kyllä luulis kestävän, mutta toki huoltovälejä lyhentää ja reilusti. saa olla mäntää vaihtamassa 80-100h välein varmaankin ;D mutta toki alakertaa kuormittaa enemmän kun puristussuhde nousee ihan pelkästään kannen takia.
mutta nostan varmaan 0.4mm niin squishiks jää järkevä 1mm niin ei paljoa vakioon edes heitä
mutta huomenna tosiaan tiivisteen haen ja sitten kuvia kin lopullisessa korkeudessa
ja en oo yhtään hussea kuullut missä pytyyä laskettu, kaikki muut tehneet venäläisittäin pyttyä ylös ja kantta matalemmaksi, eli omastamielestä suuri "virhe" muttak uulemma tehoakin on tullut!?
kuitenkin aivan perussäätö että jos mäntä peittää kanavia niin ylospäin ja tavaraa ylhäältä pois
eli ei ristkiä pitäisi edes tuonsuhteen olla !
E: lisäystä - eniten itteeni mietityttää kuinka tää lähtee koska rahaa on uponnu aivan saatanasti, mutta osia vaihdetaan tarpeentullen jos kone niin vaatii
mutta jos joku pyörä tulee kenkää saamaan niin tämä
ja vielä että kyllä piikki yz ainakin jollai noli 0.6mm sguishi, että kyllähän tuokin sillä varmasti pelittäis. Kuitenkin jokapäiväseen ajoon tulee niin parempi "varmanpäälle" pelata ettei ihan rajoilla liikuta:P
- pahoittelen kirjoitusvirheitä mutta ei jaksa NYT pilkkua viilata