Esittele projektisi etenemistä tai kommentoi muiden projekteja
29.6.2012 22:26
Huhhuh, tulipa avattua kone ja tsekattua että mikä sieltä vuotaa:
tuommosta,
tällästä ja
tollastaOnko se nyt mikään ihme jos koneen säädöt on aina jostain pielessä jos on tommonen pommi piilotettu kemiallisella metallilla
. Nyt on tilanne sit semmonen, kun kesä on jo pitkällä ja pyörällä pitää ajaakkin, niin tulossa on uusi (käytetty) alakerta ja tämä myydään osina pois. Kaikki muu pelaa paitsi juurikin tuo lohko, yllätyksekseni alakerran laakerit oli melko uudet (siis aivan kaikki
).
Kevennykseksi kuva ei ole sitten makaroonia vaan tiivistemassaa. Tuossa syy miksi tiivisteliima on helvetin paljon parempi vaihtoehto, kuin massa jota tulee kaikilla laitettua liikaa.
29.6.2012 23:45
Hohhoh
2.7.2012 21:04
Noniin noniin, nyt on ensisavut otettu ulos ja todettu että pytyn mukana tullut 430 ps oli aivan liian iso, sitten 350 joka oli sekin liian iso (silloin alkoi jo selkeästi röpöttämään). Pitää tarinoida enemmän sitten kunhan tässä jaksaa ja laittaa kuvia myös.
3.7.2012 11:16
Aika jännä et se 430 oli liia iso ku se sii toises spelas hyvi :p Mut en kyl muista yhtää mikä putsari siinä oli.
Mut toimiiko muuten hyvin?
3.7.2012 13:16
On tikissä kunnossa ainakin ja vääntää hyvin, squishikin oli sopivan suuri tommoseen ajopeliin. Pitää tässä lähteä taas laittamaan, eilen kannoin sen alakerran kotiin postista (20kg ei ittessään ole paha, mutta sitä kun kannat puol kilsaa
) ja tuntu että henki lähtee, iskä vaan nauro ja totesi että miehen heikkoutta
.
3.7.2012 21:17
Säätöjen haku vieläkin kesken, mutta onpahan tullut ajettuakin montamonta kymmentä kilometriä
. Iloisesti vetää alhaalta ylös ja väännöt on mitä mainioimmat. Täyzii ku kiihdyttää niin tuntee voimaa jalkojen välissä ja maisema vaan vilisee silmissä
. Mutta ei sitä kaikki mee putkeen ja ypvs akselin pultti löysäsi ajossa ja se tötterö alkoi kolisemaan aivan helvetisti, joten soitto isälle ja työkalujen toimituspyyntöä (siinä vaiheessa ei ollut tietoa oliko mitään hajalla). Siinä detsiä sitten ehin työnnellä kotia kohti jonku puol kilsaa ja isukki saapui pakin kanssa paikalle. Lähistöllä asuva papparainenkin tuli pällistelemään ku tein kenttäremonttia pyörään, onneksi oli vaan se pultti löysännyt ja kiristämällä tuli kuntoon. Tässä pitää ruuvilukitetta laittaa sinne pulttiin ettei enää käy noin.
4.7.2012 14:53
Noni hyvä
Mimmosii suuttimii oot nyt siihen vakio 28mm laittamassa?
Muuten, siin toises detsis missä se on ollu kiinni niin oli pipercross
4.7.2012 16:11
Taitaa olla ps. 300 tai 310 ja tk. on 25. Veikkaan että toi vakio putsarin katto alkaa jo ppikkuhiljaa kuristaamaan, mutta eipä se ole niin kauhean vaarallista ainakaan vielä tässä vaiheessa.
4.7.2012 22:10
Pistä isompi kaasari.
Vaikka vähintään 35 mm. Tulee paljon äkäisempi, eikä kulutukseenkaan ole vaikutusta.
Kaverilla oli viime kesänä 170 cc pytty detsissä ja se kokeili huvikseen vakiokaasarilla, niin sanoi, että on ihan himolaiska.
35 millisellä mikellä sitten veti paljon paremmin.
5.7.2012 20:07
No onhan se loppupeleissä himolaiska verrattuna siihen kolmevitoseen.. mutta 28:lla ottaa terävämmän piikin
5.7.2012 21:22
Siis mitä sä oikeen selität? 28mm ottaa terävämmän piikin kuin 35mm???
5.7.2012 21:38
Saatta tuntua siltä kun 35mm kaasarilla moottori vääntää paremmin, jolloin piikki ei tunnu niin repivältä vaikka tehoa voi todellisuudessa olla enemmän kuin 28mm kaasarilla.
5.7.2012 22:16
Tätä juuri tarkoitin
Apriliasta aikoinaan ku vaihdoin 28:sta 32mm mikuniin niin huomasin että piikki tasaantu selkeesti mutta kulki kyllä rivakammin
5.7.2012 23:00
Jännä kun omiin pyöriin on tullut aina lisää tehoa kaikille kierroksille kun isompaa kaasaria on vaihtanut. Ja olisit heti sanonu, että tarkotat että 28mm piikki TUNTUU tehokkaammalta kun alaväännöt on huonommat. Eli 28mm on kaikessa huonompi.
6.7.2012 7:20
no d44 fiksumpi kaveri vois päätellä sen automaattisesti toisen puheesta.