo eli tänään hain katteet maalaamosta ja jälki helvetin hyvää ja todella maukkaat tuli ja samalla yz:an lohkot kävi alumiinihitsarilla joka hitsasi parihalkeemaa kuntoon ja hyvin hoiti hommansa tos pari kuvaa...
Huomenna haen laakerit koneeseen ja rupean kasaamaan konetta ja siitäkin kuvaa sitten huomenna.. mielipiteitä pyörästä toi sininen väri vääristyy nois kuvissa aikas paljon ei todellakaa oo tollanen vaalee