Esittele projektisi etenemistä tai kommentoi muiden projekteja
20.7.2012 23:52
Tuommonen on cts:n sisus
21.7.2012 0:01
Siis se servo osa vaan joka tulee tankin alle runkoon kii miten sen saa siihe itse runkoon kii
Oon vissii taas selittäny aivan päin vittua
21.7.2012 10:18
En saanut otettua kuvaa, miten tuo kiinnittyy. Mutta voin selittää. Elikkä cts servo tulee kahdella ruuvilla kiinni siihen säiliöön, mihin menee jäähdytysneste, ja 2t öljy. Servo tulee kiinni jäähytysneste puolelle. Siinä säiliössä pitäisi olla 2 reikää. Oma cagiva on myös täysin purettu, eli en saanut kuvaa otettua, kun ei ole nyt nuo paikallaan. Toivottavasti ymmärrät mitä selitin
E: Sain otettua jotkut huonot kuvat.. Mutta kuvat kuitenkin. Elikkä toi cts servo tulee niin päin, kuin tossa kuvassa näkyy, ja sitten kiinnittyy tuohon jäähytysnestesäiliöön.
http://aijaa.com/0011010565578http://aijaa.com/0096910565577Toivottavasti minusta oli apua!
21.7.2012 12:51
Kiitos joo ei tullu ees mietittyä että se ois siinä jäähynestetankissa kiinni!
E: Ja toi dragstore ei sitte vissii niiku oo auki vklp
Eli maanantaina takavalo.
21.7.2012 14:17
Tässänäin mietin että perkele melkee kaikki ostettu paitsi skederenkaat ja shorty änkkä
Joten nyt semmosta shorty änkkää tarjolle!
21.7.2012 14:33
En tiiä millasia skederenkaita oot miettiny, mut vois olla hieno yksityiskohta jos ois jotku astetta hienommat renkaat eikä perus yksväriset?
http://lamina.fi/renkaat/688/dg tuolta vaa kattelee
21.7.2012 15:12
tyhmä kysymys, mutta selittäiskö joku yksinkertasesti mullekin miten laitatte noita skede renkaita akseleitten päihin? kiitti:D
21.7.2012 15:37
Ja ite oon miettinyt että mikä helvetin järki niissä on?
21.7.2012 16:12
Kiinnityksestä en osaa neuvoa, mutta ne on halvat kaatumatapit eli sen takia niitä laitetaan.
21.7.2012 16:19
Akselin läpi kierretanko sitte prikka rengas prikka ja mutteri. Ja tosiaan toimii kaatumatappina.
21.7.2012 17:19
Ja miltähän kolhuilta ne suojaa kun pyörä kaatuu? O.o Samallalailla se kylelleen menee?
21.7.2012 17:33
ootko hommannu jostain sitten pidemmän kierretangon akselin läpi?
ne osuu vaikka esim. ennen katteita maahan, jolloin katteet säästyy naarmuilta
21.7.2012 18:32
Ja putki ei mene ruttuun varsinkin enduro/supermoto tyylisissä pyörissä.
Mikä toi dragstore on en oo ikinä kuullukkaan vaikka samassa kaupungissa?
21.7.2012 22:00
Helvetti ei pitäis kirjotella tollasia nimiä joita ei muista varmasti oikein eli liikkeen nimi on Dragrace. Myy kaikenlaista osaa lähinnä isompiin moottoripyöriin näköjää.
Tänää saatii taas häkkiä eteenpäin alettiin vetelee sähköjä paikallee. Kuitenkin käyntikuntoseks saamisen kanssa tuli muutama major problem. Eli tarvis pidemmä kaasuvaijeri, kytkinvaijerin ja etujarruletkunki. Mitäköhän kautta toi takajarruletku menee ku saatii sen yhtä kautta kii mut oli aivan helvetin kiree ja toista kautta ei ylttyny >_> Saako noi pidemmät vaijerit ja letkut esim. cagiva raptorista riittäiskö ne?
21.7.2012 22:22
Jarruletkuksi suoraan metritavarasta tehty teräspunos hydrauliikkaletku (sanot et tulee öljyletkuksi, ne ei virallisesti saa jarruletkuksi myydä), ja teknisesti raptor ja mito on sama vehje joten voisvat hyvin todennäköisesti ollakin sopivat siitä.