Esittele projektisi etenemistä tai kommentoi muiden projekteja
4.4.2012 6:24
¨tänään ei edes hajonnut mitään¨.... alkaa kuulostaa ihan hyvältä :p
4.4.2012 7:49
hyvältä kuulostaa
niin minkälainen suutin&neula nyt sisällä? :o
4.4.2012 9:16
Nyt on 430 ja ohuempi neula. Täytyy podotella vielä varovasti, et sais noi loputkin kierrokset käyttöön, nyt ne jää 11-11,5k vedossa. Vois vakioneulaakin kokeilla taas, kun ei siinä välttämättä kummempaa vikaa ollu.
4.4.2012 9:43
ihan järkeviltä kuulostavat
!
6.4.2012 1:51
Jo on outo laitos. Sai taas sinne 350 hujakoille pudotella, että alko kiertää puhtaasti. Noh sama se vaikka on pieni suutin kunhan toimii. Sen takia tossa säätämisessä oli ongelmia, koska pyörä otti kuitenkin tekopiikin vaikka oli kuinka rikkaalle säädetty, mutta ei vaan kiertänyt ihan loppuun. Se hämäsi, kun yleensä pyörät jääny pätkimään sillee tehopiikin tuntumaan. Vissiin meni sitte vaan loppu aine palamattomana läpi. Tänää oli vapaata, nii melkeen koko päivä tuli laiteltua. Sylkän alatiivistekin alko vuotaa, huomasin kun tiivistemassan riekaleet väpätti ja oli kone vähän kostea siitä. Vissiin vähän liian pieneksi meni tiivistepinta h-lähtöjen tienoilla, mutta kyllä se nyt taas pitää. Sytkää pitää koittaa aikastaa vähän josain vaihees.
Lämpömittari tuli asennettua. Muute ei mitään ihmeellistä, mutta se on crossiin tarkotettu patterilla toimiva, niin otin patterin pois ja säädin pyörän sähköist 3V virtalukon kautta, niin nyt se menee aina automaatisest päälle ku laittaa virtalukost virrat päälle. Nopeusmittarinkin laitoin, eli sama sigma, joka mulla on ollu tähän mennes mopost lähtien joka pyöräs. Jarrulevyyn pitää viel kiinnittää magneetti, muuten valmis. Mittarinvalot vielä tulee, eli kiekkamittaril taustavalo luultavasti vakiopolttimolla, lämpömittarissa on sisäinen ja sit sigman yläpuolelle pitää laittaa joku ledi.
7.4.2012 13:26
Mittaristo
Uus kilvenpaikka
En tiä kumpi on laillisempi sitten tää vai entinen. Nyt ainaki perä on entistä kevyemmän näkönen. Ennen kilvenkulma oli vähän liian suuri, ettei rengas ota joustaes kiinni kilpeen. Nyt se taas on tuol underis, nii kyllä siitäkin sanomista voi tulla. Ilmeisesti kuitenkaan Suomessa ei enää oo mitää mikä varsinaisesti kieltäis kilven asentamisen taka-akselin etupuolelle. Taaksepäi toi kuitenki näkyy iha tarpeeks. Underi tosta puuttuu vielä, pitää muokata se erilaiseks, et ei estä kilven näkyvyyttä.
Pyörä on aikas likanen kun tos kurasel hiekkatiel testaillu. Selkäki iha kuras aina, kun on nii lyhyt perä
7.4.2012 13:49
Näyttää kevyeltä pyörältä
Ja tyyylikäs tuo mittaristo systeemi, iso kierroslukumittari se on tärkein
7.4.2012 15:52
Eikös laissa oo että sen kuuluu olla takaakselin takapuolella? Ja ei tonne taakse sais vähän leveempää vannetta?
7.4.2012 16:00
Aika asiallline :p hienosti tuo kiekkamittari vaik tollanen iso onki.
Leveempi vanne ei tuohon haarukkaan mahu, eikä rengakaan....
7.4.2012 18:10
Voihan sen takahaarukan vaihtaa
7.4.2012 18:58
Keveys ennen kaikkea
Tzr:hän on joka paikasta kapea pyörä. Kapeet vanteet, keula, runko tankki jne. Oon lähteny vähän eri linjalle kun yleensä tzr rakentelijat, jotka koittaa saada pyörästä leveemmän ja isomman näköisen. Oon koittanut pitää sen tollasena pienenä ja keveenä joka paikasta(ja keventää entisestään), nii kapeus ei sillä tavalla pistä silmään. Kuitenkaan kevarissa ei ole tehoja mitenkään hukattavaks asti laittaa ylimääräiseen painoon ja ajo-ominaisuudet loppujen lopuks varmaan parhaasta päästä ihan tällälailla. Taakse joskus tulee varmaan laitettua katurengas, nii sekin vähän tekee asiaa.
http://www.mmaf.fi/forum/index.php?topic=1704.0 Esim. tossa kilvenpaikasta keskustelua, mitä joskus lukenut.
Mun mielest kans mittaristost tuli aika onnistunu. Hyvä et hommaisn tommose kunnon lämpömittarin, toi on tosi kiva
2.5.2012 23:58
Kunnon läski taakse ni ois kyllä kermaa!
Mutta jos ei mahu ni minkäs teet
3.5.2012 10:12
Mitäs tänne kuuluu, kun ei oo kuulunut mitään
3.5.2012 11:26
Ei oo tapahtunu nii ei oo kuulunutkaan. Nipussahan se jo on ja jostai syyst motivaatio ollu enemmän Volvossa viime aikoina. Pitäis tosiaan jotain videoo ottaa todistusaineistoksi nii saatte arvioida onko toi nyt tehokas vai ei. Autoon saattaa tulla tässä kesän tullen isompaa remppaa (eli turbon asennusta), nii sillo olis ainakin hyvä aika ottaa tzr hyötykäyttöön.
27.5.2012 23:16
käykö toi YZ pytty suoraan kiinnikkeisiin ja paljonko pitää johkoja leikellä että saa virtaukset kohilleen?
itellä olis yks YZ pytty ja mäntä tallis ja iski inspiraatio väsätä se kiinni ku kakkos tarzani leipas
ja onko siinä paljon tehoeroa jos ei avarra läppäkanavia? et oisko hyödyllisempää porata ja viilata vakio 2RH vai laittaa toi YZ satsi kiinni?