NONIIIIN: nytten ybäri liikkuu oikein. Johto oli irti. Ei saanut keirrosluku tietoa boksille asti. Sitten lähdin testaamaan ja ihmettelin kun ei kierrä. KOlme suutinta kerkesin vaihtamaan ku tajusin et y.p.v.s akseli on sylinterissä kääntyny väärinpäin... aika amis virhe mutta, korjattu on.
Sitten lähdin testaamaan. Helvetti miten siinä on tehoa. Sisään ajoa ajettu jo yli 350km ja alkaa kestämäään käyttöä paljon paremmin, eikä lämmöt paljon nouse kun nopean testauksen tekee.
Suoralla kerkes kerätä 126 km/h kun alko kytkin luistaa, 131 ja sitte ei enää viittiny kun ei pidä kytkin.
Alamäessä testasin sitten mihin tuo pystyy, 140 kerkes tulla ja sitte kytkin alko luistamaan selvästi
143 kerkes kerääntyä kun loppu tie kesken ja tezarin jarrut alko vinkumaan nii perkeleesti
Ei oo löytyny oikeen hyvää paikkaa mis testata todellisia huippuja ton kytkimen takia, mutta 135-145km/h suorahuiput kyllä on. Aivan varmasti.
Tulin kotiin ja soitin isäpuolelle ja kirosin kun kytkin ei luista, loppujen lopuks yhessä naurettiin et mitä vittu atehään ton kanssa kun ei saada pitämään millään, nyt joutuu sitten käyttämään jotakin kunnon keinoja. En vaan tiedä vielä mitä
Oon aika tyytyväinen, vauhtia vaan kerää oli maasto millasta tahansa, kuskin päästä kiinni.