Jos haluaa pitää tehoalueen suunnilleen samoilla kierroksilla eikä halua m-renkaiden kuluvan tavallista nopeammin, ei toimi tavalliset viilaukset (= pakoaukkoa jyrsitään leveämmäksi).
Se vaatii silloin muutakin kuin sylinterin jyrsimistä.
Yleensä palotilaa muokkaamalla saa jo muutoksia aikaan tehoissa ja tehoalueessa.
Esim. korkeampi puristussuhde, tiukempi squishvälys.. perusasioita, joilla saa enemmän tehoa, ilman että tehoalue nousee korkeammalle.
Sitten jos haluat enemmän kierroksia, alaväännön kustannuksella - voi jyrsiä pakoaukkoa korkeammaksi ja muotoa muuttaa kantikkaammaksi
(= kapeampi, "piikikkäämpi" tehoalue).
Lähinnä sen takia ehdotin noita tunnettuja ammattilaisia, jos haluat mahdollisimman paljon tehoa, sekä hyvän kestävyyden.
Sen vuoksi heitin tuon plusu jutun, että sillä ei ole juurikaan merkitystä miten viilaat sitä.. aina tulee lisää tehoa tai ainakin "
parempi tehopiikki" jos ei muuta.