Joo ei oo tullu pitkään aikaan päiviteltyyn tätäkään.
Kasaan sain mutta kuvattua en
Kasausten aikana oli flunssaa niin päätin jättää kuvailematta. Kaikki ei tietenkään sujunut niin kuin piti:
1. Välit 14/48 aivan liian lyhyet, tehopiikin alapuolella pystyi ajamaan 65kmh. Nyt toistaiseksi 14/40 mutta 13 piikkinen tulee eteen ensi viikolla.
2. Eturatasta vaihtaessa piti kytkin ilmata ja siinä huomattiin että ei ilmaantunut koska alasylinterin mäntä oli kulunut.
Noh loppujen lopuksi kasaan saatiin ja hyvin toimii.
Toistaiseksi etukatteet ja putsarin kopat ovat vakiot koska toiset menevät uudelleen maalattavaksi.
Säädöista sen verran että nyt on kiinni 172 ps, 45 tk, neulan sokka ylimmässä ja hitusen yli 2% seos.
Tulppa näyttää tältä, kärsii vielä vähän laihemmalle laittaa? Alakierroksilla käy rikkaalla mutta korjaantuu varmaan vaihtamalla 42 tk suuttimen.
Muuten pyörä on helkkarin hyvä ajettava kun jaksaa vetää todellä hyvin tuon vhm + fmf yhdistelmän takia
Äänistä sen verran että kavereiden mukaan kuuluu kauas asti
Katteet näyttivät tältä mutta maali lähti kynnellä repimällä irti niin sen takia menevät uudelleen maalattaviksi
En usko että olisi edes näyttänyt järkevältä kun kokonaan musta perä ja sitten nuo kopat maalatut
Halley tekstitkään eivät onnistuneet täydellisesti..
Aivan helvetin iso säätäminen noiden katteiden kanssa. Alustava suunnitelma on nyt maalata kaikki katteet kiiltävän mustaksi. Putsarin koppiin tuskin tulee kuvioita mutta etukatteista en tiedä vielä.
Jotain ajovideota tulossa kunhan saan aikaiseksi.
Kommenttia nyt kehiin!