Esittele projektisi etenemistä tai kommentoi muiden projekteja
20.3.2012 22:29
Tänään kävin hiomassa ton magneeton koululla sen toivossa että sen joskus saan toimimaan tavalla tai vaikka kolmannella. Teerävät reunat hiottiin viilalla/dremelillä varovasti. Liimat postin sisältä minkä sain.
Tovottavasti saa ilot irti tosta. Turhaan jos nähny vaivaa niin kyllä ketuttais.
Kaks tuntia sitä jakso työstää tänään. (ammattikoulun tunti = 30minuuttia)
MItään en rikkonu, enkä varmasti ottanu liikakaan. Tästä jatkamme.
21.3.2012 3:08
No huh. Tuntuu, että nyt on tehty kaikkein vaikeimman kautta. Sorvissa pyöräytys olisi ollut helvetin helppoa ja nopeaa nykyiseen ratkaisuun verrattuna. Jos vielä on magneetitkin käyttökelvottomat, niin voi itku. No minkäs teet, jos ei kerta sorvaukseen ollut mahdollisuutta.
21.3.2012 7:30
no niimpä..... olis ollu pikkasen helpompaa.
Nyt vaan pitäs keksii mite kattoo oks se tasapainossa.
21.3.2012 14:57
naula seinään ja siinä sitten pyörittelemällä ihmettelet
Samaa mieltä kyllä jonten kanssa, hommaa suosiolla uus vauhtipyörä ja käytä sorvissa
22.3.2012 21:55
Ne haaveet tosta magneetosta sitte taitavat olla entiset... ei tule toimimaan hyvin... tasapainotukseen menis rahaa... magneetto on toisesta pyörästä sitten kuitenkin, vaikka tzr mukana varaosana tuli. jumankauta et on taas tehty nii paljo hyvää työtä turhaan... sytytys sensori ainakin vääränlainen muuta en edes jaksanut selvittää... ei tokividuda.
Jotaan sentään saatu aikaiseksi. Keula lähes kokonaan kasassa. Pitäis etupumput vielä joskus ennen kesää maalata mutta sen kerkee tekemään. Johtoa järjestelin vähän aikaa ja siinä se päivä sitten menikin. taka tappeja tuli myös ihmeteltyä, aattelin kehittellä jotenki tapit sillee et on koko ajan auki rekisterikilven ja kaatmisen varalta. Jarrulevy ja jarrusatula kiinni, kaasuvaijerikin tuli laitettua valmiiksi paikoilleen.
Huomenna lähtö taas tonne lähes 400km päähän, kaverilla häät painaa päälle ja niihin osallistun. katsoo sitten sunnuntaina jos vaikka takaiskarin tunkis kiinni :p
26.3.2012 19:01
Noniin, pitkän tauon jälkeen päivitystä.
Eli keula kasattu lähes kokonaan, jarrukahvaa ja kaasu vaijria laiteltu.
Taka iskari tuli tänää kiinni, ketjut ja rattaat kiinni ja jonkun nopeen suuntauksen tein että näkee vähän millainen siitä 130 leveestä tulis. Nyt kiinni siis 110/80 18¨ ja tilalle tulisi laittaa poltettavaksi 130/70 18¨ ja myöhemmin 130/80 18¨ saakohan noita poltto tarkoitukseen menemään kiinni? katsoin että ketjut tulevat nätisti vetämällä poispäin tuosta 110 leveästä renkaasta 15-16mm ( jos ei koske niin n. 7mm väliä kumiin)
jos jonkun hienon ohjurin tekis ihan noita renkaita varten. (eli ohjain vetäis renkaasta poispäin ja sen jälkeen loivasti takasin kohti eturatasta... Ja sitten jos ei muu auta nii matto veitellä parimilliä pirellistä reunaa pois nii alkaa mahtumaan. Myyjä olis kyllä voinu mainita että noi renkaat ei edes ole saman kokoiset. ja väitti tezariin menevän heittämällä. Toimisko pallo teoria vai mitä ihmettä nyt tehdään... ei oikein turhaan viittis alkaa vannetta ja rengasta ihmettelemään.
26.3.2012 19:17
Älä tee mitään ketjunohjuri räpellyksiä! Laita kumi paikoilleen ja jos ei mahdu pyörimään niin rälläkällä tai jollain muulla keinolla veistät kumia vähemmäksi.
26.3.2012 19:29
selevä. just itte aattelin et kuitenki jos polttelee vaikk asillä kolmosella ku yleensä kierrokset 9krpm ja jos ne ketjut siitä vauhista lähteee irti takarattaalta nii on lohkossa pään kokonen reikä...
Hyvä että valasit.
27.3.2012 20:04
noniin. mitää ei olla varsinaisesti saatu tehtyä. abbeystä ei kuluu mitään, sylinteriä odotellu jo ainaki kaks viikkoa viimesest viestistä.
Penkit ovat valmiit, ne tulee varmaankin ensiviikon aikana kotio :p
osat maalauksessa ja maalit tuli tänää kaverille, ensiviikon alkupuolella katteita kotiin.
28.3.2012 10:20
Kannattaa soittaa sille abbeylle, ei se oikein sähköposteihin vastaile
28.3.2012 15:56
Just kerkesin kysyä sulta sitä numeroa ennenku luin. LAITA ihmeessä se numero saan jonku slaagin kohta ku tääl on jo +10 lämmintä... jumankauta ihan oikeesti.
28.3.2012 19:50
mun muistaakseni sil oli uudet sivut... ton sposti ei ainakaan toiminu.
28.3.2012 21:48
Tuosta numerosta nolla pois ja +44 alkuun, eli +447802896103 tosta numerosta ite sain jätkän kii