Esittele projektisi etenemistä tai kommentoi muiden projekteja
23.12.2011 1:19
Eiköhän se riitä kun ihan 98 tankkaat. Vai kuinka kireen tästä meinasit tehdä?
23.12.2011 1:27
Ihan normin. V-Poweri on vaan parempaa.
23.12.2011 2:52
Pasikiainen kirjoitti:Vaikka siks et menee sit pakoaukko väärään paikkaan
Siis jos sulla vieläkin alakuolokohdassa mäntä peittää aavistuksen pakoaukkoa(kuvista päätellen), niin eihän 0,2 millin korotus tunnu missään. Ja vaikka mäntä meniskin pakoaukon ali(0,2mm), ei siitä haittaa olisi.
Mutta tietysti parempi pelata varman päälle, ja sun pyöräshän tämä on
23.12.2011 10:53
Yks cagiva foorumi, ulkomainen, siel on jannu joka tietää todella paljon kertoi noi asteetkin mitä haluan ja niin edelleen, ajaa kisaa näillä jossain sarjassa. Sanoi et noilla asteilla toi männän on ihan normaalii et näkyy ihan hitusen.
23.12.2011 17:44
Hae rajamäeltä v-powerit. Ei se piikillä kauaa kestä
Kiva kyl lukee tämmöstä topicii mis on paljon kuvia tekniikasta
24.12.2011 21:16
et kyllä millään millin tai jopa yli squasheilla mitään yli 98 bensaa tarvitse..
ja vielä, entiedä muutitko jo sitä mittaustapaa mutta tuolla tönärillä tuolla tavalla kuin sivulla 12 mittaat, et tule saamaan tarpeeksi tarkkaa tulosta
30.12.2011 18:38
Joo tein tinapallobaskan niin 2,4mm se väitti. Vein sylkän madallettavaksi, 1,2mm pitäs saada pois eli näin periaatteessa 1.2 pitäs jäädä squish suunnilleen.
Ei viitti alkaa tekee mitään sen kummempaa, kun on viel kone auki, niin ei oo oikeen tilaa eikä viittikään alkaa lisää irrottelee pärrästä osasta.
2.1.2012 19:23
Tänään kävin hakemassa sylkän, pari kuvaa.
Mahtaako noi jäljet aiheuttaa vuotua?
Koneistaja kyl sanoi ettei nuo aiheuta vuotua.
Tos sylinteri putkes on pientä rupua kans, mahtaako haittaa, tuntuu kyllä sormissa mut koneistaja sano että viilas viilalla sen mitä piti.
Uskaltaako tuon työntää koneeseen?
2.1.2012 19:28
Paha sanoa tälleen kuvan perusteella, mutta ite hiosin tasaseks noi. Tai sitte vie takas koneistajalle..
2.1.2012 19:51
Niin siis tos sylinteriputkessa olevat skraidut kantsis silottaa? Pakko varmistaa, ethän voi olla niin tyhmä että lähtisit tota päältä noita työstöjälkiä hinkkaamaan?
2.1.2012 20:15
silota pois! Näyttää ainaki semmoselt etten itte ainakaa mäntää sisää laittas
Tuot huomenna kouluu ni katellaa
2.1.2012 20:27
Eihän männänrengas noin ylös nouse? Itse sanoisin, että pinnoite lähtee irtoamaan, jos on lähteäkseen, teit sille mitään tai et.
2.1.2012 20:35
Kovaa kenkää ajos vaa
Mut tosiaa kaikki noi sylinteriputkessa olevat rösöt vaikka parisatasella veke, ite teen noi aina.
2.1.2012 21:28
-vainio- kirjoitti:Eihän männänrengas noin ylös nouse? Itse sanoisin, että pinnoite lähtee irtoamaan, jos on lähteäkseen, teit sille mitään tai et.
Voiks siit oikeesti lähtee se pinnote vaan lohkeilee? Nyt alko pelottaa
2.1.2012 21:29
Joo ei muutaku hiot paperilla sylinteriputken reunasta rösöt pois. Nelarissa tuollaiset saattaa aiheuttaa nakutusta
Mutta nuo tiivistepinnassa olevat työstöjäljet ei kuvan perusteella haittaa. Koita kynnellä vetää jälkiä vastaan ja jos ei paljoa tunnu niin ei haittaa.