Hyvvee jouluu!
Tetsaria jatkettu:
kuva0148.jpg
Johtosarja suolestettu ja kaikki turhat langat napsittu poispoikkeen. Stongat heitetty mallilleen, samoin kuin vanha ysikawan tuikku keulaan. Kytkinkahva ja -vaijeri paikallaan, samoin tehonsäätöhilppeet toisessa kahvassa. Vapari paikallaan. Takana pulttikumi paikallaan, etunakki vielä kesken, nyt vaan kesäpyörä etuhaarukassa valeissa kiinni.
Sähköistä sen verran, että akun luo tulee päävirtakatkaisin, josta etuvalo ja YPVS saa käyttöjännitteen. Muita namiskoita ei tule.
Mittaristo on ja pysyy, kierroslukumittari todettu ainakin toimivaksi. Mittarivalot pelaa kans.
kuva0152.jpg
Lisäksi paisari askarreltu kiinni, näkyy ylläolevassa kuvassa jäähyttimen kyljessä. Aika hyvä tuli.
Mäkistation:Siitä pakoaukonsäätimestä, että sitä ohjainboksia ei löytynyt. RD:n boksi ei käynyt suoraan -> ratkaisu, otetaan sekä ohjainlaite että servo RD:stä! Ohjainboksi meni suoraan servon liittimeen kiinni, ohjainlaitteelle kytkettiin vaan jännite, maadoitus ja kierrossignaali. Toimii kuten kuuluu, servo kääntyy jossain kuuden-seittemän tonnin hujakoilla.
To do:
-Päävirtakytkin akun viereen
-Eteen pulttikumi kans, takasen pultteja pitää laikalla vähän lyhentää, sentin verran liian pitkiä
-Stongat lyhentää ja maalata, ettei ruostu (saa muuten nähä miten huonekaluputki kestää kaatua...)
-Vaijerien lopullinen reititys. Eipä tässä muita vaijereita ookkaan ku kaasu ja kytkin.
-Lyhyemmät välitykset
-Takahäkille ehkä sitä kulmaa
-Tankki ja penkki paikalleen ja kiesii!
kuva0150.jpg
Eipä tässä kiire oo, pihalle kun kattoo ni kovin on vielä vihree nurmikko...
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.