Tuli vähän pilkottua katteita.
Aika härön näköiset, vois pilkkoa vielä lisää
. Linkku-takaiskari härveli alkoi nitisemään ja natisemaan tänään, ei muuta kuin pyörä pukille ja rasvaamaan. Pällistelin mie sitä toista iskariakin mutta se on ainakin 10cm pitempi kuin vakio
, jäi ainakin tässä vaiheessa vielä talliin. Takajousituksesta tuli hyvä, ei ääntele ja pelaa paljon paremmin kuin aiemmin. Etujousitus ja etujarru on ihan perseestä revitty, keula vaan venkuloi ja etujarru on tehoton
, vois sen nissinin touhuta kiinni tässä ja tehä pitemmät holkit keulaan. Täysikäisyyden porttikin häämöttää jo tänä syksynä, joten tuo varmaan menee kohta myyntiin, virallista myynti-ilmoitusta en tee ennen kuin oon tyytyväinen tuohon (tai totaalisen vittuuntunut), yv:tä jos kiinnostaa.
Yleisesti voisin todeta, että tästä tuli sangen hyvä pyörä kunhan jaksoi tapella puoli kesää noiden vikojen kanssa. Kone on tällä hetkellä tikissä ja toimiva, joten sillä ei varmaan muuta kuin ajeta ja huolleta. Kaasarin bensapinta mulla pitää vielä tarkistaa ja mitata tarkasti ja tietysti säätää oikein. Ulkonäköä mie siistin tässä pikkuhiljaa, eli joka päivä aina jotain pientä laittelen ja korjaan sen mitä on rikki. 34mm kaasarinkin saatan vaihtaa (ilmanputsarin torven olenkin jo siihen sopivaksi muokannut), mutta ajellaan nyt ensin. Clutchille kiitokset pytystä, tuo varmaan vieläkin ois palasina tallissa ilman athenaa
.
Noista katteista vois laittaa kommenttia, jotain parannusehdotuksia mulla päässä onkin jo niiden suhteen.