12.10.2015 17:46
ma$$i kirjoitti:Squish pienenee, jolloin tehoa ja vääntöä tulee luonnollisesti lisää. Monet jotka ei oo halunnu ostaa VHM / BUD niin ovat madaltaneet vakiokantta --> pienempi squish. Myös palotila voi olla erimuotoinen...? Onkos hussessa vakiona tasalaki- vai kupukansi ja kupu- vai tasalakimäntä kaverina? Esimerkiksi apikassa vakiona kupukansi ja kupumäntä, ostin VHM tasalakikannen ja tasalakimännän sille kaveriks. Squish on nyt 1.0 ja volume 11.70. Kierrostehoa ja vääntöä ainakin tuli huomattavasti lisääpaino sanalla tuli kun säxä on nyt solmussa tallin perällä kolarin jälkeen jonka kaveri ajo pyörällä, vakuutusyhtiöiden ja poliisin päätöstä odotellessa...
Ja tottakai jäähdytys on tehokkaampi niissä kuten itsekin totesit
12.10.2015 18:43
12.10.2015 19:40
Twiksor kirjoitti:Kuulemma hussen vakiokannet ei oo oikee kestäny tota laskemista että haljennu sitten ottaa sitten mieluummin pytyn päältä tavaraa poies
12.10.2015 20:06
Sylkkäkorokin käynyt mielessä mutta legendaa kuullut että ei tahdo oikein kestää jokapäivästä ajoa (?) Sen takia ei ole tullut hankittua..Ja alaväännöt vissiin häviää sylinterin korotuksen myötä ja sit ois se squishin kanssa säätäminen niin en tiedä kannattaako tohon lähteä mukaan
Monet jotka ei oo halunnu ostaa VHM / BUD niin ovat madaltaneet vakiokantta --> pienempi squish. Myös palotila voi olla erimuotoinen...?
12.10.2015 21:00
Samalla tavalla se kestää sylinterin korotuspalankin kanssa, kuin ilman.
Jos sen tekee miten sattuu, niin silloin toki eri asia.
Alavääntöjen ei pitäisi kadota.
WR/CR Husseissa kuulemma yhtä paljon alavääntöä, kuin katulussuissa.
Squishvälyksen säätäminen ei ole mitenkään vaikea homma.
1) 1,5mm tinalankaa tulpanreiästä männän päälle
2) pyöräytät konetta käynnistyspolkimesta
3) otat tinalangan pois ja mittaat työntömitalla levinneen kohdan paksuuden
Oletetaan, että se squishvälys on 1,10mm ja haluttu välys 0,70mm.
Sylinterin korotuspala 0,50mm tiivisteiden kanssa on yhteensä 2,40mm paksu sylinteri kiristettynä lohkoihin.
-> sylinterin YTP:sta pitää ottaa lastua yhteensä 2,80mm + o-rengasurat 1,75-1,85mm syväksi (jos o-renkaat 2mm paksut)
13.10.2015 8:41
13.10.2015 10:45
13.10.2015 14:07
13.10.2015 15:21
13.10.2015 15:26
13.10.2015 18:41
Meepi kirjoitti:Racetekki sm tietenki. Myyppä mulle vakioloksu?
13.10.2015 23:42
14.10.2015 9:03
14.10.2015 11:27
ma$$i kirjoitti:Myöhänen ääni racetechille
15.10.2015 11:09