Esittele projektisi etenemistä tai kommentoi muiden projekteja

Re: WR180 | Sini-valko | Ideoita? || Kuvia s.20->

15.3.2013 12:54

Yaaamaha kirjoitti:Hyvä ettei sitte käyny pahemmin, Kuitenkaan ei aivan hitaasta vauhdista kipannut... Onko tietoa, että mikä ton penkinjatkeen halkasi?

noh kyllä mun mielestä 30kmh/vähemmän on hiljaa...

On hyvä veikkaus, takakate kun oli vain takalipassa ja penkin ruuvissa kiinni ja kun kaaduin niin takakate taittui ja repi takalippaa mukana !

Re: WR180 | Sini-valko | Ideoita? || Kuvia s.20->

15.3.2013 15:43

Melko herkästi menee näissä weeroissa katteet paskaks kun kaatuu. No, näin niillä kuuluu ajaa.

Re: WR180 | Sini-valko | Ideoita? || Kuvia s.20->

15.3.2013 15:51

Ite oon ihmetelly miten kaikki sanoo että ei tarvia kun vähän kaatua niin katteet säpäleinä weerassa ja ootin että tulee talven kaatumisilla jotain hajoomaan. Kerrankin weera liuku tiellä pitkän matkaa ja puoliks ojaan kun lähti vähän luisuttelu käsistä, muttei yhen yhtä katetta kuitenkaa hajonnut. :lol:

Re: WR180 | Sini-valko | Ideoita? || Kuvia s.20->

15.3.2013 18:13

haistakaa paska te jotka sanoitte että lyhentäisin


olokoon vaikka kuinka hyvin suojaavat noi tapit + paskaa en haista, vaan sanon että ei hyvät :x ja parannusehdotukset:

-Usd
-320mm levy
-käsisuojat
-Keula ja perä niin alas kuin saa
-Leveämmät vanteet

Siinä jtn ehdotuksia..

Re: WR180 | Sini-valko | Ideoita? || Kuvia s.20->

15.3.2013 20:05

Myös kunnon takaiskaria, teräspunosjarruletkut on kyllä ehottomat

Re: WR180 | Sini-valko | Ideoita? || Kuvia s.20->

15.3.2013 21:31

Itellä lähti weera kesänakeilla hanskasta lumella jarruttaessa ja kävelyvauhista kaatu suoraan etukate edellä jäiseen penkkaan ja kate halkes :paha:

Re: WR180 | Sini-valko | Ideoita? || Kuvia s.20->

16.3.2013 1:14

-Usd //Miksi...
-320mm levy //290mm enough?
-käsisuojat //Käsiraudat vois kiinnostaakki!
-Keula ja perä niin alas kuin saa //Nope.avi
-Leveämmät vanteet //Eikös noi nykyset oo tarpeeks komeet?

Jos joku sattuu tietämään mistä saisi järkihintaan kannen niin ostaisin, tuli vesipumppua avatessa kierteet mukaan...
Tai jos joku tietää hyvän korjaus keinon?

Pyörä näillä näkymin tulossa myyntiin kohtapuoleen, jos kiinnostaa niin viestiä vaan!
HANKIN KYLLÄ TAKAKATTEEN,LIPAN JA SIVUVÄLIKATTEET!

Re: WR180 | Sini-valko | Ideoita? || Kuvia s.20->

16.3.2013 2:06

Eikös sieltä vakuutuksista just rahat tullu = kansi tilaukseen :) ja saahan sinne kierteet varmaankin vaikka miten, korjaussetti sisään jos ei muuten!

Re: WR180 | Sini-valko | Ideoita? || Kuvia s.20->

16.3.2013 2:22

Automotivespartshop? Halpa varmaan.

Re: WR180 | Sini-valko | Ideoita? || Kuvia s.20->

16.3.2013 2:24

Joo kyllähä sitä tuli, mutta jos pystyn korjaamaan vanhan niin miksi ostaa uusi ;)

Mutta mutta huomenna (tänään) on päivä uus ja takas tallille työstää, ja ei pyörä ei ole kiinnostuksen puutteen takia myynnissä vain kiinnosta nähdä miten tälläinen pyörä kiinnostaa ja mitä tarjotaan :)

Jos vikoja kysytään niin voin suoraan sanoa että lukon pohja on putkiliittimellä kiinni :lol:
Uusi on, mutta en vaihtanut jostain syystä,,, :eek:

Sv: WR180 | Sini-valko | Ideoita? || Kuvia s.20->

16.3.2013 3:55

oikeassa pyörässä on usd koita uskoa.

Re: WR180 | Sini-valko | Ideoita? || Kuvia s.20->

16.3.2013 8:06

"Oikeassa pyörässä on USD"... :lol:

Kyllä niillä leikkipyörillä on aikanaan ajettu enskaa/krossia ja dakareita...

Jos pyörä on puhtaasti katukäytössä, kuten 99% näistä weeroista on, USD:n hyödyt jää aika pieniksi koska WR:än vakiokeula pelittää varsin mainiosti katukäytössä. Sitten jos mopolla aletaan ajamaan maastossa, mettäteillä, krossiradalla, smotoradalla niin vanhan pumppukeulan ominaisuudet loppuu aika nopeasti. Toki siitäkin saa tehtyä paremmaksi mutta hyvää siitä ei oikein saa, ja siinä vaiheessa alkaa USD olla ainoa järkevä vaihtoehto.

Ulkonäön takia en lähtisi USD:tä vaihtamaan. Monesti porukat tuunailee pyörän jousitusta pelkän ulkonäön takia ja siinä kohdassa mennään metsään niin että pusikko laulaa.

Re: WR180 | Sini-valko | Ideoita? || Kuvia s.20->

16.3.2013 11:47

Alexir kirjoitti:-Usd //Miksi...
-320mm levy //290mm enough?
-käsisuojat //Käsiraudat vois kiinnostaakki!
-Keula ja perä niin alas kuin saa //Nope.avi
-Leveämmät vanteet //Eikös noi nykyset oo tarpeeks komeet?


-Usd// riisikepit säälittävän näköiset
-320 levy// Joku kunnon kelluva levy tuo ison pyörän tuntua (just esim. mp-näyttelyn rompetorilla oli 10e isoja levyjä)
-Biltema käsisuojat ;)
-Leveämmät vanteet// Leveempi aina komeempi :D

Mut jos et haluu, antaa olla. Itellehän teet ja se on pääasia.
Oma mielipide: Nykyisellään on siisti, mutta noilla muutoksilla ois ollu kunnon supermotolook !

Re: WR180 | Sini-valko | Ideoita? || Kuvia s.20->

16.3.2013 13:22

Noista jarrulevyistä että tuo wrän oma on 298mm ja vaikka rompetorilla olisi ollutkin levyjä niin niiden sopivus on aika epätodennäköistä, koska wrään sopii vain muutaman isomman ja dt 125x yamahan etulevy ja miksi mennä vaihtamaan muutaman sentin eron takia?? Turhaan sitä levyä on mennä vaihtamaan jos on suora.
Ite tilasin kiinasta levyn vinon tilalle ja tuli maksamaan 95e ja sai päättää kummalla halkaisijalla ottaa 300mm vai 320mm ja se levyn maalaaminenkin jo parantaa vähän sen levyn ulkonäköä.

Sv: WR180 | Sini-valko | Ideoita? || Kuvia s.20->

16.3.2013 13:47

ei tarvi nussia pilkkua, mutta kerranku näyttää olevan rahaa ja haluaa panostaa tähän nii miks ei vaan laita usdia? Kyllä se paljon hienompi pyörässä ku vakiokeula.

eihän noi keulat niin paljon maksa ja ei pakosti oo paljon muokkaamista että sopii niin en ymmärrä miks ei usd keulaa!