Esittele projektisi etenemistä tai kommentoi muiden projekteja
22.2.2012 16:37
On mulla jonkinlainen käsitys miten se ypvs akseli on siellä, ja mietin että olisko ideaa tehdä/teettää pronssiset tai messinkiset laakerihelat sinne? Vaikka niin, että ne sais prässätä kiinni pyttyyn.
22.2.2012 16:50
Sais sitä tehtyä vaikka mitä, mutta jos se toimii näinkin, nii turhaa rahanmenoa. Ei täsä muutenkaan oikeen mitään arvokasta pitäs hajota jos noi laakerit nyt jostsi syystä leipois kiinni. Pitää tarkkailla ton toimintaa vaan tiheesti ens alkuun.
22.2.2012 17:02
Siis eiks se akseli liiku vaan pienen liikkeen edes takas? Vai onks näis vehkeis jotenki erilailla pakoaukonsäädin tehty? Miten vaan et jos se akseli liikkuu vähän niin ei siinä pitäisi mitään ongelmaa syntyä kun ei se kuitenkaan lämpiä tms mitään mikä aiheuttaisi ongelmaa?
22.2.2012 17:23
Joo eihän se liiku kun jotai alle vartti kierrosta eikä muutenkaa pitäis kauheen koville joutua. Oon kyllä ymmärtänyt, että kahta samaa metallia ei kannattais käyttää laakeripintoina, mut ei uskois sen tossa mitään komplikaatioita vielä aiheuttavan. On rauta kuitenkin tosi kulumista kestävää alumiiniin verrattuna jota esim. tzr vakiona on toisena laakeripintana. Tossa ~80k ajetussa tzr akselissa se alumiininen pinta on jo kulunut aika pahaksi.
22.2.2012 17:35
niimpä. jos alat kiihdyttää nii ypvs siirtyy yläasentoon. Eihän se sillon liiku juuri mitään kun antaa vaan kiekat olla ylhäällä, ja jos ne on matalia matka-ajo kiekkoksia nii eihän se sillonkaan liiku juur ollenkaan. Ja öljyä kuitenki saa nii tuskimpa mitään dramaattista tapahtuu... eihän se nyt mikään mäntä ole
22.2.2012 22:36
Jep. Säädin sen kanssa taas pari tuntia aika mut en saanu täysin huikeesti viel pelaamaan. Huomasin kans squish välyksen karanneen vähän liian pieneksi eli pitää ottaa kannesta vähän pois. Kantta kun irrotin, huomasin, että tiivistemassa ei ollut kunnolla kuivunut. Syytä en tiiä, onko tuubi ollut jotenkin huonosti sekoittunut vai mikä mahtoi olla..
22.2.2012 23:06
kuin suureen squissiin tähtäät ?
23.2.2012 0:59
0,7-1.0mm tai jotain tollasta.
23.2.2012 18:50
Siis, squishi on mennyt liian pieneks ja sä meinaat ottaa lisää pois?? Squishihan pienenee entisestään
23.2.2012 18:57
varmaan nyt jotain 0,5-0.1 luokkaa...
23.2.2012 20:49
Siis tarkotin, et otan paljealueest pois pikkasen..
23.2.2012 21:33
Niinpä tietysti
Eli jatkakaatte
26.2.2012 22:40
Tallissa taas vietetty aikaa, vähän tökki kaikki hommat, mut jotain sain aikaseks. Pakoaukonsäädin on nyt asennettu. Pitäis olla nyt jo aika bolttis, korkeintaan uudet vaijerit joutuu tekemään, mut voi olla et vanhatkin sopii. Kantta modailin ja laitoin kiinni uudestaan, tuskin se tälläkään kertaa pitää, mutta sen näkee joskus. Vanhan koneen irrotin rungosta, et kai ton viritetyn vois sitten heittää seuraavaks jo kiinni.
Omasta mielestä ihan siististi onnistui ja jonkinlaiset mahdollisuudet on, että se voi jopa toimia.
27.2.2012 0:52
Oot kyl aika tarkkanoissa hommissa täytyy sanoo, viimeistely
kyl se toimii...
27.2.2012 22:53
Vakava mielenhäiriö, häirittee liikaa itteä, jos joku paikka ei miellytä silmää
Tukkisin öljypumpun jättämän kolon ja heitin koneen runkoon. Kuvaa sitten, kun saa vähän paremmin koneen kiinni ja semmost. Virtalukkohan mulla on tankin alla ja se piti irrottaa koneen laittamista varten. Sain tyhmän idean tehdä virtalukon pohjan uudestaan muovista, jotta saisin siitä hieman pienemmän. Ohjauslukko jäi siis pois kokonaan, koska sillä ei nyt ole käyttöä. Semmonen ongelma vaan tuli et enää se lukko ei vissiin toimi.. Ei ainakaan pikaisella kokeilulla ypvs surahtanut tai mitään, yleismittarilla mittailtuna se kyl vaikutti jotenkin toimivan. Noh pitää tutkia lisää, jos vaikka olis akku loppu tai jotain muuta.